Avenida do Canal, Lote 7/8, Bairro Itacuruça, Mangaratiba, RJ, 23880-000
Tempat berdekatan
Pusat Kebudayaan Kereta Api Itacuruca - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
Pantai Muriqui - 6 min memandu - 4.7 km
Pantai Coroa Grande - 6 min memandu - 6.4 km
Pantai Pulau Madeira - 14 min memandu - 15.3 km
Pulau Martins - 19 min memandu - 17.5 km
Bergerak
Santa Cruz Station - 25 minit memandu
Lapangan Terbang Antarabangsa Rio de Janeiro (GIG) - 87 minit memandu
Restoran
Lanchonete Capixaba - 3 min memandu
Lanchonete Ser Verde - 8 min memandu
Serv Verde - 8 min memandu
Iate Clube de Itacuruca - 4 min berjalan kaki
Segredo do Portuga - 16 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Itacuruca Palace Hotel
Hotel berhampiran teluk
Anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, kemudahan dobi dan bar di Itacuruca Palace Hotel. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
Kolam renang terbuka
Tempat simpanan bagasi, lif dan hartanah bebas asap rokok
Meja/kaunter hadapan 24 jam dan TV di lobi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Itacuruca Palace Hotel menawarkan manfaat seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
Makanan dan minuman
Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 9:30
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Aktiviti menarik
1 kolam renang terbuka
TV di ruang bersama
Mesra keluarga
1 kolam renang terbuka
Kemudahan dobi
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Pertukaran cadar (atas permintaan)
Pertukaran tuala atas permintaan
Kawasan luar
Di pantai
Kebolehcapaian
Lif
Lain-lain
1 bangunan
4 tingkat
Dibina pada 1998
Hartanah bebas asap rokok
Ruang tamu bersama
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Kertas tandas
Pancuran mandi
Sabun
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium
Makanan dan minuman
Bar mini
Lain-lain
Penyaman udara (kawalan suhu)
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 13:00
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 20:00
Hartanah juga dikenali sebagai
Itacuruca Palace Hotel Hotel
Itacuruca Palace Hotel Mangaratiba
Itacuruca Palace Hotel Hotel Mangaratiba
Soalan lazim
Adakah Itacuruca Palace Hotel mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 10:00–20:00.
Adakah Itacuruca Palace Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Itacuruca Palace Hotel?
Hotel ini tidak menawarkan parkir.
Apakah masa daftar masuk di Itacuruca Palace Hotel?
Daftar masuk bermula jam 13:00.
Apakah masa daftar keluar di Itacuruca Palace Hotel?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Itacuruca Palace Hotel?
Terletak di pantai, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pantai Boi dan Pantai Quitiguara. Cantinho da Bia Pantai Grande dan Pantai Guarda juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.
Itacuruca Palace Hotel Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 16 daripada 19 ulasan
10 - Cemerlang
16
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 19 ulasan
8 - Baik
3
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 19 ulasan
6 - Boleh diterima
0
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 19 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 19 ulasan
2 - Teruk
0
9.6/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Daniel
Pengembara perniagaan
17 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniel
Menginap 10 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Julianne
Pengembara perniagaan
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Julianne
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Wagner
31 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Melhor Hotel de Itacuruça
Incrível, o quarto muito espaçoso, amplo, bem ventilado e muito confortável.
Wagner
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Paola Marques Pollari
Mengembara bersama keluarga
17 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paola Marques Pollari
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Gustavo
27 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gustavo
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Seikiti
Pengembara perniagaan
17 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Viagem rápida
Muito boa. Só o apoio no café da manhã deixa a desejar...
Seikiti
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Seikiti
Pengembara perniagaan
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Viagem rápida
Por uma noite, está ótimo!
Seikiti
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Seikiti
Pengembara perniagaan
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estadia agradável
Curto período de estadia, mas foi agradável...
Seikiti
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Seikiti
Pengembara perniagaan
26 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estadia de uma noite... Pouco a acrescentar
Seikiti
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
19 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Uma noite
Muito boa...
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
LUCIA
9 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LUCIA
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
cleber
26 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
cleber
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Rosilene
18 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rosilene
Menginap 1 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Georgine Aloan
Pengembara perniagaan
17 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom
Não gostei do comportamento dos outros clientes na hora do café, um monte de homens sem educação, invadindo as travessas de bolo, pegando-se só uma vez vários pedaços de bolos , mais de dois pães. Não proporcionando assim tranquilidade e igualdade para outros hóspedes fazerem suas refeições.
Entendo que são trabalhadores, assim como eu. Mas não justifica a falta de educação.
Gostaria de deixar uma sugestão, que cada cliente tivesse direito a determinada quantidade de comida, isso também diminuiria o gasto do hotel no café da manhã. Afinal, existe o almoço, desnecessário uma pessoa comer 4 pedaços de bolo três pães e vários copos de suco entre outros alimentos exageradamente.
À recepção deixo os meus parabéns!! Excelente
E em especial Parabéns ao recepcionista ESTEFANO.
Georgine Aloan
Menginap 2 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Vanessa
Pengembara perniagaan
18 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel confortável,funcionários muito atenciosos
Estadia foi boa ,quarto confortável, só precisa melhorar mais a infraestrutura, voltarei a alugar de novo.
Vanessa
Menginap 3 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Leonardo
Mengembara bersama keluarga
22 Feb 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik