Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Astória





Terletak berdekatan Katedral Maringa dan Universidade Estadual de Maringa, Hotel Astória menyediakan sarapan bufet percuma, kemudahan dobi dan pusat perniagaan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM207
RM214 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Sep - 6 Sep
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.4 daripada 10
Sangat baik
(10 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av. Tamandare, 241, Maringá, PR, CEP 87013-21
Tentang hartanah ini
Hotel Astória
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: BRL 25 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Astória Maringa
Astória Maringa
Hotel Astória Hotel
Hotel Astória Maringá
Hotel Astória Hotel Maringá
Soalan lazim
Hotel Astória Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.2/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
Nayhara
4 Jun 2025
Nayhara
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ronaldo J
3 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ronaldo J
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Sergio
24 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bem localizado e bom custo
Sergio
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Izabel
16 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa
Izabel
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Tiago Luis
Pengembara perniagaan
15 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tiago Luis
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Victor Hugo
Mengembara bersama keluarga
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Victor Hugo
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Adriana
3 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo hotel
Adriana
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Carla Cristina
1 Mei 2025
Carla Cristina
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Mayhume L
29 Apr 2025
Mayhume L
Menginap 4 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Guilherme
Pengembara perniagaan
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Guilherme
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Manoel
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Manoel
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Maria
Mengembara bersama keluarga
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Mayara Sakamoto
Mengembara bersama keluarga
25 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mayara Sakamoto
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
MARCUS
Mengembara bersama keluarga
3 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Famoso BBB
MARCUS
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
LUIZ ROBERTO
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
LUIZ ROBERTO
Menginap 2 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
JACQUELINE ANDREA
Pengembara perniagaan
14 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JACQUELINE ANDREA
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Rhayssa
13 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
Rhayssa
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Larissa
26 Jan 2025
Larissa
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Luciana
22 Jan 2025
Luciana
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Bruno
19 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Bruno
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Vanderley
Pengembara perniagaan
18 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Vanderley
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Jose
Pengembara perniagaan
17 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jose
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Fabio
16 Jan 2025
Fabio
Menginap 1 malam pada Jan 2025