London Marriott Hotel Canary Wharf

Hartanah 5.0 bintang
Hotel di persisiran yang terdapat pusat kecergasan 24 jam dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk London Marriott Hotel Canary Wharf

Pemandangan dari hartanah
Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single) | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas
Sarapan, makan tengah hari dan makan malam dihidangkan
Ruang istirahat di lobi
Meja sambut tetamu

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM771
RM926 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Executive Suite, 1 Bedroom

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Katil berlapik
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(21 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.0 daripada 10
Hebat
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(26 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Studio Suite, 1 Katil Raja (King)

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
  • 41 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Katil berlapik
Langsir/tirai gelap terus
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite, 1 Bedroom

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Akses ke ruang istirahat eksekutif
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 63 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
22 Hertsmere Road, Canary Wharf, London, England, E14 4ED

Tempat berdekatan

  • O2 Arena - 3 min memandu - 2.4 km
  • Pusat Pameran ExCeL - 6 min memandu - 3.9 km
  • Menara London - 7 min memandu - 3.9 km
  • Tower Bridge - 8 min memandu - 4.3 km
  • Jambatan London - 9 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Stesen West India Quay - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen London Limehouse - 2 minit memandu
  • Lapangan Terbang Heathrow (LHR) - 83 minit memandu

Restoran

  • ‪Notes - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪West India Quay DLR Station - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Fairgame - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Electric Shuffle - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Ippudo Canary Wharf - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

London Marriott Hotel Canary Wharf

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Sungai Thames
Perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium 24 jam merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di London Marriott Hotel Canary Wharf. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Restoran di tapak, Manhattan Grill, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan pusat perniagaan 24 jam tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan 19 bilik mesyuarat
  • Perkhidmatan rencam, perkhidmatan perkahwinan dan dewan tari-menari
  • Kakitangan berbilang bahasa, stesen komputer dan TV di lobi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 301 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan peti besi muat komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan Wi-fi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 48-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Kot/katil bayi percuma, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan kawalan suhu

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (GBP 15 sehari)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (GBP 24 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 11:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:30 pada hujung minggu; GBP 18 hingga 25 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • G&Tea Lounge
  • Manhattan Grill

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • Sauna
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 19 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 1,342 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di persisiran

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi pindahan
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera visual di koridor
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi

Lain-lain

  • 8 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 48-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 18 hingga 25 seorang
  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: GBP 15 sehari (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: GBP 24 sehari
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kemudahan kecergasan tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

India Quay
London Marriott Hotel West India Quay
London Marriott West India Quay
London West India
London West India Quay
Marriott Hotel India Quay
Marriott Hotel London West India Quay
Marriott India Quay
Marriott West India Quay
London Marriott Canary Wharf Hotel
London riott Canary Wharf
London Marriott Canary Wharf
Hotel London Marriott Hotel Canary Wharf London
London London Marriott Hotel Canary Wharf Hotel
Hotel London Marriott Hotel Canary Wharf
London Marriott Hotel Canary Wharf London
London Marriott Hotel West India Quay
Marriott Hotel
Marriott
London Marriott Canary Wharf
London Marriott Hotel Canary Wharf Hotel
London Marriott Hotel Canary Wharf London
London Marriott Hotel Canary Wharf Hotel London

Soalan lazim

Adakah London Marriott Hotel Canary Wharf mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di London Marriott Hotel Canary Wharf?

Setakat 9 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di London Marriott Hotel Canary Wharf pada 20 Jul 2025 bermula serendah RM 771.48, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di London Marriott Hotel Canary Wharf?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di London Marriott Hotel Canary Wharf?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di London Marriott Hotel Canary Wharf?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya London Marriott Hotel Canary Wharf?

Terletak di Canary Wharf, hotel mewah ini sejauh 0.6 mi (1 km) from Sungai Thames serta 3 bt (5 km) dari Pusat Pameran ExCeL dan O2 Arena. Menara London dan Tower Bridge juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen West India Quay hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Canary Wharf (Elizabeth Line) Station sejauh 4 minit berjalan kaki.

London Marriott Hotel Canary Wharf Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 669 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 210 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 63 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 37 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 21 daripada 1000 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Andrew, Thame

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very convenient well located hotel. Friendly efficient staff especially in the breakfast room!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kason

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Deepak

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Strong words, but well-earned. The location of this hotel is great—no surprise there. But operationally, it needs serious improvement. I had two back-to-back reservations (June 10–12 and 12–14), which I flagged at check-in. I was told I could stay in the same room—great. But I was assigned an accessible room with a shower that had a permanent chair and no space to stand. Clearly, the bathroom could have been better designed, but attention to detail isn’t their strength. I asked for a room change—denied. Disappointing for a Platinum member who stays 50–70 nights a year at Marriott. Then I found a clogged toilet. I called housekeeping, was assured it would be fixed, went to dinner, and returned to find nothing done. I was told they came but didn’t enter because I wasn’t there—no one asked if they could enter in my absence. To add to the confusion, I got calls and a door knock on the 12th asking when I planned to check out—despite my continuing reservation. When I wanted to change rooms, they said no; now they wanted me to move? Meanwhile, I kept getting messages to get the toilet repaired—which had already happened. Is this hospitality, or a dark comedy?
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Dilly

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was perfect. Clean and easy of access perfect location. Staff were friendly and helpful
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Megan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
We had several issues at this property including them not going over information that was directly asked about. I had two separate bookings and asked if I would have to check out and back in between books and was told no at check in. This created a huge issue the day before we were supposed to check out. I also asked for our room to be cleaned the day before check out to get fresh towels and replenish our coffee bar for in the morning before we left. This was not done and instead we got and opened bottle of stilled water and have eaten bag of Carmel corn that when I asked the front desk had no idea what or where it came from and I was told "it sounds like someone not with you has access to your room" this made me feel extremely unsafe.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Arren

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Felix, Tarragona

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Una experiencia súper especial!
Menginap 7 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Karl

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic stay as always
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kamran

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place, 2mins walk from Elizabeth line
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Cathy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved the location and the hotel was very comfortable and clean. This was our second stay here and would definitely stay again.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Roy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel itself is very clean, modern and classy, with very competitive rates for a Friday night stay. The concierges are extremely helpful. We got into our room late after a long day in London, and there was a bad smell coming from the bathroom. The concierge offered us a change of room, sent someone up to clean the bathroom and gave us complimentary breakfasts to make up for the inconvenience.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Reji

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It is a good facility!! But reception staff takes their own sweet time to respond to our calls from room. We asked for a weighing scale and waited for the whole day and night and no response. Yes, this might be a simple request but for the clients this is a major issue.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ravinder

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service, nice spacious rooms and car parking opposite the hotel.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Suk Yi

Mengembara bersama keluarga
Lacking in Catering facilities within the premises and the tidiness of the room requires attention.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

ALAN

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Evie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
AMAZING SERVICE! Was greeted by a very friendly member of staff on arrival and every part of our stay was incredible. We stayed here due to the convenient location this hotel is based, very close to concerts at the O2. Took about 15 minutes in a taxi to get there so very convenient location. Amazing stay overall!
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Justyna, Birmingham

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy,one night stay.Staff lovely and very helpful.Good location,not far from the London tube.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Dylan

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Robeet

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Øyvind Hagen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Gemma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely hotel.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Stine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Carole, Northampton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025