Figueira by The Beautique Hotels & SPA

Hartanah 4.0 bintang
Hotel Art Deco yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Figueira by The Beautique Hotels & SPA

Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan Portugis
1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Bahagian luar
Bilik wap, urut tuaman batu, urutan tisu mendalam, refleksologi
Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan Portugis

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Spa
  • Bar
Harga semasa ialah RM742
RM826 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jul - 23 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Double Room

7.8 daripada 10
Baik
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Premium Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Double Room

8.2 daripada 10
Sangat baik
(20 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Praca da Figueira, 16, Lisbon, 1100-241

Tempat berdekatan

  • Dataran Rossio - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Istana São Jorge - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Santa Justa Elevator (Lif) - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Avenida da Liberdade - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Dataran Commerce - 8 min berjalan kaki - 0.7 km

Bergerak

  • Hentian Praça da Figueira - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Rossio - 5 minit berjalan kaki
  • Lisbon (LIS-Humberto Delgado) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪Casa das Bifanas - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Confeitaria Nacional - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bastardo - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Copenhagen Coffee Lab - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bifanas Solar da Madalena - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Figueira by The Beautique Hotels & SPA

Mewah bagi hotel butik berdekatan Dataran Rossio
Berdekatan Santa Justa Elevator (Lif) dan Istana São Jorge, Figueira by The Beautique Hotels & SPA menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Nikmatilah urut dan Refleksologi di tapak spa. Masakan Portugis restoran di tapak, Restaurante, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Kakitangan berbilang bahasa, stesen komputer dan tempat simpanan bagasi
  • Bilik rawatan urut, hartanah bebas asap rokok dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 50 bilik menawarkan keselesaan seperti menu bantal dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 15 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurante

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Spa perkhidmatan penuh

  • 1 bilik rawatan
  • Bilik wap
  • Refleksologi
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • TV

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.00 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 50 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah 3779

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Beautique Figueira
Beautique Figueira Lisbon
Beautique Hotels Figueira
Beautique Hotels Figueira Lisbon
Lisbon The Beautique Hotels Figueira Hotel
Beautique Hotels Figueira Hotel Lisbon
Beautique Hotels Figueira Hotel
Beautique Hotels Figueira Lisbon
Beautique Hotels Figueira
Hotel The Beautique Hotels Figueira Lisbon
Hotel The Beautique Hotels Figueira
The Beautique Hotels Figueira Lisbon
Beautique Hotels Figueira

Soalan lazim

Adakah Figueira by The Beautique Hotels & SPA mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Figueira by The Beautique Hotels & SPA?

Setakat 6 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Figueira by The Beautique Hotels & SPA pada 17 Jul 2025 bermula serendah RM 919.61, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Figueira by The Beautique Hotels & SPA?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Figueira by The Beautique Hotels & SPA?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Figueira by The Beautique Hotels & SPA memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR50 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Figueira by The Beautique Hotels & SPA?

Terletak di Baixa, hotel spa ini sejauh beberapa langkah dari Dataran Figueira dan Dataran Rossio. Avenida da Liberdade dan Santa Justa Elevator (Lif) juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Hentian Praça da Figueira hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Rossio (Hijau) sejauh 2 minit berjalan kaki.

Figueira by The Beautique Hotels & SPA Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 540 daripada 991 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 350 daripada 991 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 68 daripada 991 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 991 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 991 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Maria Eugenia, Petaluma

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Anne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved the hotel and its location. Restaurant and staff… great! Just need to relocate the coffee machine in the rooms to be more user friendly for shorter people.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Florian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Jennifer, Cincinnati

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Dark motif inside, awkward bathroom layout.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The design concept of the entire hotel’s interior being a fig tree is madly inspired!! It’s beautifully appointed with fine attention to details.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Antony

Sukakan: Kebersihan
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Carole

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel bien situé, près des principales attractions, propres et chambre spacieuse
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Damien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything with this hotel was very good for a 2 night visit to Lisbon. I would certainly book it again for a longer stay with the hope of utilising more of the hotels facilities that I didn't use on this occasion.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Justin

Mengembara bersama pasangan
Great location
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Samara

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Sandra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Check that all is in working order, before committ

My daughter and myself, had a lovely stay at this hotel. The staff, food and atmosphere were amazing. We felt comfortable and cared for. The reception staff were particularly attentive, friendly and accommodating. However, the main reason for choosing this particular hotel, was the fact it advertised, as having a ‘SPA’… which we were absolutely looking forward to, as I suffer from neck and back strain. I had bought a new costume, and my daughter, a bikini, in anticipation. I also suffer from neck & shoulder pain. After the uncomfortable ‘plane sitting’, we were so looking forward to taking a comfortable rest in a sauna etc. We arrived… it was out of order. The person in that area apologised, but could not give a specific day as to when it would be fixed… But was offered a few options of massage, which was more unwanted expense for us. We went back each morning of our stay, but no luck… If it wasn’t for the whole hotel atmosphere and great staff, we would have stayed furious, although we were still very disappointed. We should have been warned beforehand and offered some kind of compensation, but this was amis… I would have given 5 stars, but for this experience, I can only give 4 stars.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Stephen

Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
From 3/19/25 to 3/26/25 very uncomfortable stay. We were assigned to a room, #502, with multiple issues. AC wasn’t working resulting in stagnant air. We had 6 restless sleep out of 7 nights stay. Complaining repeatedly to the front desk, but they did nothing to fix the broken AC and no one suggested we could switch room until Monday night, Nuno, came up to our room and confirmed the dysfunctional AC and allowed us to change room the following day, March 25. TV remote control and in room phone broke but were fixed later on. The water sometimes lukewarm, not hot. We had to grip the the narrow shower head when showering because of the 1/3 of the shower door only covered small area of the bathtub, the water would have flooded the entire bathroom if the slim shower head wasn’t held firmly so it’s impossible to wash hair. The guy (did not get his name) who received us upon arrival at the hotel on March 19, was weird asking us for our credit card information, asking him why he said in case we want to have breakfast at the hotel and want to use SPA. We told him, if that happens we would provide credit card information but not beforehand.
Menginap 7 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

paul

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Ricky

Menginap 3 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

PÉSSIMA EXPERIÊNCIA!

Quartos péssimos, completamente ESCUROS e SEM O AR CONDICIONADO FUNCIONAR. Chegamos a trocar de quarto, mas não adiantou nada. Saímos do Hotel antes, pois o serviço prestado estava terrível e não obtivemos a devolução das diárias correspondentes. NÃO RECOMENDO.
Menginap 6 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Maureen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Safe clean friendly central
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Claire

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great location for exploring Lisbon, easy access to the metro and centrally located
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Hugo Cesar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente hotel!

Excelente hotel! La atención es inmejorable.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Stefan

Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

John

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and oustamding service
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

mordechay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Marika

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Javier

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing place and location. The staff were second to none! Would highly recommend and I definitely will be staying there again in the future. 10/10.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Peter

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Bra läge men känns trångt

Hotel med perfekt läge men känns lite trångt på många ställen. Både rummet och frukostmatsalen väldigt trångt. Design har gått före praktisk nytta, ett stort handfat i badrummet ger ingen avställnings plats. En otymplig designstol i ett trångt utrymme. Väldigt hjälpsam och serviceinriktad personal särskilt i receptionen
Menginap 2 malam pada Jan 2025