9Hotel Mercy

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan meja/kaunter hadapan 24 jam, 6-minute walk to Dataran Rossio

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
Harga semasa ialah RM489
RM556 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Dis - 15 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Classic Double Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(65 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(34 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Double Room

9.8 daripada 10
Luar biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Club Double Room

8.2 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite (Mercy)

9.0 daripada 10
Hebat
(8 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 47 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua da Misericordia, 76, Lisbon, 1200-273

Tempat berdekatan

  • Dataran Rossio - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Santa Justa Elevator (Lif) - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Avenida da Liberdade - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Istana São Jorge - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Dataran Marquis of Pombal - 19 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Perhentian Largo Trindade Coelho - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Rossio - 7 minit berjalan kaki
  • Lisbon (LIS-Humberto Delgado) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Bairro do Avillez - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Cervejaria Trindade - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Bistro 100 Maneiras - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Casa Dos Pescados - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Taberna Do Avillez - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

9Hotel Mercy

Mewah bagi hotel butik berdekatan Dataran Rossio
Berdekatan Santa Justa Elevator (Lif) dan Dataran Commerce, 9Hotel Mercy menyediakan perpustakaan, pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Bantuan pelancongan/tiket, surat khabar percuma dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, sajian kopi/teh di ruang bersama dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di 9Hotel Mercy menampilkan manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi atau pancuran
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Cerek elektrik, setiap hari dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 30 sehari); tempahan diperlukan
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 15 untuk orang dewasa dan EUR 7.50 untuk kanak-kanak
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Pustaka

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Kad kredit yang digunakan untuk menempah tempahan perlu ditunjukkan oleh pemegang kad semasa daftar masuk bersama-sama dengan pengenalan foto yang sepadan serta aturan lain perlu diselaraskan dengan hartanah sebelum ketibaan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 7 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 200 setiap penginapan, sepenginapan
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.00 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 7.5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 40 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: EUR 40 (sehala), (berumur sehingga 17 tahun)
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 30 sehari (sejauh 50 meter)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Mercy
Mercy Hotel
Mercy Hotel Lisbon
Mercy Lisbon
9HOTEL MERCY Hotel Lisbon
9HOTEL MERCY Hotel
9HOTEL MERCY Lisbon
9HOTEL MERCY
9HOTEL MERCY Hotel
9HOTEL MERCY Lisbon
9HOTEL MERCY Hotel Lisbon

Soalan lazim

Adakah 9Hotel Mercy mesra haiwan kesayangan?

Ya, 9Hotel Mercy membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 7 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR20 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di 9Hotel Mercy?

Setakat 13 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di 9Hotel Mercy pada 14 Dis 2025 bermula serendah RM 488.61, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di 9Hotel Mercy?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di 9Hotel Mercy?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah 9Hotel Mercy memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR40 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya 9Hotel Mercy?

Terletak di Pusat Bandar Raya Lisbon, hotel butik ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Fado in Chiado, Dataran Rossio dan Santa Justa Elevator (Lif). Avenida da Liberdade dan Dataran Commerce juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Perhentian Largo Trindade Coelho dan Perhentian Praça Luís de Camões berada dalam lingkungan 2 minit berjalan kaki.

9Hotel Mercy Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 577 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 309 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 74 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 24 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 1002 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Caecilia, Jersey City

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Location is great
Menginap 7 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Athena

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and modern room. Great patio connected to the room. Very central location
Menginap 5 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Art

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very modern rooms and dining area but with dim lighting. Bed was comfortable but was slightly sunken. Probably should rotate the mattress or upgrade to a new one. Very clean. Friendly staff. Small rooftop bar with great views
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Silvana

Mengembara bersama pasangan
Room was comfortable but smaller and older than images showed. Great location and nice little roof top bar. Excellent location!!! Walking to everything!
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Mei-Sum

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
We stayed in room 509, which was a very cosy room. Unfortunately we had issues with the ac as we could not switch it on or control from our room and had to call reception each evening, which was a nuisance. Also the bath area was in poor condition and not useable ( the shower worked, but tap to fill bath did not, and no plug, so could not use). Also the glass panel was not wide enough so when having a shower the water soaked the bathroom floor. We had the option to change rooms, but had to settle for a room with shower only, as another room with working bath had a very loud ac, so we sacrifice a good soak/bath for a good nights sleep instead. On a positive the room was clean ( good housekeeping team) and the water pressure for the shower was very good. Location of the hotel although on a slight slope was very convenient to major spots in Lisbon, and lots of excellent bakeries within a few minutes walk away. If the maintenance of the rooms are kept to a high standard ( unlike our recent visit) we would consider this hotel on our future visits to Lisboa.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Emeka

Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

ANIELLO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ottimo hotel nel barrio alto, pulito, comodo, camere spaziose ma il punto di forza è certamente la posizione, comoda per visitare le principali attrazioni di Lisbona e a pochi passi dalla metro.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Simon

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location staff friendly no problems
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Marion

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Unable to switch on air con in our room. Had to ask reception to do this for us. Both the toilet and bathroom doors did not close properly. Minor things but a bit annoying. The hotel was nice and in a good location.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Andrus

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

stefaniada

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Susana and the manager were great. Didn't like that there was no window for the shower.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

dario

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Amelie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente atención por parte del personal, buenas instalaciones. Buena ubicación.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Alex

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel! Nice staff! Good breakfast. Close to the ocean and city center.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Dean

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Elisabetta

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel,molto curato,colazione con ampia scelta tra il dolce ed il salato.ottima
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Arif

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

SERENA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Prime location, away from the main tourist strip, quiet, safe.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

DAN, Auckland

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great option. Hotel has nice rooftop bar, absolutely nice staff. Hotel room was clean, spacious with all what you need
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Nigel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

YOUNGCHUL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

THIBAUT

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Great Room, Poor Experience

We stayed 3 nights at 9Hotel Mercy in Lisbon, in their best room. The room itself was very spacious and nicely decorated, and the suites are comfortable. Unfortunately, the experience was impacted by two major issues: the constant buzzing noise from the building’s air conditioning system, which was noticeable day and night, and a full 24-hour elevator outage. This meant climbing six floors multiple times a day. No form of compensation was offered or even suggested for these inconveniences, which was disappointing given the hotel’s category and price point.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Celia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was very nice and the staff was great, very helpful. Juan was AMAZING, he was super helpful locating us places to eat, making us reservations and providing us information on where to go and how to get there. He was also our bartender - he made us the perfect cocktails. Thank you, Juan - we will recommend this property to all of our friends traveling into the area.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Carinne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Bruno

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
É um hotel com ótima localização e infraestrutura. Tem uma linda decoração e quarto espaçoso, o café da manhã poderia ser melhor.
Menginap 2 malam pada Jul 2025