Citin Langkawi by Compass Hospitality

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Terminal Feri Langkawi

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Citin Langkawi by Compass Hospitality

Pantai
Bahagian luar
Pemandangan jalan
Meja sambut tetamu
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara
  • Perkhidmatan perniagaan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Twin Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran satelit
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran satelit
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Standard Queen Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Saluran satelit
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
No. 3 Jalan Pekan Kuah, Langkawi, Kedah, 07000

Tempat berdekatan

  • Pasar Malam - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pusat Membeli-Belah Mega Langkawi Parade - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Dataran Helang - 3 min memandu - 2.7 km
  • Terminal Feri Langkawi - 3 min memandu - 3.5 km
  • Jeti Kuah - 3 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Langkawi (LGK-Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Haji Ismail Group Complex, Langkawi - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Restoran Haji Ali & Nasi Kandar Asli - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Restoran Pak Haji Ya Nasi Ayam - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Restoran Nasi Campur BBQ Top - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Kedai Makan Kak Timah - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Citin Langkawi by Compass Hospitality

Hotel berdekatan Terminal Feri Langkawi
Berdekatan Jeti Kuah, Citin Langkawi by Compass Hospitality menawarkan lebih banyak tawaran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, stesen komputer dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Kakitangan berbilang bahasa, hartanah bebas asap rokok dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan air botol percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 22-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi, Bahasa Melayu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik tidur berasingan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2007
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 22-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 11 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: MYR 3.00 setiap penginapan semalam
  • Amaun cukai bandar yang disenaraikan mungkin meningkat semasa acara tempatan popular seperti Pameran Aeroangkasa & Maritim Antarabangsa Langkawi (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman dan Oceanman Malaysia; untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi hartanah

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Citin
Citin Hotel
Citin Hotel Langkawi
Citin Langkawi
Citin Langkawi Hotel
Hotel Citin
Hotel Citin Langkawi
Langkawi Citin Hotel
Citin Langkawi Compass Hospitality Hotel
Citin Compass Hospitality Hotel
Citin Langkawi Compass Hospitality
Citin Compass Hospitality
Citin Langkawi by Compass Hospitality Hotel
Citin Langkawi by Compass Hospitality Langkawi
Citin Langkawi by Compass Hospitality Hotel Langkawi

Soalan lazim

Adakah Citin Langkawi by Compass Hospitality mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Citin Langkawi by Compass Hospitality?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Citin Langkawi by Compass Hospitality?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Citin Langkawi by Compass Hospitality?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Citin Langkawi by Compass Hospitality?

Terletak di Kuah, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Langkawi Water Kingdom dan Pasar Malam. Pusat Membeli-Belah Mega Langkawi Parade dan Masjid Al-Hana juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Citin Langkawi by Compass Hospitality Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 189 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 34 daripada 189 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 57 daripada 189 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 45 daripada 189 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 41 daripada 189 ulasan

5.6/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.8/10

Kemudahan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

SK

Menginap 2 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel tidak bagus

Sangat tidak bagus... Pintu tandas tak blh kunci... Cembul pintu bilik rosak... Selimut mcm tak basuh...
Menginap 2 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Ahmad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

Diong liong, Kuala lumpur

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Ok, ttp wifi, air cond perlu diupgrade.

Diskaun hebat utk Haega. Boleh Beli belah dgn Lebih mudah sebab dkt dgn bdr. Ttp wifi hanya di dobby. Air conditioning ada kkurangan. Overall ok. Ttp jika di perbaiki dpt tarik lbh ramai org.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

LOKASI STRATEGIK

Bilik yang kami sewa berbau dan tahap kebersihan yang kurang memuaskan.

10/10 Cemerlang

Mitsuru

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Front desk staff is excellent
Menginap 4 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Chong Wee

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Disappointed services
Menginap 4 malam pada Mei 2023

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

muhamad rizal

Menginap 2 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
nearby to HIG , dataran Lang
Menginap 2 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First. The lighting is horrible , the toilet tank does not stop flowing water makes it very eerie . So we checked out in the night (we checked in at 6pm , checked out at 8pm)and stayed in another hotel which is much better. And the receptionist promised to have someone call me the next day but all nonsense .
Menginap 1 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

CheAm, Malacca

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location is good, Staff was not friendly during check-in time and answer not properly when i'm asking question! Water heater is not functioning at all! Room with no Mini Bar...
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

4/10 Lemah

Zaharudin

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

jong

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
So many mosquito
Menginap 1 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

ng

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Value for $
Menginap 1 malam pada Mac 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
rundown hotel and room. Old yellowish towels. yellowish pillow case, pillows very.old, yellowish and with stains. asked help to change for better pillow answer given by the staff "all the same and if u want you can go and buy new pillow. the next morning unable to call reception counter frm the room came down all the way, asked for a bottle of drinking water but the staff told me housekeeping staff not here yet, later when they clean the drink will give it to you. The storage room that keeping the water are actually less than 10 steps away frm the reception counter. but she is lazy to get the key, open amd get the water for her guest. poor service.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the hotel and room are old. pillows casing yellowish colour, the worst is the pillows all with stains, so disgusting (horrible) and very old, yellowish towels. asked help to change the pillows one of the staff said "all pillow the same, if you want better pillow go and buy". called the reception can't get through went down all the way to reception counter just askee for a bottle of drinking water, was told that housekeeping staff not here yet, will give it to u when the staff clean the room. their storage room that keeps the water is only less than 10 steps away frm the counter but the staff is so lazy to get the key, open the door and get for the guest. hotel but no hospitality service. will never go back anymore.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Abdullah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The water heater not working and the ironing board has worn out. Just to stay there 1 or 2 night should be OK.
Menginap 2 malam pada Jan 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Completely not worth your money. Super dirty room and flickering lights. Environment not conducive
Menginap 2 malam pada Nov 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2018