Galeri foto untuk Tri Hotel Executive Lajeado





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM243
RM255 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.8 daripada 10
Cemerlang
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Lihat semua foto untuk Deluxe Single Room, 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Single Room, 1 Katil Bujang (Single)
8.8 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av. Senador Alberto Pasqualini 1175, São Cristovão, Lajeado, RS, 95913-162
Tentang hartanah ini
Tri Hotel Executive Lajeado
Hartanah serupa

Tri Hotel Lajeado
Tri Hotel Lajeado
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 145 ulasan
Harga ialah RM168
RM177 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 70 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
Aspen Executive Hotel
Aspen Executive Lajeado
Ohtel Executive Lajeado
Tri Hotel Executive Lajeado
Tri Executive Lajeado Lajeado
Tri Hotel Executive Lajeado Hotel
Tri Hotel Executive Lajeado Lajeado
Tri Hotel Executive Lajeado Hotel Lajeado
Soalan lazim
Tri Hotel Executive Lajeado Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
28 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Cesar
Pengembara perniagaan
26 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cesar
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Neuri Amadeu
Pengembara perniagaan
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Neuri Amadeu
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Fabio
20 Jun 2025
Fabio
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Cesar
Pengembara perniagaan
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cesar
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Mauricio
15 Jun 2025
Mauricio
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Bruna
Mengembara bersama kumpulan
9 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruna
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
João Pedro
8 Jun 2025
João Pedro
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Julio
Pengembara perniagaan
3 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Julio
Menginap 3 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Renato
Pengembara perniagaan
31 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Renato
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Paulo
Pengembara perniagaan
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótima opção de hospedagem!
Paulo
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Jorge
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Jorge
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Gilberto
24 Mei 2025
Gilberto
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
guaracar
21 Mei 2025
guaracar
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
ELIANDRO A
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ELIANDRO A
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Gilberto
19 Mei 2025
Gilberto
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Nathascha
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nathascha
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Gian
15 Mei 2025
Gian
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Francileno
10 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel Top

Francileno
Menginap 5 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Vinicius
10 Mei 2025
Vinicius
Menginap 1 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Patrícia
Mengembara bersama keluarga
4 Mei 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patrícia
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Janete F
29 Apr 2025
Janete F
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Cesar
Pengembara perniagaan
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cesar
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025