Ibis Carlos Barbosa
Hotel di pinggir bandar yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai kopi atau kafe
Galeri foto untuk Ibis Carlos Barbosa





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM274
RM288 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, Berbilang Katil

Standard Room, Berbilang Katil
8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
9.4 daripada 10
Luar biasa
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Buarque De Macedo 4157, Centro, Carlos Barbosa, 95185000
Tentang hartanah ini
Ibis Carlos Barbosa
Hartanah serupa

Dall'Onder Ski Hotel
Dall'Onder Ski Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Kolam renang kanak-kanak
9.2 daripada 10, Hebat, 550 ulasan
Harga ialah RM230
RM237 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Nov - 26 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 53.00 untuk dewasa dan BRL 26.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 75 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Carlos Barbosa Opening September 2018 Hotel
ibis Carlos Barbosa Opening September 2018
ibis Carlos Barbosa Opening S
Ibis Carlos Barbosa Hotel
Ibis Carlos Barbosa Carlos Barbosa
Ibis Carlos Barbosa Hotel Carlos Barbosa
ibis Carlos Barbosa (Opening September 2018)
Soalan lazim
Ibis Carlos Barbosa Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
15 Ogo 2025
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Juliano
11 Ogo 2025
Juliano
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Caciele
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Caciele
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Luis André
26 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente atendimento, tudo perfeito .
Luis André
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Francisco
21 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Francisco
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
JEFFERSOM SPOLAVORI
20 Jul 2025
JEFFERSOM SPOLAVORI
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
lucimar
Mengembara bersama keluarga
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Otimo hotel
lucimar
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
JUAREZ
14 Jul 2025
JUAREZ
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Fernando André
Mengembara bersama keluarga
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando André
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jênifer Antoniéli
Mengembara bersama kumpulan
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jênifer Antoniéli
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Laura
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laura
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Leopoldo
5 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leopoldo
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
3 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
arlesson mangrich
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
excelente hotel
arlesson mangrich
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Odelcy Antonio
23 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Odelcy Antonio
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Guilherme
Mengembara bersama keluarga
20 Mei 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Guilherme
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
DINOR JOSÉ
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DINOR JOSÉ
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
MARCIA ALVES
Mengembara bersama keluarga
19 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARCIA ALVES
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
SIMONE
6 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Hotel bom. Recomendo
SIMONE
Menginap 2 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Daniela
Mengembara bersama kumpulan
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniela
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marcelo
Mengembara bersama kumpulan
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcelo
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Charles Miguel
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Charles Miguel
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Raquel
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Raquel
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
fabio
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
fabio
Menginap 2 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Maiara
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Maiara
Menginap 1 malam pada Apr 2025








