Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ibis Carlos Barbosa





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM259
RM272 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Ogo - 23 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Standard Room, Berbilang Katil

Standard Room, Berbilang Katil
8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Buarque De Macedo 4157, Centro, Carlos Barbosa, 95185000
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 53.00 untuk dewasa dan BRL 26.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 75 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Carlos Barbosa Opening September 2018 Hotel
ibis Carlos Barbosa Opening September 2018
ibis Carlos Barbosa Opening S
Ibis Carlos Barbosa Hotel
Ibis Carlos Barbosa Carlos Barbosa
Ibis Carlos Barbosa Hotel Carlos Barbosa
ibis Carlos Barbosa (Opening September 2018)
Soalan lazim
Ibis Carlos Barbosa Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
21 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
SIMONE
6 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Hotel bom. Recomendo
SIMONE
Menginap 2 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Daniela
Mengembara bersama kumpulan
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Daniela
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marcelo
Mengembara bersama kumpulan
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcelo
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Charles Miguel
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Charles Miguel
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Raquel
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Raquel
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
fabio
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
fabio
Menginap 2 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Maiara
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Maiara
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
JOAO ANTONIO
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ibis, mas pode ser melhor, precisa cuidado!
JOAO ANTONIO
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Luis Matheus
Mengembara bersama kumpulan
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis Matheus
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Henrique
7 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Henrique
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Marcos Paulo
7 Apr 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcos Paulo
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Bibiana
10 Mac 2025
Bibiana
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Ana Maria
27 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana Maria
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Edmar de
Pengembara perniagaan
19 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edmar de
Menginap 2 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Wagner
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wagner
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Silvia
Mengembara bersama kumpulan
2 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silvia
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
amanda
13 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
amanda
Menginap 2 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
JEAN
11 Jan 2025
JEAN
Menginap 5 malam pada Dis 2024
4/10 Lemah
ISRAEL
Mengembara bersama keluarga
8 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
RUIM!!!
ISRAEL
Menginap 3 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Marli
Mengembara bersama kumpulan
8 Jan 2025
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Marli
Menginap 2 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
FABIANO
Mengembara bersama keluarga
5 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
FABIANO
Menginap 7 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
NICOLAS
1 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NICOLAS
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Alexander
Mengembara bersama keluarga
25 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Alexander
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Juliana
22 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Juliana
Menginap 2 malam pada Nov 2024