HAPPY HOTEL

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Krabi terdapat 15 kolam renang tertutup dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk HAPPY HOTEL

Teres/patio
Peralatan tempat tidur premium, bar mini percuma, peti besi dalam bilik
15 kolam renang tertutup
Teres/patio
Kemudahan bilik

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM137
RM162 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Okt - 8 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Family Room, 2 Bedrooms

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
  • 65 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 5
  • 4 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Katil siang
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room, 1 Bedroom

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Kipas mudah alih
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bukit
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
658 Moo 2, Ao Nang, Krabi, Krabi, 81180

Tempat berdekatan

  • Pantai Ao Nang - 3 min memandu - 2.7 km
  • Ao Nam Mao - 4 min memandu - 3.5 km
  • Pantai Tonsai - 37 min memandu - 5.5 km
  • Pantai Railay Barat - 46 min memandu - 6.3 km
  • Pantai Railay Timur - 53 min memandu - 6.9 km

Bergerak

  • Krabi (KBV-Lapangan Terbang Antarabangsa Krabi) - 43 minit memandu

Restoran

  • ‪โกอ่าวข้าวมันไก่ - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Yamyen The resto Park Aonang สวนอาหารยามเย็น - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Inthanin Coffee - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪ซึ้ง - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Tongtalay Seafood Buffet - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

HAPPY HOTEL

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Ao Nang
Anda boleh menantikan teres, salun rambut dan pencucian kering/dobi di HAPPY HOTEL. Manjakan diri anda dengan urut Thai di tapak spa. Sebagai tambahan kepada bar dan restoran, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 50+ Mbps.
Manfaat tambahan termasuk:
  • 15 kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), lif dan tempat simpanan bagasi
  • Bantuan pelancongan/tiket, perkhidmatan rencam dan porter/tukang angkut
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan item bar mini percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 50-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, kipas mudah alih dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: THB 500 untuk orang dewasa dan THB 300 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 15 kolam renang tertutup
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 15 kolam renang tertutup

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Sauna
  • Spa dibuka pada hari-hari tertentu
  • Urutan sukan
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 200 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok
  • Ruang tamu bersama

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 50-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini berisi percuma
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan penghantaran makanan
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kipas mudah alih
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 20

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:00 - 12:00 tengah hari
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak berumur 4 tahun ke bawah mendapat sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak THB850.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 500 untuk dewasa dan THB 300 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: THB 850.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 21:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Soalan lazim

Adakah HAPPY HOTEL mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 15 kolam renang tertutup. Akses kolam dari 8:00–21:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di HAPPY HOTEL?

Setakat 4 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di HAPPY HOTEL pada 7 Okt 2025 bermula serendah RM 136.82, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah HAPPY HOTEL mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di HAPPY HOTEL?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di HAPPY HOTEL?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di HAPPY HOTEL?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya HAPPY HOTEL?

Terletak di Ao Nang, hotel spa ini sejauh 1.5 mi (2.3 km) from Perkuburan Kerang dan 1.9 mi (3.1 km) from Pantai Ao Nang. Gunung Ao Nam Mao dan McDonald, Aonang juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

HAPPY HOTEL Ulasan

7.4

Baik

7.8

Kebersihan

6.8

Kemudahan

8.4

Kakitangan & perkhidmatan

7.8

Mesra alam

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 14 daripada 35 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 35 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 35 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 35 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 35 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Vanesa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Newer hotel, a bit out of the way, quiet. Staff tried but we had a hard time as we don’t speak Thai and they didn’t speak English. Disappointed that they didn’t always clean our room.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lomalla lasten kanssa

Hinta laatusuhde kohdallaan (n. 80 €/yö). Hyvä ja nopea ylimääräinen siivous tarvittaessa. Ystävällinen ja avulias henkilökunta. Perus lämmin aamiainen, mahdollisuus valita. Läheisyydessä paljon ruokapaikkoja sekä kauppa.
Menginap 8 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Yusuf Sertaç

Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Wesley

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Really great vision for a premier accommodation. In my opinion they opened a little bit early cause there was a lot of construction work going on and construction mess the contributed to a bit of a Dusty stay
Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lite avskilt från stan vilket var väldigt skönt och det var inte jätte långt från stan heller, vi hyrde motorcykel och kunde snabbt ta oss fram och tillbaka. Personalen var jätte trevliga, man fick låna handdukar om man skulle använda poolen och bastun var ett stort plus! Rekommenderar starkt om man ska vara i krabi några dagar
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Tabitha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fantastic, clean, modern

Our stay was amazing! Very comfortable beds and pillows and clean, spacious rooms! The only negative was that the water for showers didn’t ever go beyond lukewarm.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Gray

Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Gray

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pablo

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel hat uns wirklich sehr gut gefallen! Die Zimmer sind sehr groß und sauber! Nach so nang braucht man mit dem Taxi nur wenige Minuten.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not finished being built

Firstly I need to make clear that the hotel only opened in Jan 2025. It is brand new. Once they finish building/decorating it will be a lovely hotel, but it isn’t finished yet. The staff are lovely and it is a great building. It is a little way from the beach, but a car can get you there quick enough. It advertises a Spa and resturant but neither are finished. It is wrong to advertise them until they are available.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Christine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Happy Hôtel comme notre séjour

Hôtel isolé mais avec une vue magnifique sur le Bouddha. Accueil chaleureux et vrai ! Malade, ils se sont chargés des démarches médicales. À proximité des grandes plages de Ao Nang et des embarcadères pour Raylai.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Aleksandr

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Bent

Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Viktor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Sofia

Menginap 5 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Jeanette

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Defekt badværelser

Sødt personale. Dejlig pool og sauna. Men bagværelset i begge værelser vi var på, var defekt. Toilet der ikke skyller ud, samt når man går i bad, så oversvømmes der med vand op over tæerne. Meget mærkeligt. Af denne årsag, kunne deres priser godt være billigere. Samt betalte vi 1000 bath, for morgenmad en enkelt dag, og den var ikke særlig god.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

elodie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Polina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Iasmin-Daniel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Die Zimmer waren sauber und ordentlich, das Reinigungspersonal hat sich täglich um frische Handtücher und Bettwäsche gekümmert. Lediglich in einigen Ecken hätte es etwas gründlicher sein können. Komfort & Ausstattung: Das Zimmer war geräumig und gut ausgestattet, mit bequemen Betten, Klimaanlage und schnellem WLAN. Service & Personal: Das Personal war freundlich, hilfsbereit und stets bemüht, den Aufenthalt angenehm zu gestalten. Der Check-in verlief reibungslos, und auch Sonderwünsche wurden schnell erfüllt. Essen & Trinken: Das Frühstück war vielfältig und frisch, mit einer guten Auswahl an warmen und kalten Speisen. Der Kaffee hätte jedoch besser sein können. Preis-Leistungs-Verhältnis: Für die gebotene Qualität war der Preis absolut angemessen. Ich würde dieses Hotel auf jeden Fall weiterempfehlen und bei meiner nächsten Reise wieder buchen.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Finn

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Snart klar

Hotellet er ikke færdigt, men det er småting der mangler.
Menginap 9 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Theya

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Lauren

Menginap 4 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Florian

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Hôtel en travaux donc très sale
Menginap 7 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Paul

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
First night was a disaster the smell of drains was so strong it physically made me sick, the hotel sent a engineer to spray freshener down where the problem was but within minutes the smell returned, we had to stay in that room with that smell all night we had know sleep, the hotel did upgrade us to a different room in the morning but the damage had already been done, the smell was everywhere in the hotel but not as bad, the set breakfast was ok but the staff tried to give us not so fresh fruit 2 days in a row so in the end we just said no fruit please
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
New hotel clean and good size rooms, staff are helpful. Hotel let down by finishing details but hopefully they will work on these as guessing they rush to open for high season. Plenty of places close by to j
Menginap 3 malam pada Feb 2025