Jl. Prof. Dr. Satrio Blok B7/A3-01, South Tangerang, Banten, 15224
Tempat berdekatan
Pondok Indah Mall - 9 min memandu - 7.9 km
Gandaria City Mall - 10 min memandu - 9.3 km
Bandar AEON Mall BSD - 12 min memandu - 12.4 km
Blok M Square - 13 min memandu - 12.1 km
Stadium Gelora Bung Karno - 15 min memandu - 13.6 km
Bergerak
Stesen Pondok Jurangmangu - 3 minit memandu
Stesen Lebak Bulus Grab - 10 minit memandu
Jakarta (CGK-Lapangan Terbang Antarabangsa Soekarno-Hatta) - 34 minit memandu
Restoran
Soto Bang Mamat Bintaro - 3 min berjalan kaki
Nasi Kapau Kedai Sutan Mangkuto - 5 min berjalan kaki
Bakmi Japos - 9 min berjalan kaki
Meatime - 6 min berjalan kaki
Bengawan Solo Coffee - 5 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Hotel Santika Premiere Bintaro
Hotel mewah yang terletak di Pondok Aren
Bar kolam, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel Santika Premiere Bintaro. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Kembang Sepatoe, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan gimnasium.
Manfaat lain termasuk:
Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Porter/tukang angkut, bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 167 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
1 bar tepi kolam
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Restoran di tapak hartanah
Kembang Sepatoe
Lotus Lounge
Aktiviti menarik
1 kolam renang terbuka
Gimnasium
Kolam kanak-kanak
Mesra keluarga
1 kolam renang terbuka
Kemudahan dobi
Kolam kanak-kanak
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Pusat perniagaan
Kawasan luar
Kerusi lepak tepi kolam
Teres
Spa
Perkhidmatan urut dalam bilik
Kebolehcapaian
Lif
Lain-lain
Dewan bankuet
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pancuran mandi
Selipar
Tuala disediakan
Hiburan
TV LCD 32-inci dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Perkhidmatan bilik 24 jam
Peti sejuk
Lain-lain
Penyaman udara
Peti besi muat komputer riba
Surat khabar harian percuma
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 300000 seorang (sehala)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Santika Premiere Bintaro South Tangerang
Hotel Santika Premiere Bintaro
Santika Premiere Bintaro South Tangerang
tika Premiere Bintaro Tangera
Soalan lazim
Adakah Hotel Santika Premiere Bintaro mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.
Adakah Hotel Santika Premiere Bintaro mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Hotel Santika Premiere Bintaro?
Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Hotel Santika Premiere Bintaro?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.
Apakah masa daftar keluar di Hotel Santika Premiere Bintaro?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Adakah Hotel Santika Premiere Bintaro memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak IDR300000 seorang dikenakan.
Di manakah terletaknya Hotel Santika Premiere Bintaro?
Terletak di Pondok Aren, hotel ini dalam jarak 9 bt (15 km) dari Hospital Eka, TerasKota dan ITC BSD. Kelab Golf dan Rekreasi Pondok Indah dan Pondok Indah Mall juga dalam jarak 9 bt (15 km). Stesen Pondok Jurangmangu sejauh 25 minit berjalan kaki.
Hotel Santika Premiere Bintaro Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 39 daripada 91 ulasan
10 - Cemerlang
39
Penilaian 8 - Baik. 40 daripada 91 ulasan
8 - Baik
40
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 91 ulasan
6 - Boleh diterima
9
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 91 ulasan
4 - Lemah
2
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 91 ulasan
2 - Teruk
1
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Tanaka
23 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tanaka
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
RYOTA
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
28 Jun 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
special services
RYOTA
Menginap 4 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Ryota
8 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ryota
Menginap 4 malam pada Sep 2023
4/10 Lemah
Michael
1 Mei 2023
Michael
Menginap 7 malam pada Apr 2023
8/10 Baik
KAZUMI
13 Apr 2023
KAZUMI
Menginap 4 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
Robertus
Mengembara bersama keluarga
19 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staffs are friendly. Clean.
We don’t like the coldness of the food. The warm and eatable food only omelette. The hotel serves cold food. Not warm enough
Robertus
Menginap 9 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Ida
18 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
very good and I will recommend to others
Ida
Menginap 2 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Popy
Mengembara bersama keluarga
18 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Popy
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Sundari
12 Mac 2022
Sundari
Menginap 2 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Vichelle
Mengembara bersama keluarga
25 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good Staycation
The property was beautiful. Our rooms were great, as expected from Santika. The entire property was very clean and neat. They did have a protocal for Covid,and, they were very clear in the restrictions and enforcement. The breakfast buffet was "amazing" according to my daughters. All Indonesian food, but well made. Highly recommend
Vichelle
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Mohudoom M
Mengembara bersama keluarga
18 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mohudoom M
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
DEVINA
30 Mac 2020
DEVINA
Menginap 7 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
roy
10 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Handy location
Very efficient check in,
Rooms very clean and well maintained.
Close by to a large shopping mall
roy
Menginap 1 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
24 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good stay
Good and convenient location hotel - great service
Room is bit small . Everything as expected
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
17 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
とてもきれいでサービスもよかったです
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
14 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to my family as I always visit them everytime I come back from Uk
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
12 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2020
6/10 Boleh diterima
Thesis
Mengembara bersama keluarga
24 Dis 2019
Sukakan: Keselesaan bilik
Not a very impressive hotel
Given the name with a status Premiere, it does not reflect the excellence service they should have. Check-in was very slow, the alley in the floor had a bad odor of some kind of formaldehyde emission which is bothering as I stayed with my 6-month son. Bellboy was only 1 person so moving things around is really really slow when you checked-in with a lot of baggage.
Thesis
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Richelle
11 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Richelle
Menginap 4 malam pada Okt 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
11 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Very bad isolation in rooms. Staff fixed something outside in corridor from 20pm until 3am ! It was impossible to sleep, especially for small baby, always noisy and load talking people. Even after complaints to management they still not stop ! The most terrible experience in this hotel. No respect to their customers.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Jun 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Silfia Novita
23 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silfia Novita
Menginap 5 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Clara
29 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Overall experience was good as it was near to the places I needed to visit.
However due to the fasting season, we were unable to dine at the only restaurant at the hotel as it was fully booked to host a dinner event, leaving tourist like me stranded.
Clara
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
20 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan