Grand Paragon is located in Old Jakarta, a neighborhood in Jakarta. Travelers eager for a bit of culture can stop by Taman Mini Indonesia Indah, while those who have shopping on the agenda may want to visit Plaza Indonesia and Thamrin City Shopping Mall. Jaksa Street and Allianz Ecopark Ancol are also worth visiting.
Halim Perdanakusuma Intl. Airport (HLP) - 44 min drive
Restoran
Henis - 4 min berjalan kaki
Suisse Bakery - 1 min berjalan kaki
Bakso A Kiaw 99 - 3 min berjalan kaki
Starbucks - 2 min berjalan kaki
Super Suikiaw - 4 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Grand Paragon
Anda boleh menantikan pencucian kering/dobi, bar dan restoran di Grand Paragon. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
Sarapan hidangan tempatan (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan kakitangan berbilang bahasa
Lif, meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan ATM/perbankan
Surat khabar percuma, perkhidmatan rencam dan perkhidmatan perkahwinan
Room features
All 171 individually decorated rooms feature perks such as 24-hour room service and air conditioning, as well as amenities like free WiFi and safes.
Lain-lain kemudahan termasuk:
Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
Setiap hari, meja dan telefon
Bahasa
Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia
Kemudahan hartanah
Internet
Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (IDR 10,000 sepenginapan)
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: IDR 100,000 untuk orang dewasa dan IDR 50,000 untuk kanak-kanak
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Mesra keluarga
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Kemudahan
ATM
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan harian
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan perkahwinan
Perkhidmatan rencam
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Spa
Perkhidmatan urut dalam bilik
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Lif
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Lain-lain
3 tingkat
Dibina pada 2010
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pancuran mandi
Tuala
Hiburan
TV LCD dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Perkhidmatan bilik 24 jam
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Hiasan berasingan
Meja
Penyaman udara
Peti besi
Seterika/papan seterika atas permintaan
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar
Check-out before noon
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan kesayangan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Fi
You'll be asked to pay the following charges at the property:
Deposit: IDR 300000.00
We have included all charges provided to us by the property.
Kemudahan tambahan
Fee for local cuisine breakfast: approximately IDR 100000 for adults and IDR 50000 for children
Self parking fee: IDR 10000.00 per stay
Rollaway bed fee: IDR 200000.0 per night
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Grand Paragon Hotel Jakarta
Grand Paragon Jakarta
Grand Paragon Hotel
Grand Paragon Jakarta
Grand Paragon Hotel Jakarta
Soalan lazim
Adakah Grand Paragon mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Grand Paragon Ulasan
Ulasan
6.8
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 34 ulasan" "
10 - Cemerlang
3
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 34 ulasan" "
8 - Baik
11
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 34 ulasan" "
6 - Boleh diterima
16
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 34 ulasan" "
4 - Lemah
3
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 34 ulasan" "
2 - Teruk
1
6.8/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
5.4/10
Kemudahan
6.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.6/10
Mesra alam
Ulasan
6/10 Boleh diterima
Dennis
Mengembara bersama keluarga
11 Feb 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleaning stuff for friendly
Dennis
Menginap 6 malam pada Jan 2024
6/10 Boleh diterima
Kirana
25 Feb 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
A Mix of Good and Bad
We stay three nights at Grand Paragon hotel,. The room is cosy and quite clean except I notice a few tiny cockraches around and some of the towels and bedsheet or blanket have stains which should not give to guests for using.
Kirana
Menginap 3 malam pada Feb 2023
2/10 Teruk
Corrinne, Fort Lauderdale
24 Nov 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Poor service and unreliable amendities
Corrinne
Menginap 14 malam pada Nov 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2022
4/10 Lemah
Pieter
Mengembara bersama keluarga
3 Jan 2022
Pieter
Menginap 2 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Jan 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
タオルについて、バスタオル1枚しかなく、フェイスタオルおよびハンドタオルは、置いて欲しい。
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
29 Okt 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Con: air con needs time to be cool. At least half day.
Pro: near city and staff is very friendly.