Delta Hotels Cheshunt

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat pusat kecergasan dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Delta Hotels Cheshunt

Perincian bahagian luar
Suite, 1 Bedroom | Teres/patio
1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Penyaman udara
  • Bar
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Halfhide Lane, Turnford, Broxbourne, England, EN10 6NG

Tempat berdekatan

  • Taman Wilayah Lembah Lee - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Taman Hidupan Liar Paradise - 3 min memandu - 4.7 km
  • Taman Lee Valley - 7 min memandu - 4.0 km
  • Hutan Epping - 13 min memandu - 15.5 km
  • Stadium Tottenham Hotspur - 16 min memandu - 14.8 km

Bergerak

  • Stesen Cheshunt - 4 minit memandu
  • Stesen Bush Hill Park - 10 minit memandu
  • London (LCY-London City) - 49 minit memandu

Restoran

  • ‪Bulls Head - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Wormley Fish & Chips - ‬2 min memandu
  • ‪Tuk Tuk Broxbourne - ‬2 min memandu
  • ‪Nando's - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪M&S Café - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Delta Hotels Cheshunt

Mewah bagi hotel di pinggir bandar
Pertimbangkan penginapan di Delta Hotels Cheshunt dan manfaatkan kedai mudah beli, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Masakan British restoran di tapak, Cast Iron Bar & Grill, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada bar dan gimnasium, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, lif dan hartanah bebas asap rokok
  • 6 bilik mesyuarat, perkhidmatan perkahwinan dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 143 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping manfaat seperti penyaman udara dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan gabungan pancuran/tab mandi
  • 49-inci televisyen dengan saluran TV premium
  • Kot/katil bayi percuma, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (GBP 9.99 sehari)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (GBP 4 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: GBP 16.50 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cast Iron Bar & Grill

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Kedai runcit/mudah beli

Kemudahan

  • Kedai runcit/mudah beli
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 212 meter persegi

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Palang cekau di tab mandi
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1991
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV 49-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Kad kredit yang digunakan untuk membuat tempahan mesti dikemukakan oleh pemegang kad semasa mendaftar masuk.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: GBP 50 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 16.50 seorang
  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: GBP 9.99 sehari (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: GBP 4 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Cheshunt Marriott
Cheshunt Marriott Broxbourne
Cheshunt Marriott Hotel
Cheshunt Marriott Hotel Broxbourne
Marriott Hotel Cheshunt
Broxbourne Marriott
Marriott Broxbourne
Marriott Cheshunt Hotel Broxbourne, England, UK
Cheshunt Marriott Hotel
Delta Hotels Cheshunt Hotel
Delta Hotels Cheshunt Broxbourne
Delta Hotels Cheshunt Hotel Broxbourne

Soalan lazim

Adakah Delta Hotels Cheshunt mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Delta Hotels Cheshunt?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak GBP4 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Delta Hotels Cheshunt?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Delta Hotels Cheshunt?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Delta Hotels Cheshunt?

Terletak di pinggir bandar, hotel ini sejauh 0.5 mi (0.9 km) from Taman Wilayah Lembah Lee dan 3 bt (5 km) dari Taman Lee Valley dan Fishers Green Nature Reserve. Lee Valley White Water Centre dan Taman Hidupan Liar Paradise juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Delta Hotels Cheshunt Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 305 daripada 787 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 318 daripada 787 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 93 daripada 787 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 38 daripada 787 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 33 daripada 787 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Andy

Menginap 5 malam pada Nov 2022

2/10 Teruk

David

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Cold food for breakfast, Dust thick in room, broken socket that child could get finger into live wires.

6/10 Boleh diterima

Nadja

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Misleading information - room was very outdated

Well, I was looking forward to see in this hotel as the rooms looked really nicely renovated, however once I arrived with my colleague we were both given the very outdated rooms and not happy. For that amount of money we would have definitly somewhere else instead. However the bed was very comfortable.
Menginap 1 malam pada Nov 2022

2/10 Teruk

Wayne

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Susan

Menginap 2 malam pada Nov 2022

6/10 Boleh diterima

Joseph

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The unrefurbished part of the hotel was of a poor standard
Menginap 1 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

Tanya Fullerton

Menginap 1 malam pada Nov 2022

2/10 Teruk

Elaine

Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Tiffany

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great breakfast
Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Tony

Menginap 1 malam pada Okt 2022

6/10 Boleh diterima

Lisa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Shocked that I had to pay £6 for parking overnight
Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Neil

Menginap 1 malam pada Okt 2022

4/10 Lemah

Michael

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan

Felt unwanted and unimportant

Had lots of problems with the room cleanliness raised it with two managers 4 members of the team and still not sorted after 3 nights. Not putting details on here as it was partially resolved and the managers aware.
Menginap 3 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

KWOK HO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2022

6/10 Boleh diterima

Jamie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

In desperate need of an update!

Overall a decent stay. The entrance & part of the hotel is nice & contemporary. But the stairs, our corridor & our rooms were in desperate need of an upgrade. Very run down & outdated. The gym was very basic also.
Menginap 1 malam pada Okt 2022

6/10 Boleh diterima

Amer

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
In nice and quiet area. Room was a lot older than pics suggested and not cleaned during stay due to staffing issues.
Menginap 2 malam pada Okt 2022

4/10 Lemah

Amer

Menginap 2 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

June

Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Abdikadir

Menginap 1 malam pada Okt 2022

6/10 Boleh diterima

Bev

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Hotel with a Football team doesn’t hit the spot!

First time here after changing to Delta brand. It was all a bit eclectic for my taste, not the normal Marriott standard which I use around the world. All the front desk staff need a lesson in welcoming and courtesy. The hotel was hosting Eintract Frankfurt for their game against Spurs. That wasn’t our fault! We had to argue for more breakfast items coz the football team had eaten it all! Disappointing.
Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Hardev

Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Brian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Had to pay to park in the hotel car park, not good
Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Stubbe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
All good, enjoyed our stay, especially the two double beds !
Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

surinderpal

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Slovenly mananagerial attitude

Hidden charges. Oligopolistic managerial mentality.
Menginap 2 malam pada Sep 2022