Galeri foto untuk San Lorenzo





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik
Lihat semua foto untuk Classic Room

Classic Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
Lihat semua foto untuk Superior Triple Room

Superior Triple Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
Lihat semua foto untuk Junior Room

Junior Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Superior Quadruple Room

Superior Quadruple Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Traditional Single Room

Traditional Single Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Executive Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Junior Room

Junior Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Premium Room

Premium Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Junior Room

Junior Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via San Lorenzo 2, Bormio, SO, 23032
Tentang hartanah ini
San Lorenzo
Hartanah serupa

Hotel Rezia
Hotel Rezia
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 167 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Mei, EUR 2.30 seorang, semalam, sehingga 6 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Jun - 31 Disember, EUR 3.00 seorang, semalam, sehingga 6 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 270 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
San Lorenzo Bormio
San Lorenzo Hotel Bormio
San Lorenzo Hotel
San Lorenzo Bormio
San Lorenzo Hotel Bormio
Soalan lazim
San Lorenzo Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.8/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
31 Jul 2025
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Johann
27 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Johann
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Alec
Mengembara bersama pasangan
19 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alec
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Mark
Mengembara bersama pasangan
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mark
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Dave
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Dave
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent traditional hotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Fabrizio
Pengembara perniagaan
12 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
In giro x lavoro
Fabrizio
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Nicola
Mengembara bersama pasangan
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicola
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Mario
21 Apr 2025
Mario
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Juan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Juan
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Christopher
17 Feb 2025
Christopher
Menginap 3 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Richard
Mengembara bersama kumpulan
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan
Richard
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Diletta
14 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Diletta
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Nicola
6 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Totti davvero bello
Nicola
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Bruno
Mengembara bersama pasangan
24 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bruno
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Steve
Mengembara bersama pasangan
24 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Steve
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Albert
Pengembara perniagaan
1 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Albert
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Marco
30 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Marco
Menginap 4 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Adalbert
12 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Adalbert
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Amy
25 Mac 2024
Amy
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
ANTONIO
9 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ANTONIO
Menginap 2 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Nicole
17 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eccellente
Nicole
Menginap 1 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sehr empfehlenswertes Hotel




Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Douglas
20 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Douglas
Menginap 1 malam pada Okt 2023