Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Setiap hari Sarapan Inggeris tersedia 7:00 hingga 9:00 dengan bayaran: GBP 5.95 untuk orang dewasa dan GBP 5.95 untuk kanak-kanak
1 bar/ruang istirahat
1 restoran
Bar/deli snek
Aktiviti menarik
Meja biliard/pool
Mesra keluarga
Bar/deli snek
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Kebolehcapaian
Tiada lif
Lain-lain
Dewan bankuet
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Kertas tandas
Pancuran mandi
Sabun
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata
Makanan dan minuman
Cerek elektrik
Perkhidmatan bilik terhad
Uncang teh/kopi segera
Lain-lain
Sistem pemanasan
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 22:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 10:00
Arahan daftar masuk khas
Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; hos anda akan menyambut anda
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Kaedah akses
Hos akan menyambut anda
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira GBP 5.95 untuk dewasa dan GBP 5.95 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida dan pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
The Avenue Lodge Hotel
The Avenue Lodge Birmingham
The Avenue Lodge Hotel Birmingham
Soalan lazim
Adakah The Avenue Lodge mesra haiwan kesayangan?
Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Avenue Lodge?
Setakat 16 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Avenue Lodge pada 30 Jul 2025 bermula serendah RM 212.9, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Berapakah fi parkir di The Avenue Lodge?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di The Avenue Lodge?
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 22:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di The Avenue Lodge?
Daftar keluar adalah jam 10:00.
Di manakah terletaknya The Avenue Lodge?
Terletak di Birmingham, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Weoley Castle, Hospital Queen Elizabeth Birmingham dan Universiti Birmingham. Cadbury World dan Chamberlain Clock juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Birmingham Selly Oak sejauh 22 minit berjalan kaki dan Stesen University sejauh 26 minit berjalan kaki.
The Avenue Lodge Ulasan
Ulasan
7.2
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 53 daripada 183 ulasan
10 - Cemerlang
53
Penilaian 8 - Baik. 61 daripada 183 ulasan
8 - Baik
61
Penilaian 6 - Boleh diterima. 27 daripada 183 ulasan
6 - Boleh diterima
27
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 183 ulasan
4 - Lemah
14
Penilaian 2 - Teruk. 28 daripada 183 ulasan
2 - Teruk
28
7.0/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.4/10
Kemudahan
6.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.6/10
Mesra alam
Ulasan
2/10 Teruk
Jeanette
Mengembara bersama pasangan
13 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was dirty we had paid for two nights but checked out on the Saturday afternoon wasn't going to stay on the Saturday night spoke to the manager who said that he'd look into it he apologised but offered no refund also no remote control for the television we asked a member of staff on Friday evening just said it was in the room but it wasn't and didn't seem interested in trying to help.
Jeanette
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Catalina
Mengembara bersama kumpulan
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Got what we paid for, can't complain and staff were nice.
Catalina
Menginap 1 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
Haidar
10 Mac 2025
Haidar
Menginap 2 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Alex
Mengembara bersama keluarga
10 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Outdated, not clean, damp, black mould in bathroom and uncomfortable beds.
Alex
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Philip
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philip
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Paul
29 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Plain and simple check in , staff spot on
Paul
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Philip
27 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philip
Menginap 2 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Jayne
26 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Overnight stay
Room rather shabby very dim lighting & overall quite chilly,ok for the price we paid but doubt would retain
Jayne
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
David
17 Jan 2025
David
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Philip
17 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philip
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Philip
16 Jan 2025
Philip
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Robert
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Philip
11 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philip
Menginap 1 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Benjamin
Mengembara bersama pasangan
3 Jan 2025
Reasonable for the price, but the shower had black mould and we were given conflicting information about breakfast availablity. You get what you pay for.
Benjamin
Menginap 1 malam pada Dis 2024
4/10 Lemah
Edelia
2 Dis 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Edelia
Menginap 1 malam pada Nov 2024
4/10 Lemah
Eram
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
30 Okt 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The smell from the beds the very old sunken mattresses. The mould in the shower. The bathroom floor wet. And like no fresh air had ever been in that room
Eram
Menginap 1 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Sarah
29 Okt 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Could do with refurbishment and the beds were uncomfortable, but you get what you pay for and it was very reasonable
Sarah
Menginap 1 malam pada Okt 2024
2/10 Teruk
Karl
7 Okt 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Karl
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Martin
28 Sep 2024
Martin
Menginap 1 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
24 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Niko
24 Sep 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Niko
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Yasir
22 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yasir
Menginap 1 malam pada Sep 2024
2/10 Teruk
James
10 Sep 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
James
Menginap 1 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Denise
Mengembara bersama pasangan
2 Sep 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were lovely. But the room was dirty stained mattress, dead moth in draw, dirt behind the bed