Richmond Hotel Aomori

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Aomori terdapat 4 restoran dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 18 daripada 18 bilik

Double Room, Non Smoking (Moderate)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(15 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Gabungan pancuran/tab mandi
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room, Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Gabungan pancuran/tab mandi
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Twin Room, Non Smoking (Hollywood)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Gabungan pancuran/tab mandi
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Triple Room, Non Smoking (Studio)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Gabungan pancuran/tab mandi
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Bujang (Single)

Single Room, Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(25 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Gabungan pancuran/tab mandi
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • 2 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Moderate Single-Non-Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
  • Boleh menampung 1

Moderate Double Room-Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Deluxe Single Room-Non-Smoking

  • Boleh menampung 1

Deluxe Double Room-Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Moderate Twin Room-Non-Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
  • Boleh menampung 2

Triple Room-Non-Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
  • Boleh menampung 3

Quadruple Room-Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

Deluxe Single Room-Smoking

  • Boleh menampung 1

Standard, Double With Bath, City View

  • Boleh menampung 3

Moderate, Twin With Bath, City View

  • Boleh menampung 4

Corner Twin With Bath, City View

  • Boleh menampung 4

Moderate, Hollywood Triple With Bath, City View

  • Boleh menampung 6

Twin With Bath, City View

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1-6-6 Nagashima, Aomori, Aomori, 030-0861

Tempat berdekatan

  • Taman Pusat Hutan Biru - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pelabuhan Aomori - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pusat Aspam - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Nebuta House Wa Rasse - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Jambatan Aomori Bay - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen Yadamae - 15 minit memandu
  • Stesen Shin-Aomori - 16 minit berjalan kaki
  • Aomori (AOJ) - 33 minit memandu

Restoran

  • โ€ชๆœซๅปฃใƒฉใƒผใƒกใƒณๆœฌ่ˆ— ้’ๆฃฎๆœฌ็”บๅˆ†ๅบ— - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชๅฑฑๆฐด่‹‘ - โ€ฌ4 min berjalan kaki
  • โ€ชๅ…ฅใ€ผไบญ - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชๅŒ—ใฎๅ‘ณๅ‡ฆ ไธ€ใฃ็ฆ - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชๅ–ซ่Œถใ‚ฏใƒฌใ‚ชใƒ‘ใƒˆใƒฉ - โ€ฌ4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Richmond Hotel Aomori

Sorotan hartanah
Manfaatkan pencucian kering/dobi, pusat perniagaan dan 4 restoran di Richmond Hotel Aomori. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan surat khabar percuma
  • Perkhidmatan rencam, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
  • Tempat simpanan bagasi dan mesin layan diri
Ciri-ciri bilik
Semua 175 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tandas dengan bidet elektronik dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan kawalan suhu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (JPY 1,000 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 6:30 hingga 9:30 dengan bayaran: JPY 1,800 untuk orang dewasa dan JPY 1,000 untuk kanak-kanak
  • 4 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Spa

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 13 tingkat
  • Dibina pada 2009
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tandas dengan bidet elektronik
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 12 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira JPY 1800 untuk dewasa dan JPY 1000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: JPY 1000 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Richmond Aomori
Richmond Hotel Aomori Hotel
Richmond Hotel Aomori Aomori
Richmond Hotel Aomori Hotel Aomori

Soalan lazim

Adakah Richmond Hotel Aomori mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Richmond Hotel Aomori?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak JPY1000 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Richmond Hotel Aomori?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Richmond Hotel Aomori?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Richmond Hotel Aomori?

Terletak di Aomori, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Taman Pusat Hutan Biru, Tempat Suci Uto dan Muzium Digital Wilayah Aomori. Pelabuhan Aomori dan Pusat Aspam juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Shin-Aomori sejauh 16 minit berjalan kaki.

Richmond Hotel Aomori Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 269 daripada 453 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 147 daripada 453 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 24 daripada 453 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 453 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 453 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Shokou

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
้ƒจๅฑ‹ใŒๅบƒใใฆๆธ…ๆฝ”ใง่‰ฏใ‹ใฃใŸ๏ผ
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

VM NAGASHIMA

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ‚ˆใ
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

??

Sukakan: Kebersihan
ไธๅฏงใงใ—ใŸ! ้ง่ปŠๆ–™้‡‘ใ‚’ๅ–ใ‚‹ใฎใŒไธๆ˜Ž
Menginap 1 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Lior

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
The staff were excellent and very accommodating, however there was a bad smell coming up from the bathroom drains that persisted even when I switched rooms
Menginap 5 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Nanako

Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Avram-Chaim

Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Colin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Need to have a bit more variety. Maybe some apple, bananas as additional options and fried eggs as an option. Hot food should be hot and on one day it was basically cold.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

SUSUMU

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

TSUKASA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
ใจใฆใ‚‚็ถบ้บ—ใงใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๅฏพๅฟœใ‚‚ใจใฆใ‚‚่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Yukari

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Naru

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Yutaka

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ๅ…จ่ˆฌ็š„ใซ็ถบ้บ—ใงๅฑ…ๅฟƒๅœฐใŒ่‰ฏใ‹ใฃใŸใ€‚ใƒ™ใƒƒใƒ‰ใฏใ‚„ใ‚„ๅ›บใ„ใ€‚
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Yu

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
้ง…ใ‹ใ‚‰ใฏๅฐ‘ใ—้ ใ„ ใ‚Šใ‚“ใ”ใฎใ‚ชใƒ–ใ‚ธใ‚งใŒๅฏๆ„›ใ„
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Chikako

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

FUMIAKI

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ken

Mengembara bersama pasangan
้™ใ‹ใงๆธฉๅบฆใ‚‚ๅฟซ้ฉใงใ—ใŸ
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

ๅ……็”ท

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Weiwei

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
้ƒจๅฑ‹ใฎไธญใฎๆค…ๅญใŒๆฑšใ‚Œใฆใ„ใพใ—ใŸใ€‚ ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๅฏพๅฟœใชใฉใฏใ‚ˆใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

HASEGAWA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๅฏพๅฟœใŒๅ‡„ใ่‰ฏใ‹ใฃใŸ
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

MIKIKO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใƒ›ใƒ†ใƒซๅ†…ใซ้ฃฒ้ฃŸๅบ—ใ‚„ใ‚ณใƒณใƒ“ใƒ‹ใŒใ‚ใ‚Šใจใฆใ‚‚่‰ฏใ‹ใฃใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

yoshihiro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

arche

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
่‰ฏใ‹ใฃใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kaori

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Agnes

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
้…’ๅบ—ๆˆฟๅฏฌๆ•ž ๆ€–็ฝฎ่ˆ’้ฉ ๆญฅ่กŒๅˆฐJR้’ๆฃฎ็ซ™ๅคง็ด„15ๅˆ†้˜ ้„ฐ่ฟ‘ๅ•†ๅบ—่ก—
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

SHIGEO

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
็ถบ้บ—ใชใƒ›ใƒ†ใƒซใง่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Sep 2025