Galeri foto untuk Bastion Hotel Amersfoort





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM335
RM411 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Deluxe Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Cerek elektrik
Family Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)
9.2 daripada 10
Hebat
(12 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi espreso
Peti besi
Lihat semua foto untuk Junior Double Room, 1 Katil Raja (King)

Junior Double Room, 1 Katil Raja (King)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi espreso
Peti besi
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi espreso
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

De Windturbine, Amersfoort, UT, 3815 VV
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Amrâth Berghôtel Amersfoort
Amrâth Berghôtel Amersfoort
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 505 ulasan
Harga ialah RM331
RM406 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.60 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 18.25 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Soalan lazim
Ulasan
Bastion Hotel Amersfoort Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0
Kebersihan
8.4
Kemudahan
8.6
Kakitangan & perkhidmatan
8.4
Mesra alam
8.8
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
23 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
John
Mengembara bersama pasangan
16 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
John
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Hadi
Mengembara bersama keluarga
8 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hadi
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Natheer, Worcester
28 Ogo 2025
Natheer
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Kevin
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kevin
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Jan
Mengembara bersama pasangan
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Gijsbertus
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gijsbertus
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Clarinda
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clarinda
Menginap 2 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
Mahmoud
11 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mahmoud
Menginap 4 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Jean A
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely room but not great service and noisy
Jean A
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Eric
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Eric
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Davide
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Davide
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Mark
Pengembara perniagaan
21 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mark
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Graham
9 Mei 2025
Graham
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Adrian
Mengembara bersama kumpulan
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Adrian
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Hans
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hans
Menginap 4 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Gilles
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gilles
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
jos
11 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
jos
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Alexander
11 Mac 2025
Alexander
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Ed
3 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ed
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Raf
Pengembara perniagaan
1 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Raf
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Alexander
Pengembara perniagaan
19 Feb 2025
Sukakan: Keselesaan bilik
Alexander
Menginap 3 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Alessandro
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alessandro
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Monique
Pengembara perniagaan
12 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Monique
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Frank
30 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Keurig hotel
Frank
Menginap 1 malam pada Dis 2024