Anhera Suite Ubud

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pengangkutan ulang-alik kawasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Suite, Valley View (Garden)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, Valley View (Pool)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan lembah
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. Raya Sanggingan 168, Ubud, Bali, 80571

Tempat berdekatan

  • Muzium Seni Neka - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Bali Bird Walks - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Campuhan Ridge Walk - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Istana Ubud - 2 min memandu - 2.7 km
  • Pasar Seni Tradisional Ubud - 3 min memandu - 3.7 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 78 minit memandu

Restoran

  • ‪Uma Cucina - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Mozaic Restaurant Ubud - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Powder Room R4D - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Naughty Nuri's Warung - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Pomegranate - ‬18 min memandu

Tentang hartanah ini

Anhera Suite Ubud

Mesra keluarga bagi hotel berdekatan Hutan Monyet Ubud
Berdekatan Istana Ubud dan Pasar Seni Tradisional Ubud, Anhera Suite Ubud menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres dan taman. Nikmatilah Aromaterapi, urut dan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki di Anhera, tapak spa. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Ruku Ruku, menyajikan sarapan. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma, kolam infiniti dan penjagaan anak yang dipantau (surcaj)
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, TV di lobi dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Anhera Suite Ubud disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi rendaman dalam dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Balkoni atau laman dalam, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma sehingga 1.5 km
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Ruku Ruku

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam infiniti
  • Kolam kanak-kanak
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 1 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2007

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR300000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 400000 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 300000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Anhera Suite Ubud Hotel
Anhera Suite Hotel
Anhera Suite Ubud
Anhera Suite
Anhera Suite Ubud, Bali
Anhera Suite Ubud Ubud
Anhera Suite Ubud Hotel
Anhera Suite Ubud Hotel Ubud

Soalan lazim

Adakah Anhera Suite Ubud mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Jenis kolam termasuk kolam infiniti.

Adakah Anhera Suite Ubud mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Anhera Suite Ubud?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Anhera Suite Ubud?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Anhera Suite Ubud?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Anhera Suite Ubud memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR400000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Anhera Suite Ubud?

Hotel mesra keluarga di Ubud ini terletak dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Muzium Seni Neka, Bali Bird Walks dan Campuhan Ridge Walk. Hutan Monyet Ubud adalah 1.8 bt (2.9 km) jauhnya.

Ulasan

Anhera Suite Ubud Ulasan

6.6

7.0

Kebersihan

8.6

Lokasi

8.4

Kakitangan & perkhidmatan

5.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 8 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 8 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 8 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 8 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 8 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Nathalie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
L'hôtel aurait un fort potentiel mais nous pouvons observer une dégradation générale progressive.C'est nettoyé mais les toits, marches etc ne sont pas entretenus..Dommage! La chambre est très bien.Nous n'avons pu profiter de la piscine.l'eau est verte.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The spa bath doesn’t work and the aircon has been leaking all night even after asking staff to look at it android them saying it was working fine again
Menginap 1 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

JI HYE

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

yun fen

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

地點非常好,空間寬敞舒適浴缸超大

服務人員非常棒,一天打掃兩次,有任何問題都會立刻解決,離著名豬肋排只要步行五分鐘,周遭也都是餐廳,非常方便。但因為位於山林裡,蚊蟲會較多,且廁所晚間會有一種不好聞的味道,除此之外一且都很棒。早餐選擇較少,且頁面說有免費區域接送,但服務人員說沒有,要去烏布市區她可以請朋友送我們過去,要價100000盧比,真的太貴了。
Menginap 3 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Ron, Sydney

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Website is way out of date, there is no restaurant or bar you have to go next door to Indus restaurant which was great. Room was good with plenty of space and very quiet, was looking forward to having a spa bath but ran out of hot water when only a quarter full. You can get a very nice breakfast delivered to your room and the staff are lovely. If you want basics and peace and quiet this is it.
Menginap 3 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

claire

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best part of our trip

We stayed in the Jawa suite and it was amazing, the staff are wonderful, breakfast is delicious, the facilities are up to standard. We were really sad to end our stay as we were travelling around but will most certainly re book Anhera suite if we are in ubud again, it is within walking distance to the main area and the views are amazing.
Menginap 4 malam pada Jan 2018

4/10 Lemah

Stefanie, Switzerland

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The Hotel and Rooms where dirty and smelly. It loocked realy old and smuldering
Menginap 3 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik