Springhill Suites by Marriott Tulsa

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Woodland Hills Mall

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Springhill Suites by Marriott Tulsa

Lobi
Kolam renang
Pemandangan dari bilik
Lobi
Meja sambut tetamu

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM339
RM385 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking (Mobility Accessible, Roll-In Shower)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(39 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

8.4 daripada 10
Sangat baik
(23 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, Non Smoking (Hearing Accessible)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking (Hearing Accessible)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Suite, Non Smoking (Mobility Accessible, Tub)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
11015 E 73rd St, Tulsa, OK, 74133

Tempat berdekatan

  • The Cancer Treatment Center of America - 3 min memandu - 2.6 km
  • Woodland Hills Mall - 3 min memandu - 3.0 km
  • St. Francis Hospital - 8 min memandu - 8.4 km
  • Universiti Oral Roberts - 11 min memandu - 12.0 km
  • Tempat Peranginan Kasino River Spirit - 12 min memandu - 13.0 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Tulsa (TUL) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬2 min memandu
  • ‪Chick-fil-A - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Texas Roadhouse - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Del Taco - ‬2 min memandu
  • ‪Raising Cane's Chicken Fingers - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Springhill Suites by Marriott Tulsa

Hotel dipulihkan pada 2021 dan terletak berdekatan Woodland Hills Mall
Terletak berdekatan St. Francis Hospital dan Universiti Oral Roberts, Springhill Suites by Marriott Tulsa menyediakan sarapan Eropah percuma, kemudahan dobi dan gimnasium 24 jam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan 24 jam dan bar/deli snek, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, kakitangan berbilang bahasa dan perabot luar
  • Perkhidmatan dobi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 76 bilik mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan tempat duduk berasingan. Ulasan tetamu memuji tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 55-inci TV skrin rata dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Tempat duduk berasingan, peti sejuk mini dan ketuhar gelombang mikro

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil sofa dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Perabot luar

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dibina pada 2000
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seluruh hartanah diubah suai - November 2021
  • Taman atas bumbung
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil sofa
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV skrin rata 55-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 150 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Springhill Suites Marriott Hotel Tulsa
Springhill Suites Marriott Tulsa
Springhill Suites Tulsa
Springhill Suites Marriott Tulsa Hotel
Springhill Suites by Marriott Tulsa Hotel
Springhill Suites by Marriott Tulsa Tulsa
Springhill Suites by Marriott Tulsa Hotel Tulsa

Soalan lazim

Adakah Springhill Suites by Marriott Tulsa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Springhill Suites by Marriott Tulsa?

Setakat 10 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Springhill Suites by Marriott Tulsa pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 339.18, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Springhill Suites by Marriott Tulsa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Springhill Suites by Marriott Tulsa?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00.

Apakah masa daftar keluar di Springhill Suites by Marriott Tulsa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Springhill Suites by Marriott Tulsa?

Terletak di South Tulsa, hotel ini sejauh 1.8 mi (2.9 km) from Woodland Hills Mall serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari St. Francis Hospital dan Universiti Oral Roberts. Pusat Ekspo Tulsa dan Tapak Pesta Daerah Tulsa juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Springhill Suites by Marriott Tulsa Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 409 daripada 863 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 256 daripada 863 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 101 daripada 863 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 49 daripada 863 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 48 daripada 863 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Leslie

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great comfortable clean room for my family and me.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and friendly
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rodrigo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Melissa

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Brianna

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

John

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Friendly staff and a great location.
Menginap 5 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Sara

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mario

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
😊
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Hussain

Pengembara perniagaan
Very sorry to say but very disappointed when i reached the hotel and found no room available 😞
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Heather

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Our room ended up having bedbugs and our whole family has bites all over their bodies. The staff was friendly and let us wash/dry our clothes in their laundry facilities for free. They gave us a new room and allowed us to stay longer to ensure we weren’t bringing the bedbugs to the next location. They also said they’d credit us a free stay, but haven’t checked our account to see if that happened. One big reason we chose the hotel was the indoor pool and it was unavailable.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Spencer

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Mario

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
😊
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Pin

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Elizabeth

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room 216 could use some TLC but the property is newer and nice. Great location, very friendly staff. Will return.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Layne

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Just what we needed and more! Very comfortable. Breakfast was good!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Kamsya Bstiste

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Travis

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Rebecca

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
I appreciate the clean room and bed. I didn’t love having to dodge the tv hanging on the wall to walk around the bed.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Katie

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

I'd stay here again.

Staff was friendly. Grounds were well kept.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Kristin

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Didnt have internet for our entire stay. Front desk was unhelpful when it came to helping us set up our Switch. Sheets had stains.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Barbara

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Swapna

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice get away

Stay was great, had a lot of good rest which we needed. The only problem was the internet service was out, all in all we had a good stay.
Menginap 2 malam pada Mac 2025