ibis Montelimar Nord

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di sungai yang terdapat kolam renang terbuka bermusim dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk ibis Montelimar Nord

Bahagian luar
Kawasan kanak-kanak
Peralatan tempat tidur premium, meja, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa, tepi kolam
Kawasan hartanah

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Kolam
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
Harga semasa ialah RM287
RM332 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Nov - 11 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

7.6 daripada 10
Baik
(9 ulasan)

Sorotan

Kawasan bermain luar
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Twin Room, Berbilang Katil

Sorotan

Kawasan bermain luar
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa, Terrace

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Teres
Kawasan bermain luar
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 2 Katil Bujang (Single) (New Bedding)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Saulce-sur-Rhone, ibis Montelimar Nord berada di pinggir bandar dan di sungai. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di La Gare des Ramières dan Taman Alam Semula Jadi Wilayah Monts d'Ardèche, sementara Barang Tembikar Cliousclat dan Muzium Miniatur merupakan tarikan utama kebudayaan. Mengembara bersama kanak-kanak? Pertimbangkan Istana Bonbon Nougat dan Kenangan dan Taman Burung. Terokai kembara aktiviti air di kawasan ini dengan aktiviti berkayak, berkanu dan merakit berdekatan, atau nikmati aktiviti luar yang menarik seperti denai kembara/berbasikal.
Peta
Route Nationale 7, Zone Du Pave, Saulce-sur-Rhone, Drome, 26370

Tempat berdekatan

  • Barang Tembikar Cliousclat - 9 min memandu - 8.6 km
  • Istana Bonbon Nougat dan Kenangan - 11 min memandu - 16.5 km
  • Muzium Manisan Antarabangsa - 12 min memandu - 16.9 km
  • Kilang dan Muzium Nougat Montelimar - 17 min memandu - 21.8 km
  • Gereja Biara Saint Marie - 26 min memandu - 32.8 km

Bergerak

  • Stesen Loriol - 9 minit memandu
  • Lyon (LYS-Saint-Exupery) - 86 minit memandu

Restoran

  • ‪La Pause Rn7 - ‬4 min memandu
  • ‪TOTAL - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Du Merle Roux - ‬21 min memandu
  • ‪Restaurant le Patio - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Ibis Montelimar Nord - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Montelimar Nord

Mesra keluarga bagi hotel di sungai
Pertimbangkan penginapan di ibis Montelimar Nord dan manfaatkan bar kolam, teres dan taman. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Le Patio, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan tempat makan di kawasan terbuka. Sebagai tambahan kepada taman permainan dan kemudahan dobi, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti).
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan 2 bilik mesyuarat
  • Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 59 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 13.50 untuk orang dewasa dan EUR 6.75 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • bar
  • Le Patio

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bola sepak meja
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Mainan bayi
  • Mainan kanak-kanak
  • Permainan kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Di sungai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung pantai
  • Perabot luar
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 3 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai kayu keras di kawasan awam
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 99 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Permaidani nipis di kawasan awam
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 1 tingkat
  • 3 bangunan
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel/satelit premium

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 20 Disember sehingga 05 Januari:
  • Tempat makan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 12 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13.50 untuk dewasa dan EUR 6.75 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 12 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari 19 Mei hingga 30 September
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Montelimar Nord
ibis Nord Hotel Montelimar
Ibis Montelimar Nord France/Saulce-Sur-Rhone, Rhone-Alpes
ibis Montelimar Nord Hotel
ibis Montelimar Nord Hotel
ibis Montelimar Nord Saulce-sur-Rhone
ibis Montelimar Nord Hotel Saulce-sur-Rhone

Soalan lazim

Adakah ibis Montelimar Nord mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Montelimar Nord?

Setakat 18 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Montelimar Nord pada 10 Nov 2025 bermula serendah RM 286.73, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah ibis Montelimar Nord mesra haiwan kesayangan?

Ya, ibis Montelimar Nord membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR12 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di ibis Montelimar Nord?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ibis Montelimar Nord?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di ibis Montelimar Nord?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Montelimar Nord?

Terletak di di sungai, hotel yang mesra keluarga ini dalam jarak 15 km dari Barang Tembikar Cliousclat, Istana Bonbon Nougat dan Kenangan dan Muzium Miniatur. Place du Marche dan Château des Adhemar juga dalam jarak 9 bt (15 km).

Ulasan

ibis Montelimar Nord Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.2

Kebersihan

6.8

Lokasi

8.2

Kakitangan & perkhidmatan

7.8

Mesra alam

7.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 92 daripada 300 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 127 daripada 300 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 51 daripada 300 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 24 daripada 300 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 300 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Paul

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Huisdier vriendelijk, makkelijk parkeren voor de deur van “kamer”
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Karagiannis

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Marjolein

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook meedenkend ivm glutenallergie. Prima overnachting gehad.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ca

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

chantal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Janne

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Nadine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A retenir

Halte d une nuit avec notre petit fils .chambre de plein pieds tout près de la piscine super. Très calme et restaurant très bien également
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mickaël

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Joëlle

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bon accueil. Chambre proore et lit confortable Repas divers .
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Pascal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Une étape sympa au retour des vacances

Un hotel étape tres sympa, propre, calme et accueillant. Bel espace piscine/terrasse pour se relaxer après la route. Personnel très sympathique et resto agréable sur place. Nous avons passé un bon moment.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Christian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Anna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Pascal

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Certains hôtels de la même enseigne sont mieux.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Anne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

J.L.L.N.M

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vriendelijke medewerkers. Uitstekend diner en goed internationaal ontbijtbuffet. Koffie, thee, verse jus d'orange. Laadpalen bij het hotelterrein. Enige ergernis: ee groepje Duitse mensen met thermoskannen die doodleuk die kannen allemaal vulden voor onderweg. De een deed het met kopjes en dan 5 keer lopen, de ander gewoon bij de koffiemachine. Fijn voor andere gasten. Voor het overige niets dan lof
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Vanna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Günter

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

N'y retournerai pas

Absence de serviettes dans la chambre signalé sans présentation d'excuses. Mon paiement n'avait pas été noté, il m'a donc été demandé une seconde fois (heureusement que j'ai moi-même effectué la réservation, si cela avait été mon entreprise j'aurais payé une seconde fois). Une fois précédente on m'a également accusé de ne pas avoir réglé mon repas. Je n'y retournerai pas, je vais tester les autres hôtels de la zone. Cependant, à noter la propreté des chambres et couloirs, la qualité du petit déjeuné et la vitesse du service du restaurant le soir.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Nada

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

richard

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

DANIELLE

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Je suis deja passé dans cet hôtel que j'apprécie beaucoup le personnel sympa les chambres agréables et les menus abordables
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Aitana

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Todo bien en generak
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Marc

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jérôme

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025