Renaissance Sapporo Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel romantik yang terdapat 3 restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Renaissance Sapporo Hotel

Lobi
Depan hartanah - siang/malam
3 restoran, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan fusion
1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Pintu masuk dalaman

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Tab Panas
  • Gim
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia

Pilihan bilik

Twin Room, Smoking (B type (36sqm))

Sorotan

Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Saluran digital
Meja
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4

Twin Room, Non Smoking (B type (36sqm))

Sorotan

Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Saluran digital
Meja
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4

Twin Room, Smoking (A type (40sqm))

Sorotan

Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Saluran digital
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4

Twin Room, Non Smoking (A type (40sqm))

Sorotan

Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Saluran digital
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4

Double Room, Smoking (40sqm)

Sorotan

Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Saluran digital
Meja
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 3

Double Room, Non Smoking (40sqm)

Sorotan

Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Saluran digital
Meja
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 3

Family Quadruple Room, Non Smoking (Western Style 80sqm)

Sorotan

Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Saluran digital
Meja
  • 80 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 8

Family Room, Non Smoking (Japanese Style 80sqm)

Sorotan

Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Saluran digital
Meja
  • 80 meter persegi
  • Boleh menampung 12

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1-1 Toyohira 4-jo 1-chome, Toyohira-ku, Sapporo, Hokkaido, 062-0904

Tempat berdekatan

  • Jalan Membeli-belah Tanukikoji - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pasar Nijo - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Menara TV Sapporo - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Taman Nakajima - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Taman Odori - 2 min memandu - 2.4 km

Bergerak

  • Stesen Naebo - 3 minit memandu
  • Stesen Kikusui - 11 minit berjalan kaki
  • Sapporo (OKD-Okadama) - 26 minit memandu

Restoran

  • โ€ชๅ’Œใ ใ—ใ‚‰ใใ‚ใ‚“ ใ†ใ‚ใใก - โ€ฌ8 min berjalan kaki
  • โ€ชๆญฆๅฃฑ - โ€ฌ4 min berjalan kaki
  • โ€ชCurry๏ผ†Spice payokay - โ€ฌ8 min berjalan kaki
  • โ€ชMORIHICO.STAY&COFFEE - โ€ฌ8 min berjalan kaki
  • โ€ชใƒฉใƒผใƒกใƒณใ•ใ‚“ใฑใก่ฑŠๅนณๅท - โ€ฌ7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Renaissance Sapporo Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Jalan Membeli-belah Tanukikoji
Berdekatan Pasar Nijo dan Menara TV Sapporo, Renaissance Sapporo Hotel menyediakan kedai kopi/kafe, salun rambut dan pencucian kering/dobi. Hotel ini mempunyai kemudahan romantik seperti tab panas, restoran bintang Michelin dan pendiangan di lobi. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Di 3 restoran di tapak, nikmati Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan fusion. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan 2 bar dan gimnasium.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan porter/tukang angkut
  • Surat khabar di lobi, lif dan kedai hadiah
  • TV di lobi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua 323 bilik menawarkan keselesaan seperti peti besi muat komputer riba, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Peti sejuk, atas dasar terhad dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (JPY 600 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 3 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Bireika
  • Californian
  • Hanagi
  • IL SALICE
  • The Courtyard Lounge

Aktiviti menarik

  • 1 tab panas
  • Gimnasium
  • Sauna
  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (ketersediaan terhad)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Ruang persidangan seluas 393 meter persegi

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 11 tingkat
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak JPY4000 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: JPY 600 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: JPY 4000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini tidak membenarkan tempahan untuk tujuan komersial.

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke kemudahan kecergasan
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Renaissance Sapporo
Renaissance Hotel Sapporo
Renaissance Sapporo
Renaissance Sapporo Hotel
Sapporo Renaissance Hotel
Renaissance Sapporo
Renaissance Sapporo Hotel Hotel
Renaissance Sapporo Hotel Sapporo
Renaissance Sapporo Hotel Hotel Sapporo

Soalan lazim

Adakah Renaissance Sapporo Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Renaissance Sapporo Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak JPY600 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Renaissance Sapporo Hotel?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di Renaissance Sapporo Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Renaissance Sapporo Hotel?

Terletak di Toyohira, hotel romantik ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Taman Soseigawa, Pasar Nijo dan Jalan Membeli-belah Tanukikoji. Taman Nakajima dan Menara TV Sapporo juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Kikusui sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen Hosui-Susukino sejauh 11 minit berjalan kaki.

Ulasan

Renaissance Sapporo Hotel Ulasan

8.6

Cemerlang

8.8

Kebersihan

6.6

Lokasi

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 57 daripada 109 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 33 daripada 109 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 109 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 109 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 109 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Meiko, Hong Kong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๆœ‰ๆŽฅ้งๅฐˆ่ปŠๅŽปๆœญๅนŒ็ซ™ๅœจ

ๅพˆๅฅฝ็š„้…’ๅบ—,้–“ๆˆฟๅฅฝๅคงๅฅฝ่ˆ’็ˆฝ ้ขจๆ™ฏ็ง€้บ—๏ผŒ้ขจๅน่‰ๅ‹• ้…’ๅบ—้‚Šๆœ‰ๆขๆฒณ๏ผŒๆ—ฅๅ‡บๆ—ฅ่ฝๅฑฑๅนพๆ™‚ๅพŒ๏ผŒๆฒฟไฝๆขๆฒณ่กŒ๏ผŒๅ…ถๅฏฆ้ƒฝๅนพ่ˆ’ๆœใ€‚ ไฟ‚ไฝ็ฝฎๅ้ ๅทฆๅฐ‘ๅฐ‘๏ผŒไฝ†ไฟ‚ๆœ‰ๆŽฅ้งๅทดๅฃซ้ƒฝๅฅฝๅฅฝ๏ผŒๅ””ไฝฟ่กŒ่ทฏ๏ผŒๅŠๅ€‹้˜ไธ€็ญ่ปŠ้ƒฝๅฅฝๅฏ† ้–“้…’ๅบ—ๆœ‰ๆ—…้Šๆ›ธไป”ไฟพๆˆ‘ๅ“‹๏ผŒๆœ‰ๅ””ๅŒๅœ‹ๅฎถๅ˜…็‰ˆๆœฌ๏ผŒๆœ‰้Ÿ“ๆ–‡ใ€ไธญๆ–‡ใ€่‹ฑๆ–‡็ญ‰็ญ‰ๅ•ฆ ๅฎคๅ…ง่จญ่จˆ้ƒฝๅพˆๅฅฝ๏ผŒๆ•ด้ซ”็’ฐๅขƒ้ƒฝๅพˆๅฅฝ ็„กๆ‹˜็„กๆŸ๏ผŒไธ€ๅ•ฒ้ƒฝๅ””ไพทไฟƒ ้…’ๅบ—ๅ…งๅ…ถไป–่จญๆ–ฝ๏ผŒๅณไฝฟๅคฉๆฐฃๆƒกๅŠฃไธ่ƒฝๅค–ๅ‡บไธ€ๅ…ฉๅคฉ๏ผŒ้ƒฝไธๆœƒๆ˜ฏๅ•้กŒ ๅฏฆ้š›ๅ””่จ˜ๅพ—ๅ’—ๆœ‰ๅ•ฒไนœๅ˜ข๏ผŒๆœ‰ๅ•ฒ็‰นๅˆฅๅ˜…ๅ˜ข้ฃŸๅŒๅŸ‹ๅ˜ข้ฃฒ่ฒทๅ•ฆ๏ผŒๆœ‰ๅ‰ช้ ญ้ซฎๅ˜…salon ,ๅˆๅšFacialๅ˜…็พŽๅฎน้™ข

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ๅทฎๅ‹๏ผŒๆฑก่”‘๏ผŒๅบŠ็ดฐ๏ผŒไบค้€šๅ””ๅฐฑ่…ณ๏ผŒ้™„่ฟ‘็’ฐๅขƒๅพˆๅทฎ๏ผŒ่ฟ‘โ€œๅคง้…’ๅบ—โ€ ไธ‹ๆฌกไธๆœƒๅ†่จ‚็š„๏ผŒๅพˆไธๅฅฝใ€‚ไธ่ฆๅ†่ฟซๆˆ‘ๅฏซ่ฉ•่ซ–๏ผŒไธๆบ–ไบบ่ชชๅทฎๅ’ฉ๏ผŸ

10/10 Cemerlang

Sandy, Los Angeles, CA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Better than I expected

We had a huge Japanese traditional room that was clean. There was so much space which is not typical for Japanese hotel rooms. We wished we stayed longer. The walk is a bit far to get to the main areas but there is a bus stop right in front you can take into those areas

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Nice room but poor front desk staff

Room is nice but front desk staff is not particularly helpful

10/10 Cemerlang

PJ. , Bangkok

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
เธซเน‰เธญเธ‡เธžเธฑเธเธชเธฐเธญเธฒเธ” เธเธงเน‰เธฒเธ‡เธ‚เธงเธฒเธ‡ เน€เธˆเน‰เธฒเธซเธ™เน‰เธฒเธ—เธตเนˆเน‚เธฃเธ‡เนเธฃเธกเน€เธ›เน‡เธ™เธกเธดเธ•เธฃ เน€เธ•เน‡เธกเนƒเธˆเนƒเธซเน‰เธšเธฃเธดเธเธฒเธฃ เน„เธ”เน‰เธ›เธฑเน‰เธ™เธชเน‚เธ™เธงเนŒเนเธกเธ™ เน€เธฅเนˆเธ™เธซเธดเธกเธฐเธฃเธดเธกเธเธฑเนˆเธ‡เนเธกเนˆเธ™เน‰เธณเธ•เธดเธ”เธเธฑเธšเน‚เธฃเธ‡เนเธฃเธก เธ—เธณเน€เธฅเนเธฅเธฐเธงเธดเธงเธ—เธตเนˆเธ•เธฑเน‰เธ‡เน‚เธฃเธ‡เนเธฃเธกเธชเธฐเธ”เธงเธเนเธฅเธฐเธชเธงเธข

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ใ™ใ™ใใฎใ‹ใ‚‰่ฟ‘ใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซ

ใ™ใ™ใใฎ่ก—ๅ†…ใ‹ใ‚‰ใปใ‚“ใฎๅฐ‘ใ—ใ ใ‘้›ขใ‚Œใฆใ„ใ‚‹ใฎใง้™ใ‹ใงใ—ใŸใ€‚ใ™ใ™ใใฎใซ่กŒใใซใ‚‚ๅพ’ๆญฉใงๅๅˆ†ใ„ใ‘ใ‚‹่ท้›ขใงใ™ใ€‚ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฏใซใ“ใกใ‚‰ใฎใƒชใ‚ฏใ‚จใ‚นใƒˆใ‚’่ฆช่บซใซใชใฃใฆ็›ธ่ซ‡ใซไน—ใฃใฆใ‚‚ใ‚‰ใˆใพใ—ใŸใ€‚

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nieuwe eigenaar druk met renovatie

Het hotel is recentelijk van eigenaar gewisseld en er wordt dus druk gerenoveerd. Op het afgesloten zijn van het zwembad na hebben we er niets van gemerkt. Het hotel zit net buiten het centrum, max 10 min lopen. De bus vanaf CTS stopt zowel op de heen als de terug weg voor de deur!

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

๋ฅด๋„ค์ƒ์Šค์•„๋‹˜

๋‹น์ผํˆฌ์ˆ™์„ ์œ„ํ•ด ์ด๋™์ค‘ 10์›”1์ผ์ž๋กœ ํ”„๋ฆฌ๋ฏธ์–ด์ธ ๋ฐ”ํ‚คํ˜ธํ…”๋กœ ๋ฐ”๊ผˆ๋‹ค๋Š”๊ฑธ ์•Œ์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์ฒด์ธํ˜ธํ…”์ด๋ผ ์‹์Œ๋ฃŒ ์ง์›๊ฐ€ ํ• ์ธ์ด ์ ์šฉ๋˜๋Š” ๋ถ€๋ถ„์ด ์žˆ์–ด์„œ ์ผ๋ถ€๋Ÿฌ ์˜ˆ์•ฝ์„ ํ–ˆ๋Š”๋ฐ ์ ์ž–๊ฒŒ ๋‹นํ™ฉํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์‚ฟํฌ๋กœ ์ค‘์‹ฌ์ง€๋กœ ์ด๋™์€ ์•ฝ๊ฐ„ ๋ถˆํŽธํ•œ๋“ฏํ•˜๊ณ  ๊ฐ์‹ค์ปจ๋””์…˜์ด๋ผ๋˜์ง€ ๋‹ค๋ฅธ ๋ถ€๋ถ„์€ ๋‚˜์˜์ง€ ์•Š์•˜์œผ๋‚˜ ๊ธฐ๋Œ€์ด์ƒ์€ ์•„๋‹ˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ๋ฌด๋‚œํ•˜๊ฒŒ ์‰ฌ๋Ÿฌ ๊ฐ€๊ธฐ์—๋Š” ์ข‹์œผ๋‚˜ ์—ฌ๋Ÿฌ๊ณณ์„ ๋Œ์•„๋‹ค๋‹ˆ๋ฉฐ ๊ด€๊ด‘์ง€ ์ค‘์‹ฌ์œผ๋กœ ๋Œ์•„๋ณด๊ธฐ๋Š” ์œ„์น˜์ƒ ์ถ”์ฒœํ•˜์ง„ ์•Š์Šต๋‹ˆ๋‹ค

10/10 Cemerlang

s240, ๅŸผ็މ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ไฝ•ๆฐ—ใซ่ฑช่ฏใชใƒ›ใƒ†ใƒซ

็‰นใซใƒ›ใƒ†ใƒซใฎใƒฉใƒณใ‚ฏใชใฉๆฐ—ใซใ›ใšใ‚†ใฃใใ‚Š้Žใ”ใ—ใŸใ‹ใฃใŸใฎใง้ƒจๅฑ‹ใฎๅบƒใ•ใงใƒใƒงใ‚คใ‚นใ—ใพใ—ใŸใ€‚ๅฎŸ้š›ใ€ๅˆฐ็€ใ—ใฆใฟใ‚‹ใจไธ€ๆตใƒ›ใƒ†ใƒซใฎ้ขจๆ ผใซ้ฉšใใพใ—ใŸใ€‚ๅฟซ้ฉใซ้Žใ”ใ™ใ“ใจใŒใงใใพใ—ใŸใ€‚

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๆบ€่ถณ

ๆบ€่ถณใ—ใฆใ„ใพใ™ใ€‚ ๅœฐไธ‹้‰„ใฎใ‚ขใ‚ฏใ‚ปใ‚นใŒ่‰ฏใ‘ใ‚Œใฐๆœ€้ซ˜ใงใ™ใ€‚

8/10 Baik

ใƒใ‚ณ, ๆ—ฅๆœฌ

Sukakan: Keselesaan bilik

ๅบƒใ„้ƒจๅฑ‹ใŒๅฑ…ๅฟƒๅœฐใŒ่‰ฏใ„

ไปŠๅ›ž2ๅ›ž็›ฎใฎๅฎฟๆณŠใ€‚ๅ‰ใฏใงใใŸใฆใฎ็ด„25ๅนดๅ‰ใ€‚ใใฎ้ ƒใซๆฏ”ในใ‚‹ใจๅคใใชใฃใฆใ„ใŸใŒใ€ๆ—ฅๆœฌใฎใƒ›ใƒ†ใƒซใงใฏๅฐ‘ใชใ„ใ€ๅบƒใใฆๅฑ…ๅฟƒๅœฐใฎ่‰ฏใ„้ƒจๅฑ‹ใซใชใ‚‹ใจๆ€ใ†ใ€‚่ฟ‘ใ€…ใ€ใƒžใƒชใ‚ชใƒƒใƒˆใ‹ใ‚‰้›ข่„ฑใ—ใƒ„ใƒใ‚ญใจใ„ใ†ๆ—ฅๆœฌใฎใƒ›ใƒ†ใƒซใซๅค‰ใ‚ใ‚‹็‚บใซใ€ใ‚ใกใ“ใกใฎ้ƒจๅฑ‹ใงๆ”น่ฃ…ใ‚’ใ—ใฆใŸใ‚ˆใ†ใงใ™ใ€‚็ถบ้บ—ใซใชใฃใŸใ‚‰ใพใŸๆณŠใพใ‚Šใ ใŸใ„ใงใ™ใญใ€‚5ๆณŠใ—ใฆใ€ๅˆๆ—ฅใซใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใ‚ซใƒผใƒ†ใƒณใ‚„ใƒใ‚นใ‚ฟใƒ–ใŒไธ่ก›็”Ÿใชไบ‹ใซ้›‘ๅทพ่‡ญใ‹ใฃใŸไบ‹ใ‚’ใ‚ฏใƒฌใƒผใƒ ใ—ใŸไบ‹ใซใฏใ€ใใกใ‚“ใจๅฏพๅฟœใ—ใฆใŠ่ฉซใณใฎๆ‰‹็ด™ใ‚‚ใ‚ใฃใŸใŒใ€5ๆณŠใ—ใฆใ‚‹ใฎใซใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใŒใŠๅฎขๆง˜ใฎ้ก”ใ‚’่ฆšใˆใฆใชใ„ใ“ใจใ€‚ๆฐ—ๆŒใกใŒใชใ„ใฎใŒใ€ๆฎ‹ๅฟตใงใ—ใŸใ€‚

10/10 Cemerlang

Chieko, ๅƒ่‘‰็œŒ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

้ƒจๅฑ‹้ข็ฉใฎๅคงใใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซ

ๆœญๅนŒไธญๅฟƒใ‹ใ‚‰ๅฐ‘ใ—้›ขใ‚Œใพใ™ใŒใ€ๅƒๆญณ็ฉบๆธฏใ‹ใ‚‰็›ด่กŒใฎ่ทฏ็ทšใƒใ‚นใ‚‚ใ‚ใ‚Šใ€่‡ช่ปข่ปŠใƒฌใƒณใ‚ฟใƒซใ‚‚ใ‚ใ‚‹ใฎใงใ€ใ‚ขใ‚ฏใ‚ปใ‚นใซไธไพฟใ•ใฏๆ„Ÿใ˜ใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใ€‚ใƒ›ใƒ†ใƒซๅ†…ใซใ‚ใ‚‹ใƒ•ใ‚ฃใƒƒใƒˆใƒใ‚นใ‚ฏใƒฉใƒ–ใฎๅคงๆตดๅ ดใŒใ€ๆœ้ขจๅ‘‚ใ ใ‘ใงใ‚‚ไฝฟใˆใ‚‹ใฎใฏใจใฆใ‚‚่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ใƒ›ใƒ†ใƒซใฏๆ–ฐใ—ใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซใงใฏใชใ„ใงใ™ใŒใ€่จญๅ‚™็š„ใซใฏๅ•้กŒใชใใ€้ƒจๅฑ‹ใฎๆฐดๅ›žใ‚Šใ‚‚ๅ…จใๅ•้กŒใชใใ€ๆฐดๅœงใŒๅผทใ™ใŽใ‚‹ใใ‚‰ใ„ใงๅฟซ้ฉใงใ—ใŸใ€‚ใ‚จใ‚ฏใ‚นใƒšใƒ‡ใ‚ฃใ‚ขใฎ่ˆช็ฉบๅˆธ๏ผ‹ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎใƒ—ใƒฉใƒณใง้ธใ‚“ใ ใฎใงใ€ใ“ใฎๅคงใใ•๏ผˆ๏ผ”๏ผใŽก๏ผ‰ใฎ้ƒจๅฑ‹ใฎๅบƒใ•ใฎ้ƒจๅฑ‹ใซใ€ใ“ใฎไพกๆ ผใงๅฎฟๆณŠใงใใŸใฎใฏๆœ€้ซ˜ใงใ—ใŸใ€‚ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๅฏพๅฟœใ‚‚ใจใฆใ‚‚่ฆชๅˆ‡ไธๅฏงใงใ€ไธ€ๆตใƒ›ใƒ†ใƒซใฎใƒฌใƒ™ใƒซใ ใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸใ€‚็ฆ็…™้ƒจๅฑ‹ใŒๆบ€ๅฎคใงใ€ๅ–ซ็…™้ƒจๅฑ‹ใ‚’ไบˆ็ด„ใ—ใพใ—ใŸใŒใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆฐ—้ฃใ„ใŒ่‰ฏใๆฐ—ใ‚’ๅˆฉใ‹ใ›ใฆใ€Œใƒ•ใ‚กใƒ–ใƒชใƒผใ‚บใ€ใ‚’่ฒธใ—ใฆใใ‚Œใพใ—ใŸใŒใ€ๅ‰ๅฎฟๆณŠ่€…ใŒใƒ˜ใƒ“ใƒผใ‚นใƒขใƒผใ‚ซใƒผใงใฏใชใ‹ใฃใŸๆง˜ใงใ€็‰นใซใ‚ฟใƒใ‚ณ่‡ญใ•ใฏใชใใใ‚Œใฏๅฟ…่ฆใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใ€‚

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent stay I will recommend for friends. Thank you and hope to stay there again .

8/10 Baik

Oi Yi, Hongkong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

ๆˆฟ้–“้ข็ฉๅพˆๅคง็š„้…’ๅบ—

้…’ๅบ—ไฝ็ฝฎ้‚„ๅฏไปฅ๏ผŒๆˆ‘ๅ€‘ๅ› ็‚บ่‡ช้ง•้Š็š„้—œไฟ‚๏ผŒๆ‰€ไปฅๅŸบๅฏฆไธๆ˜ฏๅคชๅคงๅ•้กŒใ€‚๏ผŒๅฏๆƒœ้…’ๅบ—ๆฏ”่ผƒ่ˆŠ๏ผŒ่ฃไฟฎๆฒ’ๆœ‰ไป€้บผ่จญ่จˆๅฏ่จ€๏ผŒไฝ†ๆˆฟ้–“้ข็ฉๅพˆๅคง๏ผŒๆตดๅฎค็”จๅ“ๅ……่ถณ๏ผˆๅ› ็‚บๆˆ‘ๅ€‘ๅ…ฅไฝ็š„ๆ˜ฏๅฎถๅบญๆˆฟ๏ผŒๆœ‰4ๅผตๅบŠ๏ผ‰ใ€‚

8/10 Baik

carmen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Daeha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์กฐ๊ธˆ ๋จผ 4์„ฑ๊ธ‰

์ค‘์‹ฌ๊ฐ€์™€ JR์—ญ์ฃผ๋ณ€๊ณผ๋Š” ์กฐ๊ธˆ ๋–จ์–ด์กŒ๋‹ค๋Š” ์ ์„ ์ œ์™ธํ•˜๋ฉด ๋งค์šฐ ํ›Œ๋ฅญํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ํŠธ์œˆ๋ฃธ์˜ ๊ฒฝ์šฐ์— ํ™”์žฅ์‹ค์ด ์„ธ๋ฉด๋Œ€ ์ƒค์›Œ๋ถ€์Šค ์š•์กฐ๋กœ ๋‚˜๋ˆ ์ ธ ์žˆ์—ˆ๊ณ  4์ธ์‹ค๋„ ๊ฐ™์€ ๊ตฌ์„ฑ์ด๋ผ๋ฉด ๊ฐ€์กฑ ์—ฌํ–‰์— ๋ฐ”์œ ์•„์นจ์—๋„ ์žฅ์ ์ด ์žˆ์„๊ฒƒ์œผ๋กœ ๋ณด์ž…๋‹ˆ๋‹ค.

10/10 Cemerlang

ใฏใ—, ๆ—ฅๆœฌ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ใ„ใ„ใญ

ใจใฆใ‚‚ใใ‚Œใ„ใชใƒ›ใƒ†ใƒซใงๆบ€่ถณใงใใพใ—ใŸใ€‚ใ™ใ™ใใฎใ‹ใ‚‰ใ™ใ“ใ—้›ขใ‚ŒใŸใจใ“ใ‚ใซไฝ็ฝฎใ—ใพใ™ใŒใ€้™ใ‹ใงใ‚ˆใ„ๆ™‚้–“ใ‚’้Žใ”ใ›ใŸใจๆ€ใ„ใพใ™ใ€‚ใพใŸๆฉŸไผšใŒใ‚ใ‚Œใฐๅˆฉ็”จใ•ใ›ใฆใ„ใŸใ ใใพใ™ใ€‚

10/10 Cemerlang

Koki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

unnyang, Seoul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ํŽธ์•ˆํ•˜๊ณ  ์พŒ์ ํ•œ ํ˜ธํ…”

์‹œ๋‚ด์—์„œ ๋‹ค์†Œ ๋–จ์–ด์ ธ ์žˆ์–ด์„œ ์—ฌ์œ ๋กœ์šด ๋А๋‚Œ์„ ์ฃผ๋Š” ํ˜ธํ…”์ด์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. (ํ•˜์ง€๋งŒ ๊ฑท๊ธฐ์— ์•„์ฃผ ๋ฉ€์ง€๋Š” ์•Š์•„์„œ ์‹œ๋‚ด๊นŒ์ง€ ๊ฑธ์–ด๋‹ค๋‹ˆ๋Š” ๋ฐ ํฐ ๋ฌด๋ฆฌ๋Š” ์—†์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.) ๊ฐ์‹ค์€ ๋„“๊ณ  ๊นจ๋—ํ•ด์„œ ํœด์‹์„ ์ทจํ•˜๊ธฐ์— ์ข‹์€ ๊ณณ์ด์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

6/10 Boleh diterima

Goo, ๆฑไบฌ

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

่ฑŠๅนณๅทๆฒฟใ„ใฎ้™ใ‹ใชใƒ›ใƒ†ใƒซ

ๅคใ„ใ‚ฟใ‚คใƒ—ใฎ้ซ˜็ดšใƒ›ใƒ†ใƒซใจใ„ใฃใŸๆ„Ÿใ˜ใงใ™ใ€‚้ƒจๅฑ‹ใฏๅบƒใ‚ใง่ฝใก็€ใ„ใŸ้›ฐๅ›ฒๆฐ—ใ€ใƒใ‚นใ‚ฟใƒ–ใŒๅฐใ•ใ„ใฎใŒ้›ฃ็‚นใ€‚ใ‚นใ‚นใ‚ญใƒŽใพใงใฏๅพ’ๆญฉๅœๅ†…ใ€‚

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๅฎ‰ใๅฎฟๆณŠใงใใพใ—ใŸ

ๆœญๅนŒ้ง…ใ‹ใ‚‰ใฎ็„กๆ–™้€่ฟŽใƒใ‚นใŒไพฟๅˆฉใงใ—ใŸใ€‚ๆตดๅฎคใซใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใŒ2ใคใ‚ใฃใŸใฎใงๅ…ฅๆตดใŒใ‚นใƒ ใƒผใ‚บใงใ‚ˆใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚

10/10 Cemerlang

Rocky Man Rok, Hong Kong

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
good value overall, big room, service is ok, recommended

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Wer das Geld hat

Ein sehr gutes Hotel, wenn auch der hohe Preis etwas uebertrieben erscheint. Gute Lage.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
One of the nicest hotels that I've stayed at and at a reasonable rate.