Ipanema Inn
Hotel di pinggir bandar yang terdapat sarapan percuma dan perkhidmatan spa
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ipanema Inn





VIP Access
Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, Courtyard View

Standard Room, Courtyard View
8.6 daripada 10
Cemerlang
(14 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Family Suite

Family Suite
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
2 bilik tidur
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Superior Double Room, City View

Superior Double Room, City View
8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Jubah mandi
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Maria Quiteria 27, Rio de Janeiro, RJ, 22410-040
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Sol Ipanema Hotel
Sol Ipanema Hotel
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.8 daripada 10, Terbaik, 1,005 ulasan
Harga ialah RM1,140
RM1,311 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Ogo - 12 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: USD 30 sehari (sejauh 150 meter)
- Bayaran haiwan kesayangan: USD 23 setiap haiwan kesayangan, sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Ipanema Inn
Ipanema Inn Rio De Janeiro, Brazil
Hotel Ipanema Rio De Janeiro
Ipanema Inn Hotel
Ipanema Inn Rio de Janeiro
Ipanema Inn Hotel Rio de Janeiro
Soalan lazim
Ipanema Inn Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
15 Jun 2025
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Carla González del
Mengembara bersama pasangan
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carla González del
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jose Lucas Gil de
24 Apr 2025
Jose Lucas Gil de
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Patric
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Patric
Menginap 4 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Charlie
3 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastic
Charlie
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Kelly
2 Apr 2025
Kelly
Menginap 3 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Salvador
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Salvador
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Mart
24 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mart
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Perry, New York
19 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perry
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Sarah
18 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sarah
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Diego
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Diego
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Myles
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Myles
Menginap 6 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Luiz Humberto Meireles
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Complicado
Luiz Humberto Meireles
Menginap 10 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
victor kurt lopez
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
6 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
victor kurt lopez
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
kaarina
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
kaarina
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Lizane
26 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel charmoso no coração de Ipanema
Lizane
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Christopher
26 Feb 2025
Sukakan: Kemudahan
Christopher
Menginap 6 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Brandon
19 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Brandon
Menginap 8 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Zeno
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Zeno
Menginap 12 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Tom Aksel
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tom Aksel
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
ANGELA
6 Feb 2025
ANGELA
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Camila
6 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Camila
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Neil
4 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Neil
Menginap 6 malam pada Jan 2025