ibis Copacabana Posto 2 Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di pelantar laluan yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk ibis Copacabana Posto 2 Hotel

Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Tempat menarik
Meja sambut tetamu
Sarapan bufet setiap hari (BRL 49 seorang)
Tempat menarik

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
Harga semasa ialah RM257
RM270 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Ogo - 26 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Apartment, Berbilang Katil (Extra bed for children)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(23 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Apartment, 3 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Standard Room, Berbilang Katil

7.2 daripada 10
Baik
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua Ministro Viveiros De Castro 134, Copacabana, Rio de Janeiro, RJ, 22021-010

Tempat berdekatan

  • Atlantik Avenida - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Copacabana - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Gunung Sugar Loaf - 4 min memandu - 2.5 km
  • Kubu Copacabana - 5 min memandu - 4.3 km
  • Christ the Redeemer - 14 min memandu - 7.5 km

Bergerak

  • Stesen Cardeal Arcoverde - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Pusat Rio de Janeiro - 9 minit memandu
  • Rio de Janeiro (SDU-Santos Dumont) - 14 minit memandu

Restoran

  • ‪Mini Joe Café - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Mostarda & Mel - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪LF Café & Bistrô - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Koni Store - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Ibis Kitchen - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Copacabana Posto 2 Hotel

Hotel berdekatan Pantai Copacabana
Terletak berdekatan Kubu Copacabana dan Gunung Sugar Loaf, ibis Copacabana Posto 2 Hotel menyediakan taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Restoran di tapak menawarkan makan malam. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan daftar masuk ekspres
  • Kebun sayur, hartanah bebas asap rokok dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, payung pantai dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 150 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; BRL 49 untuk orang dewasa dan BRL 24.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di pelantar laluan/sesiaran
  • Kebun sayur
  • Payung pantai
  • Taman
  • Tuala pantai

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 80 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 10 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 49 untuk dewasa dan BRL 24.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pengesan asap, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah ini memenuhi keperluan tetamu LGBTQ+
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Copacabana Posto 2 Hotel
ibis Posto 2 Hotel
Ibis Copacabana Posto 2
ibis Copacabana Posto 2 Hotel Hotel
ibis Copacabana Posto 2 Hotel Rio de Janeiro
ibis Copacabana Posto 2 Hotel Hotel Rio de Janeiro

Soalan lazim

Adakah ibis Copacabana Posto 2 Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, ibis Copacabana Posto 2 Hotel membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Copacabana Posto 2 Hotel?

Setakat 8 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Copacabana Posto 2 Hotel pada 25 Ogo 2025 bermula serendah RM 256.92, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Copacabana Posto 2 Hotel?

Ibis Copacabana Posto 2 Hotel tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di ibis Copacabana Posto 2 Hotel?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di ibis Copacabana Posto 2 Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Copacabana Posto 2 Hotel?

Terletak di Copacabana, hotel ini sejauh 0.4 mi (0.6 km) from Pantai Copacabana serta dalam jarak 3 bt (5 km) dari Gunung Sugar Loaf dan Kubu Copacabana. Parque Henrique Lage dan Taman Botani Rio de Janeiro juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Cardeal Arcoverde hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Siqueira Campos sejauh 13 minit berjalan kaki.

ibis Copacabana Posto 2 Hotel Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 314 daripada 671 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 237 daripada 671 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 84 daripada 671 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 22 daripada 671 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 671 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

ADEILTON

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Small and bad costumer service
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Natalia

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tuvimos una estancia de una noche sola con mi pareja. La ubicación es bastante buena, cercana a bares y tiendas de la zona. Las instalaciones las encontramos bastante viejas y no nos gustó en general pero al ser por una corta estancia no fue demasiado problema.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

KÁTIA

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ótima
Menginap 5 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

RENARD

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Toilettes communes immondes. Chambres pas très propre. Juste pratique pour sa situation géographique et une seule nuit de transit.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Frederick

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Frederick

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Antonio

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Awesome, Glorioso. Benedicto is an excellent guide to the City. I am very happy with the tips, and knowledge he shared about Rio.
Menginap 10 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

José Carlos

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
S
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Valdislaine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amei tudo recepção, funcionário ,cafe da manhã divino maravilhoso,limpeza do quarto.voltei sempre e a localização otima.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Byung Chul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place
Menginap 5 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Gabriela

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

JAIME

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Precisa melhorar...

Os dois elevadores quebrados obrigava a usar as escadas de serviço. O cofre não funcionou e nãoquiseram consertar. Encontrei lixo deixados por hóspedes anteriores no quarto. A parte boa é a localização.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

INSU

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Suelen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Toalhas de banho em mau estado, com tecidos desgastado. Necessário a troca dessas toalhas. Não há toalhas de rosto nos banheiros. E o quarto tem uma acústica ruim com relação as quartos superiores, ouve-se os hóspedes dos quartos superiores andando, arrastando cadeira. No mais é um hotel perto de muitas coisas, bares, padaria, drogarias e a equipe muito atenciosa
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

ALOYSIO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Fabio

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bem localizado, porém a estrutura um pouco decadente, os lençois dos quartos estavam com muitas manchas de sujeira, e o quarta era barulhento.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Wander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Juliana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

ALOISIO

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Great location geographically for beach and tourist locations. Rooms have no kettle. staff were always helpful and polite. would use again.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Kazue F

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Julio

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Buena opción, accesible y bien ubicada
Menginap 5 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Gabriel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Glen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025