Baymont by Wyndham Reno

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Kasino Grand Sierra Resort

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

4.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Gim
  • Kolam
  • Dobi
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2050b Market St, Reno, NV, 89502

Tempat berdekatan

  • Kasino Grand Sierra Resort - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Renown Children's Hospital - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Truckee River - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Muzium Automobil Nasional - 4 min memandu - 2.5 km
  • Daerah Riverwalk - 4 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen Reno - 8 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Reno Tahoe (RNO) - 4 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪The Grand Buffet - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪The Crystal Lounge - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Chickie's & Pete's - ‬17 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Baymont by Wyndham Reno

Hotel berdekatan Kasino Grand Sierra Resort
Pertimbangkan penginapan di Baymont by Wyndham Reno dan manfaatkan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, kedai mudah beli dan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan gril barbeku
  • Lif, TV di lobi dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Kesemua 114 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan surat khabar percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan seterika/papan seterika
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma dari 5:00 hingga 23:00 pada waktu terjadual dan atas permintaan
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang tersedia semasa waktu terhad
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Pengangkutan ulang-alik kasino percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 46 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 7:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 18 kg setiap haiwan peliharaan)
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 17 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 200.00 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga Oktober
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 21:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Baymont Inn Motel Reno
Baymont Inn Reno
Baymont Inn And Suites Reno Hotel Reno
Baymont Inn Reno Motel
Baymont Wyndham Reno Motel
Baymont Wyndham Reno
Baymont Inn Suites Reno
Baymont by Wyndham Reno Reno
Baymont by Wyndham Reno Hotel
Baymont by Wyndham Reno Hotel Reno

Soalan lazim

Adakah Baymont by Wyndham Reno mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 9:00–21:00.

Adakah Baymont by Wyndham Reno mesra haiwan kesayangan?

Ya, Baymont by Wyndham Reno membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 18 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD25 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Baymont by Wyndham Reno?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Baymont by Wyndham Reno?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 7:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Baymont by Wyndham Reno?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Adakah Baymont by Wyndham Reno memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma yang beroperasi 5:00–23:00 (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Baymont by Wyndham Reno?

Terletak di Lapangan Terbang Reno/Tahoe, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Renown Children's Hospital dan Kasino Grand Sierra Resort. Peppermill adalah 2.4 bt (3.9 km) jauhnya.

Baymont by Wyndham Reno Ulasan

Ulasan

4.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 67 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 110 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 159 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 203 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 463 daripada 1002 ulasan

4.2/10

Kebersihan

5.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.2/10

Kemudahan

4.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I did not stay at this hotel. It was a fraud charge through Orbitz!
Menginap 4 malam pada Dis 2020

2/10 Teruk

Jodie

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The hotel closed months ago
Menginap 4 malam pada Ogo 2022

2/10 Teruk

STACY

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Out of business

They are out of business and we didn’t find out till we arrived
Menginap 1 malam pada Dis 2021

2/10 Teruk

Gregory

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2021

2/10 Teruk

KATIE

Tidak sukakan: Kebersihan
The hotel property was SOLD so that it could be turned into apartments two weeks before our reservation and we were not notified. Arrived to the hotel to find it CLOSED. Had to book a different hotel at the last minute. Expedia won't refund my money for a hotel room it sold me, yet I was not available for me to stay in.
Menginap 1 malam pada Nov 2021

4/10 Lemah

James

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Wait for renovation ???

Service was not available, Facilities were not functional, the Help was not Helpful, Cleanliness was not Clean Excuse was : "they are waiting for Renovation"
Menginap 3 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Kony

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
This place was FILTHY. Inside and out. The lock to enter the building after hours was broken and stayed unlocked. The area was in a sketchy part of Reno and we were afraid our car would be stolen. The bedding was dirty and not washed. We were on the ground floor and it had a sliding glass door going outside which had a broken doorknob which spun around. There was a stick in the track to keep it closed. NEVER again. And I feel Expedia was part of the fraud by posting the photos that showed otherwise.
Menginap 1 malam pada Nov 2021

4/10 Lemah

Lisa, Woodland

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Outside looks beautiful. Interior is terrible.
Menginap 2 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Louise

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was mismatched carpet, the elevator had writing all over the inside and you could see through the doors. Disability accommodation on the fourth floor. Stepping inside all i could smell was chemicals, no window screens. Does not have a pool or hot tub. This hotel is nothing like the website states it is.
Menginap 3 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Kelly

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We enjoyed our stay - however, we are not very picky people and did not spend a lot of time in the room. The staff were all nice, but the room could have been cleaned a little better. The walls are VERY thin and we could hear everything happening in the rooms on either side of us - that was entertaining and disgusting all at the same time.
Menginap 2 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Gerardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2021

4/10 Lemah

Ricardo

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was bad all in the room
Menginap 2 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Barbara

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Didn't like anything. Carpet was filthy and the whole place had bad musty smell. Door lock didn't work. Hair on bathroom floor
Menginap 1 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Find a different option

Hallways looked like horror movie, but the rooms were ok. There was no way to call the front desk - room phone didn’t work and no one answered when I called directly. You had to walk to it. It was a nice touch when I asked to stay another night because I wasn’t feeling well, and they kicked me out. Really. Find another place. It’s not as nice as the pictures make it seem.
Menginap 1 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Brenda

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Worse EVER. DO NOT SAY

Horrible. No hot water reported 3 times to VERY RUDE front desk named Alicia Attitude is horrible. Never fixed. Was told rooms cleaned daily MY ROOM was never cleaned. Skip this crappy place and go elsewhere
Menginap 4 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Nicole

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2021

2/10 Teruk

Yi

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Smell like Gas Leak

Hotel was not clean. Doors not safe and the place smell like gas leak. No wifi password was provided. We were both sick after check out.
Menginap 1 malam pada Okt 2021

8/10 Baik

Roberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel
Menginap 3 malam pada Okt 2021

2/10 Teruk

Krystal

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Both of our beds had bed bugs, and there was dog food under the fridge...
Menginap 4 malam pada Okt 2021

2/10 Teruk

Tamera

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The person that check us was very rude.The couch was do dirty I wouldn't sit on it. The carpet was gross I left my shoe's on. I price for the should of been $68 per the price on the door of the room and expedia charges me $139.00. Expedia says the are the cheapest and I find out the over charged. I would tell you don't use this app.
Menginap 1 malam pada Okt 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Katherine

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2021

2/10 Teruk

Staci

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We actually (along with other guests at the property) did not stay here after viewing the accommodations. This place needs to be condemned. It was dirty, scary, the doors to get in were damaged and not locked. It was the worst place I have seen in years. We canceled our reservation and went elsewhere.
Menginap 3 malam pada Okt 2021

2/10 Teruk

Crystal Nicole

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was filthy, hallways were dark
Menginap 1 malam pada Okt 2021

6/10 Boleh diterima

Veronica

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Finally showed up to the Hotel say good service in the beginning we walked upstairs the doors never get locked because they only locked from the outside the room water in the showers and Mildew so I asked. Desk for another room around that was given he was not in good shape I was given another room decent
Menginap 2 malam pada Okt 2021