Ramada by Wyndham Oxford

Hartanah 3.0 bintang
Hotel mesra haiwan kesayangan dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Oxford dengan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ramada by Wyndham Oxford

Sarapan bufet setiap hari (GBP 11 seorang)
Bahagian luar
Seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil
Seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil
Lobi

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
Harga semasa ialah RM212
RM254 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Okt - 27 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.2 daripada 10
Sangat baik
(39 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

7.8 daripada 10
Baik
(31 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.2 daripada 10
Sangat baik
(15 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Room, Berbilang Katil, Non Smoking

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double), 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible, Non Smoking (Mobility)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Bujang (Single), Accessible, Non Smoking (Mobility)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Room, Berbilang Katil, Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(7 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Welcome Break Service Area, Oxford, England, OX33 ILJ

Tempat berdekatan

  • Taman Waterperry - 4 min memandu - 4.3 km
  • John Radcliffe Hospital - 10 min memandu - 11.4 km
  • Hospital Churchill - 10 min memandu - 11.0 km
  • Universiti Oxford - 13 min memandu - 14.4 km
  • College Gereja Christ - 17 min memandu - 14.6 km

Bergerak

  • Stesen Aylesbury Haddenham and Thame Parkway - 12 minit memandu
  • Lapangan Terbang Heathrow (LHR) - 45 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Kings Arms Pub - ‬4 min memandu
  • ‪Starbucks - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Sun Inn Wheatley - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Oxford

Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah
Manfaatkan taman, pencucian kering/dobi dan bar di Ramada by Wyndham Oxford. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Hartanah bebas asap rokok, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan tempat simpanan bagasi
  • Surat khabar percuma, lif dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua 83 bilik memiliki keselesaan seperti Wi-fi percuma dan perkhidmatan bilik. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (GBP 5 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; GBP 11 untuk orang dewasa dan GBP 5 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kipas
  • Kitar semula
  • Pencahayaan LED
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 20.00 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan), serta yuran pembersihan satu kali sebanyak GBP 75.00
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, setiap dewasa, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga; kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 11 untuk dewasa dan GBP 5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: GBP 5 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 20.00 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza bergantung pada tempoh penginapan) serta GBP 75.00 bayaran pembersihan sekali
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)

Hartanah juga dikenali sebagai

Days Inn M40
Days Inn M40 Hotel Oxford
Days Inn M40 Oxford
Days Inn Oxford M40
Oxford M40
Ramada Oxford Hotel
Ramada Oxford
Days Inn Waterstock
Waterstock Days Inn
Days Inn Oxford Hotel Oxford
Ramada by Wyndham Oxford Hotel
Ramada by Wyndham Oxford Oxford
Ramada by Wyndham Oxford Hotel Oxford

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Oxford mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak GBP20.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Fi pembersihan sebanyak GBP75.00 turut dikenakan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada by Wyndham Oxford?

Setakat 3 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada by Wyndham Oxford pada 26 Okt 2025 bermula serendah RM 211.97, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Oxford?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak GBP5 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Oxford?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Oxford?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Oxford?

Terletak di kawasan perniagaan, hotel ini sejauh 4 km dari The Raymond Blanc Gardening School serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Taman Waterperry dan Kelab Golf Oxfordshire. The Players Theatre dan Thame Market juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ulasan

Ramada by Wyndham Oxford Ulasan

7.0

Baik

7.0

Kebersihan

6.8

Kemudahan

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

6.8

Mesra alam

6.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 259 daripada 1021 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 304 daripada 1021 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 215 daripada 1021 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 126 daripada 1021 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 117 daripada 1021 ulasan

Ulasan

4/10 Lemah

Hakan

Pengembara perniagaan
I really like to service from Manager Suzuki but some other staff were not attentive enough. However the main problem was the humming like noise coming from unidentifiable source which starts from 3 o'clock in the morning. I couldn't get any proper sleep during my 4 day sleep.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Graeme

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
We booked a room for 3 adults. Checked in and paid for parking and breakfast for the next day. The corridor and room smelt musty and needed deep cleaning. On entering the room it had beds for 4 people. Only three cups and only three bath towels. Asked at reception for another cup and another bath towel along with a rubber bath mat for the shower. Reception said they would send the mat to our room. What was delivered was a towelling mat for the floor outside the bath, not a rubber bath mat. The next day arriving for breakfast the receptionist explained our booking did not include breakfast despite paying for breakfast on arrival. She then noted her mistake despite the receptionist who made our breakfast booking standing next to her. The hotel and staff are 'just OK' but not getting the small things right is whats wrong with this place. Wont stay here again.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Stanley

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is nice, located close to Motorway, easy transportation. Only problem unfortunately was horrible smell from sewage coming into the wing I paid for, I didn’t get the room I paid for instead moved to twin bed. The staff were nice, it was sorted before morning. Otherwise, it’s a good hotel… Recommended
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Isabelle

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Correct pour un hôtel de sortie d’autoroute mais loin des attractions touristiques.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Alexander

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vielen Reisenden dürfte der Standard von Ramada Hotels in den 90ern noch im Gedächtnis sein: Das war einmal! Als Autobahnraststätten-Brand der Wyndham-Gruppe ist Ramada in England eine Katastrophe! Ganz besonders das Haus in Oxford! Wir hatten ein Familienzimmer gebucht - für zwei Erwachsene und zwei Kinder. Angekommen in einem nach Alkohol und Zigaretten stinkenden Foyer, erhielten wir zunächst ein Zimmer mit drei Betten; in einem dann nicht mehr nach Zigaretten, sondern "nur" noch nach Erbrochenem riechenden Trakt! Nach erster Beschwerde gab es dann zwar das Angebot eines Zimmers mit zumindest vier Betten (wie gnädig), aber doch wieder im selben Trakt. Vermutlich wollte das Personal nur, dass wir uns dann auch langsam an den Geruch der Magenüberreste anderer Gäste gewöhnen können (wie zuvorkommend). Nach erneuter Beschwerde haben wir das im wahrsten Wortsinne schäbigste Hotel Südenglands verlassen; so viele Augen kann man nicht zudrücken! Expedia: Bitte nehmt diese Bruchbude von der Seite. Ich bin langjähriger Kunde und buche gerne über Euer Portal! Aber auch wenn man nichts für dieses Horrorhaus kann, sollte man es aus dem Portfolio nehmen. Aus Achtung vor allen Expedia-Buchenden und im Sinne der Gesundheit aller Reisenden!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Vanessa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
I am disabled and booked an accessible room but mix up with the booking - the staff were very helpful in getting me suitable accommodation but none was really available but I managed though the room was a bit small. Easy access into the building, nice reception area. We were there a few days and no other problems. I would stay again…..
Menginap 9 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Caroline

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was very welcoming very clean easy to park
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Sarfraz

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Keeley

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tv remote was missinf from the room, for a cheap over ight stay it was okay, corridors arent very clean and there was a smell, room were too hot and windows could not be opened. Staff were really friendly and the chef at breakfast was accommodationing and offered off the menu items 😋
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Hitesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The room got too hot at night to sleep and too noisy if the fan was left on. The spring mattress wasn't comfortable for me
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Andy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Family room very small Camp bed was moving to much. Not enough towels and cups left for the family Good breakfast and quiet hotel.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Peter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fast check inn, good sleep
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

john

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ahmed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location nice rooms
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Marc

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Room cleanliness
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

safa

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Extremely poor condition hotel, dirty linen, old dirty stained carpets and walls. Even the showers barely worked. Very disappointing for Ramada brand. Completely unacceptable. Suggest drive past it and save yourself the experience and find a comparatively luxurious Travelodge!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Suwayne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Love the food court on same location.Light went out in the morning so it was a good thing I was on the ground floor to check out that morning.No light meant low pressure water or no water on some parts of the hotel.But the employees were very helpful and informative during that situation.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Laura

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Always welcoming, however there is now a £5 parking fee which I wasn’t made aware of until after I’d booked it. Previous visits had been free as it’s on a service station. Other than that it’s always clean and the rooms and corridors are reasonably sound proofed
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Nakul

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The wifi system has recently changed and it is very poor, unreliable especially after 10pm
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

gurwinder

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 6 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Jenny

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Andy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
If your on a working trip don’t expect to be able to use your mobile or data There’s no phone coverage at all and no WiFi Pretty poor really for saying it’s 2025
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Gaynor

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Andy, Costa Mesa

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

PhilippaLe

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The communal areas smelt terrible. The room and bathroom didn’t feel clean and the bathroom tiles were chipped. It was a place to get our head down.
Menginap 1 malam pada Jul 2025