Galeri foto untuk R Hotel Namba





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
9.8 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Pengering rambut
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Wad Shimogyo
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.8 daripada 10, Terbaik, 1,027 ulasan
Harga ialah RM683
RM751 jumlah
1 Okt - 2 Okt
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1-7-10, Nipponbashihigashi, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0006
Tentang hartanah ini
R Hotel Namba
Hartanah serupa

Toyoko Inn Osaka Namba
Toyoko Inn Osaka Namba
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Dobi
9.0 daripada 10, Hebat, 2,448 ulasan
Harga ialah RM352
RM387 jumlah
26 Okt - 27 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY 100-500 seorang, semalam berdasarkan kadar bilik semalam. Cukai tersebut tidak dikenakan untuk kadar satu malam yang kurang daripada JPY 5,000. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
R Hotel Namba Hotel
R Hotel Namba Osaka
R Hotel Namba Hotel Osaka
Soalan lazim
R Hotel Namba Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
30 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025
4/10 Lemah
Kaitlin
27 Sep 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kaitlin
Menginap 4 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Christine D
Mengembara bersama pasangan
26 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christine D
Menginap 7 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Madelen
Mengembara bersama pasangan
22 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Madelen
Menginap 2 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
Sancar
15 Sep 2025
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sancar
Menginap 4 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Dianne
Mengembara bersama kumpulan
8 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Dianne
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Kat
Mengembara bersama keluarga
31 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kat
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
4/10 Lemah
RYUYA
29 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
RYUYA
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
2/10 Teruk
Chiu Shing Jason
10 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chiu Shing Jason
Menginap 7 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
ともゆき
3 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
ともゆき
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Aoi
Mengembara bersama keluarga
18 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aoi
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jennifer
Mengembara bersama keluarga
12 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jennifer
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Arthur
Mengembara bersama keluarga
4 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arthur
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Kathleen
Mengembara bersama pasangan
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kathleen
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Suhan
21 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Suhan
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Seonggwon
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Seonggwon
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
LEE
Mengembara bersama kumpulan
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
LEE
Menginap 2 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Steven
Mengembara bersama pasangan
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Steven
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Dana
8 Jun 2025
Dana
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Kazuhiro
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kazuhiro
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
SOONHYE
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SOONHYE
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
SOONHYE
Mengembara bersama kumpulan
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SOONHYE
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Krystal
29 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Krystal
Menginap 2 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Alma
28 Mei 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Alma
Menginap 4 malam pada Mei 2025