Hearton Hotel Nishiumeda

Hartanah 3.5 bintang
Hotel dengan 2 restoran, di sekitar Kyocera Dome Osaka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan perniagaan
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Standard Triple Room, Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(16 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Standard Twin Room, Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(14 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Double Room Smoking

  • Boleh menampung 2

Double Room Non smoking

  • Boleh menampung 2

Twin Room Non smoking

  • Boleh menampung 2

Twin Room Smoking

  • Boleh menampung 2

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(61 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
3-3-55 Umeda, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0001

Tempat berdekatan

  • Herbis Plaza - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Sankei Hall Breeze - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Osaka Station City - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pusat Pokemon Osaka - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Grand Front Osaka Mall - 6 min berjalan kaki - 0.5 km

Bergerak

  • Stesen Nishi-Umieda - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Kitashinchi - 7 minit berjalan kaki
  • Osaka (KIX-Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai) - 59 minit memandu

Restoran

  • โ€ชๅฐ้บฆใฎ้บบ็ฅž - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชๆ—ฅๆœฌๆ–™็† ๅŠ ่ณ€ๅฑ‹ - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชANTICO CAFFรˆ AL AVIS - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชใ‚จใ‚นใ‚ซใƒผใƒฌ - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชๅคงๆ—ฆ้‚ฃ - โ€ฌ3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hearton Hotel Nishiumeda

Hotel berdekatan Kyocera Dome Osaka
Terletak berdekatan Istana Osaka dan Laluan Tebing Sungai Tombori, Hearton Hotel Nishiumeda menyediakan pencucian kering/dobi dan 2 restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan mesin layan diri
  • Stesen komputer, lif dan tempat simpanan bagasi
  • Kakitangan berbilang bahasa, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang sarapan dan kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 471 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi rendaman dalam dan tandas dengan bidet elektronik
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran digital
  • Peti sejuk, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia dari 7:00 hingga 22:00 (JPY 2,300 semalam)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 9:30 dengan bayaran: JPY 1,980 seorang
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Garden Cafe
  • Garden Kitchen

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 18 bangunan
  • 18 tingkat
  • Dibina pada 1999
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LCD 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: JPY3000

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: JPY3000
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 1980 seorang
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: JPY 2300 semalam (sejauh 400 meter; dibuka 7:00 hingga 22:00)
  • Fi daftar masuk awal: JPY 3000 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: JPY3000 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini tidak dapat memenuhi permintaan untuk menyediakan katil bayi di tapak hartanah.

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

Hearton
Hearton Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda
Hearton Nishiumeda
Hotel Hearton
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel Osaka

Soalan lazim

Adakah Hearton Hotel Nishiumeda mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Hearton Hotel Nishiumeda?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak JPY3000 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hearton Hotel Nishiumeda?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak JPY3000.

Di manakah terletaknya Hearton Hotel Nishiumeda?

Terletak di Umeda, hotel ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Kyocera Dome Osaka, Laluan Tebing Sungai Tombori dan Istana Osaka. Nipponbashi dan Universal Studios Japanโ„ข juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Nishi-Umieda sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Umeda (Hanshin) sejauh 7 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hearton Hotel Nishiumeda Ulasan

8.4

Sangat Baik

8.6

Kebersihan

8.4

Kemudahan

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

8.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 433 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 381 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 149 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 1001 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Yuki

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใŠ้ƒจๅฑ‹ใฏ็ถบ้บ—ใงใ—ใŸใ—ใ€็ฉบๆธฏใ‹ใ‚‰ใฎใ‚ขใ‚ฏใ‚ปใ‚นใŒ็ด ๆ™ดใ‚‰ใ—ใ่‰ฏใ(ใƒชใƒ ใ‚ธใƒณใƒใ‚นๅˆฉ็”จใŒใŠใ™ใ™ใ‚ใงใ™)ใ€ใƒฉใ‚คใƒ–ไผšๅ ดใธใ‚‚่กŒใใ‚„ใ™ใใฆ้ธใ‚“ใง่‰ฏใ‹ใฃใŸใจๆ€ใ†ใƒ›ใƒ†ใƒซใงใ—ใŸ๏ผใƒ™ใƒƒใƒ‰ใƒžใƒƒใƒˆใŒๆฐ—ๆŒใกใ‚ˆใใฆใƒชใƒฉใƒƒใ‚ฏใ‚นใงใใพใ—ใŸใ€‚ๆ˜Ÿ่ฉ•ไพกใจใ—ใฆใฏ5ใชใฎใงใ™ใŒใ€ใŠ้ƒจๅฑ‹ใฎใƒฉใ‚คใƒ†ใ‚ฃใƒณใ‚ฐใŒๆš—ใ‚ใงใƒกใ‚คใ‚ฏใ‚’ใ™ใ‚‹ใฎใŒๅฐ‘ใ—ๅคงๅค‰ใ ใฃใŸใฎใงใ€ใ‚ซใƒผใƒ†ใƒณใ‚’้–‹ใ‘ใ‚‰ใ‚Œใชใ„ใŠ้ƒจๅฑ‹ใฏไธ€็ฎ‡ๆ‰€ใ ใ‘ใงใ‚‚็™ฝใ„ใƒฉใ‚คใƒˆใŒใ‚ใ‚Œใฐๅฐš่‰ฏใ‹ใฃใŸใชใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸใ€‚ๅคง้˜ชใธ่กŒใ้š›ใซใฏๆ˜ฏ้žใพใŸๅˆฉ็”จใ•ใ›ใฆใ„ใŸใ ใใŸใ„ใงใ™ใ€‚
Menginap 2 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Ryo

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
้™ใ‹ใช็ฉบ้–“ใ‚’ๆฅฝใ—ใ‚ใพใ—ใŸใ€‚ ใ‚ฟใ‚ชใƒซใชใฉใ‚‚ๆ•ด็†ใ•ใ‚ŒใฆใŠใ‚Šใ€ๆธ…ๆฝ”ๆ„ŸใŒใ‚ใ‚Šใพใ—ใŸใ€‚
Menginap 2 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Miho

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๅฏพๅฟœใŒใจใฆใ‚‚ไธๅฏงใงๅ„ชใ—ใ‹ใฃใŸ
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

Chikako

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ๆธ…ๆฝ”ใชๅฎขๅฎคใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๅฏพๅฟœใ‚‚ไธๅฏงใ€้ง…ๅ‰ใงไพฟๅˆฉใ€ใจใฆใ‚‚ๅฟซ้ฉใซ้Žใ”ใ›ใพใ—ใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

MASAYUKI

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
kitteๅคง้˜ชใŒใ‚ใ‚Šไพฟๅˆฉใซใชใ‚Šใพใ—ใŸใญ ใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚ขใ‚ฆใƒˆใ‚‚้…ใ„ใ—ใฎใ‚“ใณใ‚Šใงใใพใ—ใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

Noriaki

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
้ƒจๅฑ‹ใฎใƒฌใ‚คใ‚ขใ‚ฆใƒˆใŒ่‰ฏใใ€็‰นใซ้•ทใ„ๆœบใŒๅŠนๆžœ็š„ใงใ—ใŸ
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

Mee Bo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Isabella

่ทๅ“กๆ…‹ๅบฆ้žๅธธๅฅฝ๏ผŒ
Menginap 5 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Shinichi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
JRๅคง้˜ช้ง…ใ‹ใ‚‰ๆญฉใ„ใฆ5ๅˆ†ใ€ๅ‘จ่พบใซใฏ้ฃฒ้ฃŸๅบ—ใ‚„ใ‚ณใƒณใƒ“ใƒ‹ใ‚‚ใ‚ใ‚Šใ€ใจใฆใ‚‚ไพฟๅˆฉใงใ™ใ€‚ ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฏๆ„Ÿใ˜่‰ฏใ„ๅฏพๅฟœใ—ใฆ้ ‚ใใพใ—ใŸใ€‚้ƒจๅฑ‹ใฏๆธ…ๆŽƒใŒ่กŒใๅฑŠใ„ใฆใŠใ‚Šใพใ™ใ€‚ ้ขจๅ‘‚ใ€ใƒˆใ‚คใƒฌใฎใƒฆใƒ‹ใƒƒใƒˆใƒใ‚นใฏใ€็…งๆ˜ŽใŒๆš—ใ„ใจๆ„Ÿใ˜ใพใ—ใŸใ€‚ ๅ…จไฝ“็š„ใซใฏใƒชใƒ”ใƒผใƒˆใ‚ใ‚Šใงใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

???

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
็ฉบๆฐ—ๆธ…ๆต„ๆฉŸใŒใ‚ใฃใฆๅฌ‰ใ—ใ‹ใฃใŸ
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Kazuyo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

TOMOHIRO

Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

SOO PING

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ไบค้€šๆ–นไพฟ๏ผŒๆˆฟ้–“ๆฏ”้ ๆœŸ้—Š่ฝ๏ผŒๅ”ฏๆœ‰้ปžๅ˜ˆ๏ผŒๅ› ๅฐ้ข่ก—ๆ˜ฏ้ต่ทฏ๏ผŒๆ•ด้ซ”ๆ˜ฏ่ˆ’้ฉ็š„ใ€‚
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

kotaro

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Alvin

Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Tomohiko

Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Rey

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Out of our 2 week stay, definitely the worst hotel room experience weโ€™ve had. The staff were excellent, but the room was smaller even for an average japan hotel and very dusty. The lights had dust on them and the AC was a complicated system that you were unsure was working half the time. The humidifier they offered in room overheated within minutes of us using and turned our room into a sauna. Added with the poor AC we were in a dusty and stuffy room. They even allow you to open the window to a degree (is this by design because of how poor ventilation is?). It feels like they just tried to get as much rooms as they can. Additionally, every hotel we have been to has had luggage forwarding and while they do have it, its cash only which was an incovenience as every hotel weโ€™ve used had a system and card was allowed. Its close to the train station which is great but you have to do better in other departments. I will not be coming back.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

yasushi

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Tu, colorado springs

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Saki

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
2ๅบฆ็›ฎใฎๅˆฉ็”จใงใ—ใŸใŒใ€ๆธ…ๆฝ”ๆ„ŸใŒใ‚ใ‚Šใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•็š†ๆง˜่ฆชๅˆ‡ใงใ€ๅฎ‰ๅฟƒใ—ใฆๅˆฉ็”จใ•ใ›ใฆใ„ใŸใ ใใพใ—ใŸใ€‚ๅคง้˜ชๅ‘จ่พบใซๆปžๅœจใ™ใ‚‹้š›ใฏใ“ใกใ‚‰ใ‚’ๅˆฉ็”จใ•ใ›ใฆใ„ใŸใ ใใจๆฑบใ‚ใพใ—ใŸใ€‚
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Junior

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Hiroshi, Minato Ku

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ๅฎขๅฎคใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎ็š†ใ•ใ‚“ใ‚‚ใจใฆใ‚‚่ฆชๅˆ‡ใงใ—ใŸใ€‚ ใฉใ†ใ‚‚ใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ—ใŸ๏ผ
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Man Ki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
average good!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

tomomi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

KAORI

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Sep 2025