Fairfield by Marriott Osaka Namba

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Dotonbori

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Dobi
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM502
RM607 jumlah
14 Dis - 15 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Room, 1 Katil Raja (King)

9.2 daripada 10
Hebat
(24 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Tandas dengan bidet elektronik
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Tandas dengan bidet elektronik
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Tandas dengan bidet elektronik
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.0 daripada 10
Hebat
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Tandas dengan bidet elektronik
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Triple Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil sofa - Kembar
Tandas dengan bidet elektronik
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil sofa - Kembar
Tandas dengan bidet elektronik
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2-3-25 Motomachi Naniwa-ku, Osaka, 5560016

Tempat berdekatan

  • Tempat Suci Namba Yasaka - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Taman Namba - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Dotonbori - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Nipponbashi - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Papan Iklan Glico Dotonbori - 12 min berjalan kaki - 1.0 km

Bergerak

  • Stesen JR Namba - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Osaka-Namba - 9 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪Alice’s Table - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪加寿屋 なんば元町店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Cora Coffee - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪麺屋 帆のる 大阪なんば店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪OSARU COFFEE - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Fairfield by Marriott Osaka Namba

Hotel berdekatan Dotonbori
Terletak berdekatan Papan Iklan Glico Dotonbori dan Nipponbashi, Fairfield by Marriott Osaka Namba menyediakan kedai mudah beli, beli-belah di tapak dan pencucian kering/dobi. Nikmatilah hidangan di Alice's Table, di tapak restoran bufet. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), lif dan kakitangan berbilang bahasa
  • Hartanah bebas asap rokok, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
  • Dispenser air, mesin layan diri dan tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 300 bilik memiliki keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kerusi tinggi, Mandian bayi dan Peralatan makan kanak-kanak
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tandas dengan bidet elektronik
  • 55-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, kitar semula dan sistem pemanasan kawalan suhu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 2,800 untuk orang dewasa dan JPY 1,400 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Alice's Table

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Gimnasium 24 jam
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Kerusi tinggi
  • Mandian bayi
  • Peralatan makan kanak-kanak

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Dispenser air
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pancuran mandi pindahan
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 14 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada straw minuman plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Syampu
  • Tandas dengan bidet elektronik
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 55-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma

Lain-lain

  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 2800 untuk dewasa dan JPY 1400 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Fairfield by Marriott Osaka Namba Hotel
Fairfield by Marriott Osaka Namba Osaka
Fairfield by Marriott Osaka Namba Hotel Osaka

Soalan lazim

Adakah Fairfield by Marriott Osaka Namba mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Fairfield by Marriott Osaka Namba?

Setakat 25 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Fairfield by Marriott Osaka Namba pada 14 Dis 2025 bermula serendah RM 501.64, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Fairfield by Marriott Osaka Namba?

Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Fairfield by Marriott Osaka Namba?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Fairfield by Marriott Osaka Namba?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Fairfield by Marriott Osaka Namba?

Terletak di Naniwa, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Tempat Suci Namba Yasaka, Dotonbori dan Pasar Kuromon. Papan Iklan Glico Dotonbori dan Jalan Membeli-belah Shinsaibashi-suji juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen JR Namba sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Namba (Nankai) sejauh 7 minit berjalan kaki.

Ulasan

Fairfield by Marriott Osaka Namba Ulasan

9.0

Hebat

9.4

Kebersihan

8.8

Kemudahan

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 238 daripada 381 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 105 daripada 381 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 24 daripada 381 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 381 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 381 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jinke

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel, clean room.
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Daniel, CORONA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The good: Clean room. Nice friendly English speaking staffs. Nice facilities. Nice and quiet AC. Provide daily refill drinking water. Guest discount on breakfast price. Very convenient and safe area. Allow late checkout. Pubic naked bath (didn't dare to use 😀) for multiplereasons. Can be improved: Our king bedroom doesn't have enough space for laying flat two large suitcases. Breakfast can be better for the price. I stayed 9 nights and would come back.
Menginap 4 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Maina, San Francisco

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I didn’t rate the breakfast because I never tried the hotel breakfast due to so many dining options nearby 👍
Menginap 5 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Gerald, Montreal

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Well located. Clean and efficient but very small rooms
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Marli

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room and lovely amenities. Staff very helpful. Would stay again
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

IRMA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo cerca y fácil acceso .
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

yat ming

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were friendly and hotel facilities and area safety all good. Satisfactory. Thanks
Menginap 5 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

johnny wing wah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice to have an ATM machine at the lobby for convenience. able to pay for the guest taxi in unusual circumstances.
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Miki

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
万博と関西 友人2人旅に連泊。 チェックインや荷物の配送なども柔軟に対応してもらえた。 バスタブは無いが天井シャワーと稼働シャワーがある。繁華街から少し離れるので思いの外静かでした。 朝食バイキングは大満足!3泊朝はしっかり楽しみました。 外国人が多くちょっとした海外旅行気分も味わえました。
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

???

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
フロントのスタッフの対応が丁寧でした。ベッドが快適で良かったです。朝食も美味しくいただきました。また利用したいです。
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Arianne

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a fun experience in Osaka and we made a great decision in staying in Fairfield Marriott! The room we had was small but efficiently designed. Amenities are great, more laundry washer would be beneficial. Complimentary items are great too. We are glad to be booking with Marriott hotels in our vacations.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

EDUARDO

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fairfield by Marriott Osaka Namba is a modern, clean, and well-located choice—great for travelers seeking comfort and convenience in Osaka’s bustling Namba district. With spacious rooms (by Japan’s standards), reliable housekeeping, and warm hospitality, it’s especially well-suited for both leisure and business stays.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Melodee, Tigard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Kazuaki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
朝食は良かった。
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

seungsoo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Miki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Wook Gyum

Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

James Cheuk Yin

Menginap 6 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

ka yee carol

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
隔音比較弱,遠離難波站比較遠少許。其他都非常理想。
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is great. The only thing I didn't like was the a/c was a bit weak in my room and it was difficult for me to sleep comfortably.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

RIKA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
お風呂につかれるともっと良かったです
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

??

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Megumi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Chang

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Limpeza,localização e conforto
Menginap 2 malam pada Jul 2025