Maldron Hotel Newcastle

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Maldron Hotel Newcastle

Bahagian luar
Dewan sambutan
Peralatan tempat tidur hipoalergenik, peti besi dalam bilik
Makan dalam bilik
Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; taman
VIP Access

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM342
RM410 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Deluxe Double Room

9.2 daripada 10
Hebat
(43 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Single

8.6 daripada 10
Cemerlang
(27 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Executive King

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Family Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Twin Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(15 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
Cerek elektrik
Saluran digital
Peti besi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Newgate Street, Newcastle-upon-Tyne, England

Tempat berdekatan

  • Chinatown - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Taman St. James - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Castle Garth - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Quayside - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Jambatan Millenium Gateshead - 18 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • St James Station - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Newcastle Central - 7 minit berjalan kaki
  • Newcastle, England (NCL-Newcastle Intl.) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪ZAAP Thai Street Food - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Wonder Bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪The Keel Row (Lloyd's No. 1 Bar) - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Alsham Lebanese Restaurant - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Turtle Bay Newcastle - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Maldron Hotel Newcastle

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Chinatown
Terletak berdekatan Taman St. James dan Castle Garth, Maldron Hotel Newcastle menyediakan kedai kopi/kafe, taman dan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, Grain & Grill Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan pemandangan taman. Akses Internet wayarles percuma dan bar tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan penuh (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, tempat simpanan bagasi dan lif
  • Perabot luar, dewan sambutan dan mesin layan diri
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang lokasi pusat dan kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 265 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan, keselesaan bilik bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Cerek elektrik, setiap hari dan telefon

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Tourism Program, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan penuh tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; GBP 12 untuk orang dewasa dan GBP 6 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Grain & Grill Bar
  • Grain & Grill Restaurant
  • Red Bean Roastery Coffee

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Hulu semburan tangan
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera bantal bergetar
  • Penggera kebakaran visual
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat duduk pancuran mandi mudah alih

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kitar semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk tempahan seramai 10 orang atau lebih, hartanah ini mengenakan bayaran bon sebanyak GBP100 untuk setiap bilik semasa ketibaan bagi kerosakan dan / atau gangguan bunyi bising terhadap tetamu lain yang akan dibayar balik pada waktu berlepas sekiranya tidak ada masalah semasa penginapan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira GBP 12 untuk dewasa dan GBP 6 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Maldron Hotel Newcastle Newcastle-upon-Tyne
Maldron Newcastle Newcastle-upon-Tyne
Maldron castle castleuponTyne
Maldron Hotel Newcastle Hotel
Maldron Hotel Newcastle Newcastle-upon-Tyne
Maldron Hotel Newcastle Hotel Newcastle-upon-Tyne

Soalan lazim

Adakah Maldron Hotel Newcastle mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Maldron Hotel Newcastle?

Setakat 5 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Maldron Hotel Newcastle pada 2 Nov 2025 bermula serendah RM 341.62, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Maldron Hotel Newcastle?

Maldron Hotel Newcastle tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Maldron Hotel Newcastle?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Maldron Hotel Newcastle?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Di manakah terletaknya Maldron Hotel Newcastle?

Terletak di Pusat Bandar Raya Newcastle, hotel disahkan mesra alam ini dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Chinatown dan Taman St. James. Castle Garth dan Jambatan Tyne juga dalam jarak 1 bt (2 km). St James Station hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Stesen Monument sejauh 6 minit berjalan kaki.

Maldron Hotel Newcastle Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 666 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 233 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 63 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 21 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 20 daripada 1003 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Alexandra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The room was incredibly noisy with music from an external venue. When I asked reception staff for another room none of equivalence was available but he told me the music was from the golf venue next door and would stop at 11. It was still going at 2am and I couldn’t sleep because of the strength of the bass The hotel also directs you to online check in so I was unaware until too late that I should have had 20% off my meal. Finally, the television was on the wall opposite the door and could not be viewed from any seating or the bed. Bizarre, ridiculous and pointless given televisions are a basic expected amenity in a hotel room
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and nice room.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ashley

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location - walked to the stadium and dinner. Room was clean and good size. AC was hard to figure out and we ultimately ended up opening the window to cool off - not sure how much is user error vs the system itself. Would stay again tho if I was seeing another football game
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

louize

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the hotel is in a great location without being too noisy.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Helen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Windows need changed to keep outside noise levels down Also some storage drawers in the room
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Mark

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was fine but no tea or coffee facilities.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Darren

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The online booking system to order food to room didn’t work so I ate out but otherwise decent hotel, well situated.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jamie

N/A
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Julie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The room was nice but a bit smelly. I stayed for 2 nights and my coffee, milk & biscuits & water was not replenished. It would be useful to provide a small bathroom kit, cotton buds and cotton pads. I came back after being out for a glass of wine in the bar and the barman assumed I wanted to bring it to my room so was about to pour it into the bottle - simply because I was on my own! I asked him to pour into a glass so that I could sit at the bar and he seemed surprised - this made me feel embarrassed. The large glass of wine was £28 - crazy! I don't even expect to pay that in a 5 star hotel for a glass of wine! It was NZ sauv blanc (not a fancy one either.) I didn't have breakfast as didn't like the look of the restaurant area and there are lots of cafes nearby so can't comment on food. I don't think I would stay there again.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Helen

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really spacious room in a great location. Check in took longer than expected but a free round of drinks was promptly offered
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Maria

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

MARTYN

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel. Room was a little smalll
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Richard

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely hotel in centre of Newcastle but no parking.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Jane

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Swapnil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Louise

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Caitlyn

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Louise

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Keil

Dd
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Shravasti

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ged

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great first time stay at the hotel. Staff very helpful on check in. Slight issue on check out but nothing major, comfortable, clean and recently refurbished room and very convenient for the centre of town. All in all a good experience!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Gordon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, pleasant stay.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jamie

Menginap 1 malam pada Ogo 2025