Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hanaya Bekkan





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Smoking, Private Bathroom (Japanese-Style)

Traditional Room, Smoking, Private Bathroom (Japanese-Style)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Misasa menempatkan Hanaya Bekkan. Muzium Seni Misasa dan Muzium Kedai Gunting Rambut merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tempat menarik kawasan ini termasuk Kuil Mitokusan Sanbutuji dan Tokong Daigakuin.

818-6 Misasa, Tohaku-gun, Misasa, Tottori-ken, 682-0123
Tempat berdekatan
- Muzium Kedai Gunting Rambut - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
- Muzium Seni Misasa - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
- Jambatan Kajika - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
- Muzium Buah Pear Tottori Nijisseiki - 8 min memandu - 8.7 km
- Gudang Dinding Putih Kurayoshi - 10 min memandu - 10.0 km
Bergerak
Restoran
- 三朝ヨーグルト - 4 min berjalan kaki
- ティーラウンジ・ダイアナ - 7 min memandu
- すき家 - 8 min memandu
- 香湯館(かうひい専科) - 7 min memandu
- ガスト 倉吉店 - 8 min memandu
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Hanaya Bekkan
Hanaya Bekkan Inn
Hanaya Bekkan Inn Misasa
Hanaya Bekkan Misasa
Hanaya Bekkan Ryokan
Hanaya Bekkan Misasa
Hanaya Bekkan Ryokan Misasa
Soalan lazim
Hanaya Bekkan Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
25 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
酒店職員友善
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Sau Yin Teresa
13 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wifi
Sau Yin Teresa
8/10 Baik
GIYEONG
9 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
맛있는 음식과 시간의 흐름이 느껴지는 숙소
GIYEONG
8/10 Baik
Tomomi
3 Apr 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
建物は古いですが、立地もお食事も温泉も良かったです。



Tomomi
8/10 Baik
Chan Yiu
21 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chan Yiu
Menginap 2 malam pada Mac 2018
8/10 Baik
SEUNGYONG
19 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
온천수 하나만으로 모든 불만이 해소되는 료칸
SEUNGYONG
Menginap 1 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
17 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2018
10/10 Cemerlang
mako, 広島
31 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
食事の
mako
Menginap 1 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
ka lai
13 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
温泉酒店不錯,但附近沒地方可觀光。


ka lai
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
WAI CHEONG
10 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Small hotel with impeccable meals
WAI CHEONG
8/10 Baik
Cliff Cheung, 香港
23 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
親切的招待,滿意的服務。
Cliff Cheung
8/10 Baik
KAP SOO
20 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
온천수 좋은곳
KAP SOO
10/10 Cemerlang
Ching Man, Hong Kong
21 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
好細心,有親切感既旅館
Ching Man
6/10 Boleh diterima
BIAO, 中国
13 Jul 2016
一般
BIAO
10/10 Cemerlang
Cissy, HK
29 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotspring, friendly staff and comfy room
Cissy
8/10 Baik
John, hong kong
18 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
John
10/10 Cemerlang
Young Hoon
5 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Young Hoon
10/10 Cemerlang
YOONHAE
6 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YOONHAE
8/10 Baik
Tomi, 兵庫県
24 Sep 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
子供にやさしい宿
Tomi
8/10 Baik
sussi
18 Jul 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik