Hotel pangsapuri

RNR Serviced Apartments North Melbourne

Hartanah 4.0 bintang
Unit hotel pangsapuri dengan dapur, 8-minute walk to Universiti Melbourne

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Dapur
  • Parkir tersedia
  • Mesin pengering
  • Pencuci
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM404
RM453 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Jan - 5 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Standard Apartment, 1 Bedroom, Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
Bilik tidur berasingan
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Apartment, 2 Bedrooms, Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
  • 65 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Apartment, 1 Bedroom, Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premier Apartment, 2 Bedrooms, Non Smoking, Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
  • 68 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Apartment, 1 Bedroom, Non Smoking

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
  • 61 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Apartment, 2 Bedrooms, Accessible, Non Smoking

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Dapur
Peti sejuk
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV Pintar
Mesin basuh/pengering
  • 65 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Premier Two Bedroom Apartment with Balcony

  • Boleh menampung 4

Accessible Two Bedroom Apartment

  • Boleh menampung 4

Accessible One Bedroom Apartment

  • Boleh menampung 2

One Bedroom Apartment with Balcony

  • Boleh menampung 2

Two Bedroom Apartment with Balcony

  • Boleh menampung 4

One Bedroom Apartment

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
139 Chetwynd Street, North Melbourne, VIC, 3051

Tempat berdekatan

  • Pusat Barah Peter MacCallum - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pasar Queen Victoria - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Universiti Melbourne - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Hospital Diraja Melbourne - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Sentral Melbourne - 15 min berjalan kaki - 1.3 km

Bergerak

  • Stesen Spencer Street - 3 minit memandu
  • Stesen Flagstaff - 15 minit berjalan kaki
  • Melbourne, VIC (MEB-Essendon) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪Gai Wong - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Baguette Studios - ‬4 min berjalan kaki
  • Char Siu House
  • ‪Roasting Warehouse - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Auction Rooms - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

RNR Serviced Apartments North Melbourne

Unit hotel pangsapuri dengan dapur, 8-minute walk to Universiti Melbourne
Letak kenderaan sendiri (tertakluk pada bayaran), kemudahan dobi dan daftar keluar ekspres tersedia di hotel pangsapuri bebas asap rokok ini.Akses Internet wayarles percuma disediakan percuma. Kemudahan lain termasuklah bantuan pelancongan/tiket. Setiap pangsapuri menyediakan sebuah dapur dengan sebuah peti sejuk, sebuah ketuhar, sebuah dapur dan sebuah ketuhar gelombang mikro. Untuk menikmati sedikit hiburan, TV Pintar dilengkapi saluran satelit, sementara tetamu turut boleh menikmati ciri menyenangkan seperti sebuah mesin basuh/pengering dan sebuah cerek elektrik. Pengemasan tersedia setiap minggu.
RNR Serviced Apartments North Melbourne menawarkan 34 bilik penginapan berhawa dingin serta mesin basuh / pengering dan pengering rambut. Bilik penginapan di hotel pangsapuri 4 bintang ini terdapat dapur dengan peti sejuk, dapur, ketuhar gelombang mikro dan alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur. Bilik mandi terdapat pancuran mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma.

Hotel pangsapuri di Melbourne ini menyediakan akses internet wayarles percuma. TV Pintar 50-inci disertakan dengan saluran satelit.Selain itu, di dalam bilik terdapat seterika/papan seterika dan kipas mudah alih. Khidmat pengemasan disediakan setiap minggu.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung selamat di tapak hartanah (AUD 10 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk garaj

Mesra keluarga

  • Katil bayi: AUD 25 sepenginapan

Dapur

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Bekalan pembersihan
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Ketuhar
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Mesin basuh pinggan mangkuk
  • Pembakar roti
  • Peti sejuk

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan: AUD 65 semalam

Bilik mandi

  • 1 bilik mandi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tisu tandas
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV Pintar 50-inci dengan saluran kabel/satelit

Dobi

  • Detergen dobi
  • Kemudahan dobi
  • Pencuci/pengering

Ruang bekerja

  • Meja

Keselesaan

  • Kipas mudah alih
  • Penyaman udara

Haiwan kesayangan

  • Haiwan perkhidmatan sahaja (haiwan kesayangan tidak dibenarkan)

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Kebolehcapaian dalam bilik
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat duduk pancuran mandi mudah alih
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Hartanah bebas asap rokok

Perkhidmatan dan kemudahan

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Buku panduan
  • Pengemasan (mingguan)
  • Peta tempatan
  • Seterika/papan seterika
  • Tempat simpanan bagasi

Sorotan lokasi

  • Berhampiran hospital
  • Berhampiran stesen kereta api
  • Berhampiran stesen metro
  • Berhampiran zoo

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap (hos telah menyatakan terdapat pengesan asap di hartanah)

Umum

  • 1 bangunan
  • 34 unit
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2015
  • Kalis bunyi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 1.5 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Jumaat (8:30 - 17:30) dan Sabtu - Ahad (9:00 - 15:00)
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 72 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak AUD65.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak AUD25.0 sepenginapan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah: AUD 200 sepenginapan
  • Fi perkhidmatan: 2 peratus

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: AUD 10 semalam
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: AUD 25.0 sepenginapan
  • Bayaran katil lipat simpan: AUD 65.0 semalam
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 1.5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos telah menunjukkan bahawa terdapat pengesan asap di hartanah
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini dibersihkan secara profesional

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

RNR Serviced Apartments North Melbourne Apartment
RNR Serviced Apartments Apartment
RNR Serviced Apartments North Melbourne
RNR Serviced Apartments
RNR Serviced Apartments North Melbourne Aparthotel
RNR Serviced Apartments North Melbourne North Melbourne

Soalan lazim

Adakah RNR Serviced Apartments North Melbourne mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di RNR Serviced Apartments North Melbourne?

Setakat 4 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di RNR Serviced Apartments North Melbourne pada 4 Jan 2026 bermula serendah RM 403.98, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di RNR Serviced Apartments North Melbourne?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak AUD10 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di RNR Serviced Apartments North Melbourne?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di RNR Serviced Apartments North Melbourne?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya RNR Serviced Apartments North Melbourne?

Terletak di Melbourne Utara, hotel pangsapuri ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari The Comic's Lounge, Universiti Melbourne dan Pasar Queen Victoria. Hospital Diraja Melbourne dan Zoo Melbourne juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Flagstaff sejauh 15 minit berjalan kaki dan Stesen North Melbourne sejauh 17 minit berjalan kaki.

Ulasan

RNR Serviced Apartments North Melbourne Ulasan

8.4

Sangat Baik

8.6

Kebersihan

8.8

Lokasi

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

7.4

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 151 daripada 303 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 94 daripada 303 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 32 daripada 303 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 303 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 303 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Philip

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff and clean facilities
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Rejoice

The hall way in front of my door was dirty the entire time I was there. There cleaning staff, a couple were helpful but their lack of English was a barrier explaining things to them, The one clean who spoke English refuse my request for fresh towels and vacuuming the hallway in front of my door.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Anthony

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed was terribly uncomfortable, couldn't sleep more than 3/4 hours. Reserved a queen months in advanced and was given 2 single beds pushed together. Location was the only positive.
Menginap 23 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Debra

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet, Comfortable, and near Hospitals. Staff amazing. Perfect for hospital or work trip. Parking exit is very tight.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Marina

Paid for nothing!

Didnt even make it into the door! The reception was unmandated and when i tried to call ahead, the line was "busy" or i was unable to call through.. When i arrived two dogs entered the building, this place said that they catered for pets/service animals, then when upon arrival was told i couldnt enter because of my support dog.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Alex

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Avoid. Staff are not responsible or caring. The listing was out of date with incorrect check-in times and descriptions of rooms. When I presented these facts to reception, the staff did not acknowledge my grievances and changed the subject; he had a defeatist attitude. I was assigned the incorrect room and only with persistence was moved. I was promised a partial refund yet have not heard back from them weeks later. The ground floor persistently stank from food coming in and out the days I was there. The single elevator broke down one time, and the general vibe and parking situation is unpleasant. Uncaring. Can stay if you have to, but not a preference.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Alison

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
It was convenient to where we needed to go to and it's a nice apartment and great to have a kitchen.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Karin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Great apartment for a girls night out in the city
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Corey, Wallan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
This property was clean, tidy, close to amenities
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Andrew

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Large bond taken, boarded up windows. Just generally a bit ordinary.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Nicole

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Super easy to check in and out. Convenient location. Lovely apartment
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Steven

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Good place to stay

Would definitely stay again
Menginap 4 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Justin

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleanliness is not their strongest point. Windows/doors in room are dirty, carpets in hallways ways not vacuumed once in 3 days.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rachel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Location for where we needed to be, staff on check in was very friendly & very informative. Really happy with everything for our week stay.
Menginap 5 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Ramanand, parramatta

Sukakan: Kebersihan
the property was Mould smell. Very had to breath, i had to open the windows and sleep.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Pauline

The staff are lovely. The apartment was clean. The corridors are a little hot and stuffy and I found the bedroom didn’t benefit from the air conditioner that was on in the living room. I felt there could have been a bottle in of surface spray for minor cleaning requirements. The front doors of the apartments automatically slam shut and is quite loud - this could be annoying for neighbours. I also felt that the $10 parking fee should be included in the fee. I am not impressed that the $200 fee for damage has not been returned yet despite my checking out 4 hours ago - with no damage or cause for retaining the fee. But as mentioned at the outset - the apartment was clean. I feel that it is a typical set up for the owner to do the bare minimum in order to earn $250.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jo

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved our stay. Very close to the hospital and shops on Errol at. Clean and tidy.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Danny

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Well appointed apartments with everything you need for a home away from home. Close walking to hospitals, eateries and market. Good onsite parking, reception staff for helpful.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga

Sandra H.

We had a pleasant stay at this hotel, largely thanks to the incredibly friendly staff who made us feel welcome from the moment we arrived. The location was also ideal, offering easy access to nearby attractions. However, the room condition was only fair— the blanket had an unpleasant smell, likely from not being properly dried, and there weren't enough utensils for the three of us. Additionally, the washer/dryer didn’t function as expected, and at times, there was an odor in the outside hallway. While our stay was overall enjoyable, a few improvements in room amenities would have made it perfect.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Anita

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and tidy apartment, spotlessly clean and very comfortable. Very close to everything, yet in a quiet and very safe area. The Errol St shops are one block away, the hospitals on Flemington road are about 5-10mins walk away, queen vic market is 5mins walk away. Several tram lines are also very near, so you can easily get around to many other parts of melbourne.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Mostly great!

I was very pleased with the apartment. It was quite clean, exactly as the pictures, and well-secured. The staff were nice, though you should ask for clean-up beforehands. Location wise, it is not bad. Only a few blocks from the free tram zone, which is right in front of Queen Victoria Market. However, those few blocks may seem like a long road ahead of you when you have heavy bags especially on a hot sunny day.
Menginap 19 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Michelle

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Christopher

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The property was quite poorly maintained with basic amenities broken (the kitchen down light and the main kitchen bin) and the flat was dirty in places. The building is shared with longer term residents who were noisy into the small hours each of the three nights I stayed disturbing my sleep. After hours key collection worked ok but a letter warned me the key would only work that night and I would have to go to the office the following day to update it. When I did there was no need as the key was coded the whole stay. It was well priced for the area and convenient. There is onsite parking but beware as the garage door is extremely narrow and it is hard to manoeuvre your car in and out.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Kenneth

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Shania

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Nov 2024