Grand Mercure Medan Angkasa

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Mercure Medan Angkasa

Perincian bahagian luar
Sarapan bufet setiap hari (IDR 168000 seorang)
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Pintu masuk dalaman
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

Harga semasa ialah RM173
RM209 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Okt - 14 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

7.4 daripada 10
Baik
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premier Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
  • 42 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Sutomo No1 Medan, Medan, North Sumatra, 20235

Tempat berdekatan

  • Balai Kota Besar - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pusat Beli belah Medan - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Plaza Sun - 3 min memandu - 1.9 km
  • Masjid Besar Medan - 3 min memandu - 3.1 km
  • Maimun Palace (Istana Maimun) - 4 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Stesen Medan - 14 minit berjalan kaki
  • Medan (KNO-Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Namu) - 44 minit memandu

Restoran

  • ‪Kantin Sena 88 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Crystal Jade Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Rainbow Cafe - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Brahms Room - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Mercure Medan Angkasa

Mewah bagi hotel berdekatan Plaza Sun
Terletak berdekatan Vihara Borobudur dan Maimun Palace (Istana Maimun), Grand Mercure Medan Angkasa menyediakan bar kolam, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Indonesia. Kelas aerobik dan kelas yoga ditawarkan di gimnasium; Grand Mercure Medan Angkasa juga memiliki pencucian kering/dobi, bar dan pusat perniagaan. Sebagai tambahan kepada bilik wap dan sauna, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Dewan bankuet, bilik mesyuarat dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 266 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 43-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, kot/katil bayi percuma dan pembancuh kopi/teh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: IDR 168,000 untuk orang dewasa dan IDR 84,000 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Crystal Jade
  • Orchid Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 tab panas
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kelas kecergasan
  • Kelas yoga
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 11 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 43-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kipas siling
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR395000.0 sepenginapan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 168000 untuk dewasa dan IDR 84000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 1000000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 395000.0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Angkasa Hotel
Grand Mercure Medan Angkasa Hotel
Grand Angkasa Medan Hotel
Grand Mercure Maha Cipta Medan Angkasa Hotel
Grand Angkasa International Medan
Grand Mercure Maha Cipta Angkasa Hotel
Grand Mercure Maha Cipta Angkasa
Grand Mercure Angkasa Hotel
Grand Mercure Angkasa
Grand Angkasa Medan
Mercure Medan Angkasa Medan
Grand Mercure Medan Angkasa Hotel
Grand Mercure Medan Angkasa Medan
Grand Mercure Medan Angkasa Hotel Medan

Soalan lazim

Adakah Grand Mercure Medan Angkasa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Mercure Medan Angkasa?

Setakat 10 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Mercure Medan Angkasa pada 13 Okt 2025 bermula serendah RM 172.53, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Mercure Medan Angkasa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Mercure Medan Angkasa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Mercure Medan Angkasa?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Grand Mercure Medan Angkasa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Grand Mercure Medan Angkasa memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR1000000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Grand Mercure Medan Angkasa?

Terletak di kawasan perniagaan, hotel mewah ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Plaza Sun, Vihara Borobudur dan Maimun Palace (Istana Maimun). Masjid Besar Medan dan Muzium Sumatera Utara juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Medan sejauh 14 minit berjalan kaki.

Ulasan

Grand Mercure Medan Angkasa Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.2

Kebersihan

7.6

Lokasi

8.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

8.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 50 daripada 156 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 65 daripada 156 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 28 daripada 156 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 156 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 156 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

WEI TZUEN

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Parthiban

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Rohaya

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

abdul aziz, Kedah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

kepuasan kami

Bilik besar dan sarapan yang sedap
Menginap 1 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Peter

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely great for late arrival flights - twice I've arrived late evening and rested here the night before continuing to Medan. Clean and comfortable rooms, polite and friendly staff members, reasonable price. I don't like the fake white-stone "garden" out of the window - the bright lights are always on and the curtains don't cover the window. I had trouble sleeping on one of my stays because of this. Also it's not clear how to enter the hotel from the airport arrivals - there's a sign that says entrance at the back of the dining area, both times it was locked and had to shout to be let in. I didn't realised until the second stay that I should've entered through the front (which is further away from arrivals). Fix these two things and it's perfect 😅
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Eduward

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Like a home
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Lalremkung

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

John

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel.

My second time staying here. Good value, wonderful service.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Personal

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Purnama

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Air minum sedikit. Ac terlalu dingin
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Yuen Teh

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very good

Very comfortable, room is renewed, and I really enjoyed staying there
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Imaduddin

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Wataru

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

John

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Efficient and friendly service. Great value for the price, and good central location.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Tom

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Little problems.

The second day I pict up a bacteria in my stomach, OR the food was just too spicy for me. Do not know. Just in case of others had problems you should check it up. But I know, a bactera can come just from any place. I felt the hotel was clean thou.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mallika

Menginap 6 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

william

Menginap 9 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Christine, Taggerty

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
None of the staff had much command of English which made every request and dining a little difficult. The establishment wanted us to continually pay for drinks, meals, etc instead of allowing us to charge to our rooms and staff had no idea about wine or cocktails protocols. However it is a very nice hotel.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

william

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Bindu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Room itself is good. Good king size bed, clean carpets. Bathroom is dirty with the grout mostly black or brown. Cleaning is not up to mark. Check in experience was not great either
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

william

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

william

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

First stay after 6 yrs.

Experience has been great, attentive service, good breakfast, ease of transportation. Upgrades since Mercure took over are very good.
Menginap 7 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

william

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

thomas

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Bad value

Lots of problems with this high priced hotel which made it bad value. The swimming pool closes at 7pm which is way too early. The room has only two bags of green tea....nothing else. Breakfast is stressful and crowded. Not enough tables so I had to sit in the lobby area and then trek a long way every time I needed something from the buffet. A lot of the items were not hot -baked beans cold. No table reservations makes it a chaotic unrelaxed breakfast.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

william

Menginap 6 malam pada Dis 2024