Galeri foto untuk HUS HOTEL MARINGA





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(24 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, Private Bathroom

Standard Twin Room, Private Bathroom
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Terletak di Maringá, HUS HOTEL MARINGA dihubungkan dengan pusat membeli-belah. Napoleao Moreira da Silva Square dan Katedral Maringa merupakan tempat menarik popular dan keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Taman Inga dan Parque do Japao. Jangan terlepas untuk mengunjungi Estadio Regional Willie Davids dan Taman Air Solar das Aguas Quentes.

Av Horacio Raccanello Filho, 5105, Maringá, 87020-035
Tempat berdekatan
- Taman Inga - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
- Universidade Estadual de Maringa - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
- Katedral Maringa - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
- Napoleao Moreira da Silva Square - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
- UniCesumar Maringá - 4 min memandu - 3.2 km
Bergerak
Restoran
- Pizza Angeloni - 1 min berjalan kaki
- Mister Sheik - 2 min berjalan kaki
- Tokyo Restaurante - 2 min berjalan kaki
- Kisabor - 4 min berjalan kaki
- Panificadora Holandesa - 6 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
HUS HOTEL MARINGA
Hartanah serupa

Hotel Thomasi Maringa
Hotel Thomasi Maringa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Gim
8.6 daripada 10, Terbaik, 602 ulasan
Harga ialah RM179
RM185 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 40 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: BRL 30 semalam
- Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
- Penyaman udara boleh didapati dengan dikenakan bayaran tambahan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Apple Pay dan Pixiv Pay
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis budget Maringa Hotel
Hotel Maringa
ibis budget Maringa
Ibis Budget Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel
HUS HOTEL MARINGA Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel Maringá
Soalan lazim
HUS HOTEL MARINGA Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
15 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Maria Odette
Mengembara bersama keluarga
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria Odette
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
2/10 Teruk
WILLIAN
11 Jul 2025
WILLIAN
Menginap 1 malam pada Jul 2025
2/10 Teruk
Lucio
10 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
Lucio
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
ANNELISE
Pengembara perniagaan
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ANNELISE
Menginap 4 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Karlo Alessandro
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Karlo Alessandro
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Camile
Pengembara perniagaan
3 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Camile
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Wellington
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom!!!
Wellington
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Leonardo
21 Jun 2025
Leonardo
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Guilherme
19 Jun 2025
Guilherme
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Maria C b
Pengembara perniagaan
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria C b
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Bruna
Mengembara bersama keluarga
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bruna
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Peter
Pengembara perniagaan
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Luiz
16 Jun 2025
Luiz
Menginap 4 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
JOSE CARLOS
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
JOSE CARLOS
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Larissa
Mengembara bersama kumpulan
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Larissa
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
HENRIQUE
Pengembara perniagaan
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HENRIQUE
Menginap 4 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Fabio Rogerio
Pengembara perniagaan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabio Rogerio
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Elcio
Mengembara bersama keluarga
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Elcio
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ricardo
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ricardo
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Larissa
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Larissa
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Marcelo
1 Jun 2025
Marcelo
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Erica
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Erica
Menginap 2 malam pada Mei 2025