HUS HOTEL MARINGA
Hotel mesra haiwan kesayangan dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Maringá dengan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(20 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, Private Bathroom

Standard Twin Room, Private Bathroom
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av Horacio Raccanello Filho, 5105, Maringá, 87020-035
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Thomasi Maringa
Hotel Thomasi Maringa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Gim
8.6 daripada 10, Terbaik, 567 ulasan
Harga ialah RM162
RM167 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Ogo - 4 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 40 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: BRL 30 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 35 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
- Penyaman udara boleh didapati dengan dikenakan bayaran tambahan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Apple Pay dan Pixiv Pay
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis budget Maringa Hotel
Hotel Maringa
ibis budget Maringa
Ibis Budget Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel
HUS HOTEL MARINGA Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel Maringá
Soalan lazim
HUS HOTEL MARINGA Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
15 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Daniel
6 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Daniel
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Tiago
3 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tiago
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Lucas
3 Mei 2025
Lucas
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Isabela
2 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Isabela
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Antonio
1 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonio
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Wilder
1 Mei 2025
Wilder
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Helenice Maria
30 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Helenice Maria
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
30 Apr 2025
Manutenção fraca
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Karina
Mengembara bersama keluarga
27 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Custo benefício em Maringá
Karina
Menginap 2 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
fleury mattos
27 Apr 2025
fleury mattos
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Rodrigo
Pengembara perniagaan
26 Apr 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Rodrigo
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
25 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Tiago
Pengembara perniagaan
25 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Tiago
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Gilberto
25 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gilberto
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Felipe
Mengembara bersama kumpulan
24 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Felipe
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Celia
24 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Celia
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Edson
23 Apr 2025
Edson
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Francisco Tiago
Pengembara perniagaan
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francisco Tiago
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Stefani
22 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stefani
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
ROBERTA
21 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ROBERTA
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Ricardo
Pengembara perniagaan
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ricardo
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Tainá
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tainá
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Vinícius
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vinícius
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Bruno
18 Apr 2025
Bruno
Menginap 3 malam pada Apr 2025