Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Manila terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa

Executive Room | 1 bilik tidur, Wi-fi percuma, cadar katil
Executive Room | Kemudahan bilik
Tempat makan
Depan hartanah
Kawasan hartanah

Ulasan

4.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM78
RM87 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Executive Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4493 Valenzuela St., Sta. Mesa, Manila, Manila

Tempat berdekatan

  • SM City Sta. Mesa - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pusat Perubatan St. Luke - 4 min memandu - 3.6 km
  • Taman Rizal - 5 min memandu - 5.0 km
  • Kedutaan A.S. - 7 min memandu - 5.7 km
  • Taman Laut Manila - 8 min memandu - 6.0 km

Bergerak

  • Stesen Manila Santa Mesa - 9 minit berjalan kaki
  • Stesen LRT V. Mapa - 13 minit berjalan kaki
  • Manila (MNL-Lapangan Terbang Antarabangsa Ninoy Aquino) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Jollibee - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Andok's - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Chowking Stop & Shop - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Kiosk Stuff Sizzling Haus - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa

Hotel berdekatan Taman Laut Manila
Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa menyediakan restoran dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 74 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Saluran kabel dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Halina Drive Inn Hotels Sta Mesa Manila
Halina Drive Inn Hotels Sta Mesa
Halina Drive Hotels Sta Mesa Manila
Halina Drive Hotels Sta Mesa
Halina Drive Hotels Sta Mesa
Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa Hotel
Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa Manila
Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa Hotel Manila

Soalan lazim

Adakah Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa?

Setakat 17 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa pada 18 Jul 2025 bermula serendah RM 78.16, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30.

Apakah masa daftar keluar di Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa?

Terletak di Santa Mesa, hotel ini sejauh 0.9 mi (1.4 km) from SM City Sta. Mesa dan 3 bt (5 km) dari Oasis Manila dan Universiti Santo Tomas. Universiti Timur Jauh dan Gereja Quiapo juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Manila Santa Mesa sejauh 9 minit berjalan kaki dan Stesen LRT V. Mapa sejauh 13 minit berjalan kaki.

Halina Drive Inn Hotels - Sta Mesa Ulasan

Ulasan

4.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 17 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 17 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 17 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 17 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 17 ulasan

5.0/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

4.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Darren

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
it was very close to our family in Sta Mesa, Staff is extremely kind and friendly.
Menginap 3 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Frank

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Helpful staff.
Menginap 3 malam pada Okt 2021

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pluming is leaking, ive been transferred to another room after the leak and the room is so dirty, this is a quarantine facility however they are still accepting short hours
Menginap 10 malam pada Mei 2021

6/10 Boleh diterima

Bogs, ABQ, NM

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
It is accessible to my home. Also, they serve cheap and delicious meal.
Menginap 2 malam pada Dis 2020

2/10 Teruk

Benny

Menginap 2 malam pada Jul 2020

4/10 Lemah

Jobert

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad...toilet clog...internet sucks..slower that prepapid
Menginap 3 malam pada Okt 2019

4/10 Lemah

Pavel

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2018

4/10 Lemah

Toshiyuki

Tidak sukakan: Kebersihan
Not recommended to except those look for the cheapest.
Menginap 3 malam pada Mei 2018

4/10 Lemah

hisaya, Tokyo

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

申し訳ありませんが二度と利用しません。

初日に用意された部屋がトイレの水が流れず。 翌日部屋を変えて欲しいとお願いして変更された部屋はシャワーの水がほとんど出ず。 でした。
Menginap 4 malam pada Apr 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The room is really excellent but the lighting in room is poor apart from that room is awesome
Menginap 1 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

Jayson, USA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

My Stay at Halina Hotel on November 4, 2017

The best thing is the hot shower and the aircon, the staff are great! Now the cleanliness leaves to be said. The area around the bed needs thorough cleaning, the sheets smelled clean but they weren't. The grout in the bathroom between the tiles has black molds. But overall my experience was good and the front desk was great.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

2/10 Teruk

George, Sydney , Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Don't be fooled by the internet photos

Stay 14th Jan - 19th Jan 2017 . no lift 3 flights of stairs , building / rooms are disgusting ! ceiling is falling in , floors torn up and dirty . old furniture , air con from the 70's and noisy . bed and sheets dirty , bathroom is horrible . no hot shower or water . morning staff plays music loud in the hall ways , hotel food in kitchen is dirty so we didn't order from there . I mean does the cleaning staff actually know the meaning of cleaning thoroughly ? Overall this Hotel needs full renovations and a massive clean up by the owners or the person who is leasing this business as it seems NOBODY CARES !! its absolutely disgusting !!! do yourself and the people you are traveling with and find somewhere else to stay !

2/10 Teruk

ALAIN

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hôtel pour touriste très pauvre (comme moi)

Bonjour, C'est un hôtel de passes très bruyant, certes pas cher pour Manille mais vraiment en très bas de gamme... le wifi ne fonctionne que rarement dans la chambre... pas d'eau chaude... etc

2/10 Teruk

Dolores

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
T'was bad. Booking company was not aware that rooms labeled as non smoking was thick with cigarette odor. Please check hotels/ inns that you promote.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

It was nice to stay there

None

2/10 Teruk

Jamie

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik