Radisson RED London Greenwich The O2

Hartanah 4.0 bintang
Hotel Art Deco yang terdapat pusat perniagaan 24 jam dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Parkir tersedia
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM375
RM450 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Room

  • Boleh menampung 2

Standard Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(22 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 17 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(15 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Superior Room

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
228 Tunnel Avenue, London, England, SE10 0PL

Tempat berdekatan

  • O2 Arena - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Taman Greenwich - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Pusat Pameran ExCeL - 5 min memandu - 2.7 km
  • Balai Cerap Diraja - 7 min memandu - 4.4 km
  • Cutty Sark - 8 min memandu - 3.0 km

Bergerak

  • Stesen Bawah Tanah North Greenwich - 16 minit berjalan kaki
  • Stesen London Maze Hill - 17 minit berjalan kaki
  • London (LCY-London City) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪IKEA Restaurant - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Pura - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Cakes & Layers - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪IKEA Bistro - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Nando's - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson RED London Greenwich The O2

Mewah bagi hotel berdekatan Taman Greenwich
Terletak berdekatan Taman Ekologi Semenanjung Greenwich dan O2 Arena, Radisson RED London Greenwich The O2 menyediakan galeri seni di tapak hartanah, perpustakaan dan bar. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan 24 jam dan restoran.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan mesin layan diri
  • Meja biliard atau pool, hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua 70 bilik dihias secara berasingan mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, dan juga manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Akses Internet
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung di tapak hartanah (GBP 22 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; GBP 16.95 untuk orang dewasa dan GBP 12 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Galeri seni
  • Meja biliard/pool
  • Pustaka

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lantai licin di kawasan awam
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 8 tingkat
  • Dibina pada 2021
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 20 setiap haiwan kesayangan, semalam, serta deposit sebanyak GBP 50 sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 16.95 untuk dewasa dan GBP 12 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: GBP 22 semalam
  • Deposit haiwan kesayangan: GBP 50 sepenginapan
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Safety Protocol (Radisson)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Red London Greenwich The O2 Hotel
Radisson Red London Greenwich The O2 London
Radisson Red London Greenwich The O2 Hotel London

Soalan lazim

Adakah Radisson RED London Greenwich The O2 mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat deposit sebanyak GBP50 sepenginapan dan fi sebanyak GBP20 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson RED London Greenwich The O2?

Setakat 13 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson RED London Greenwich The O2 pada 23 Nov 2025 bermula serendah RM 375.25, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Radisson RED London Greenwich The O2?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak GBP22 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Radisson RED London Greenwich The O2?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Radisson RED London Greenwich The O2?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Radisson RED London Greenwich The O2?

Terletak di Greenwich, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Taman Ekologi Semenanjung Greenwich, Taman Greenwich dan O2 Arena. Universiti Greenwich dan Muzium Nasional Maritim juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Bawah Tanah North Greenwich sejauh 16 minit berjalan kaki dan Stesen DLR Cutty Sark sejauh 26 minit berjalan kaki.

Radisson RED London Greenwich The O2 Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 86 daripada 276 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 73 daripada 276 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 52 daripada 276 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 34 daripada 276 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 31 daripada 276 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Adnan

Average
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Koren

Mengembara bersama pasangan
Duvet too thick, pillow too soft and no biscuits with the tea in the room
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Fiona

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Paul, MALVERN

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unfriendly staff, rip off surcharges added to bar bills without consent, poor maintenance and non functioning bathrooms, worn carpets, grubby. AVOID at all costs . NEVER again.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Bilge

Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was quiet considering we were next to the freeway.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Emeka, TOTTENHAM

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan
The bathroom needs to be descaled as it looks filthy .
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Amy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Paid for a superior room and did get a larger room but it was an accessible room with adapted wet room rather than normal shower. The bathroom had a strange smell. Hotel is in good location for the o2, 20 minute walk or 5 minute uber. Would stay here again for location but not for the room itself.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Kerubu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were exceptional and the hotel itself is very sleek. Beds were super comfortable also
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Emma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms were clean, staff friendly! However, shower leaked all over bathroom and into room. Air con didn’t work very well so room was very warm all night.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Rhys

Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Toby

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean, friendly, great if you’re at the O2
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

R

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Comfortable beds, very clean, great vibe and artwork
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Zakaria

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Our stay was extremely disappointing. We were charged extra for early check-in, only to enter a room that was dirty (toilet, tables, walls, and mirror unclean) and lacking basic amenities (empty shampoo, empty soap, no tissues, and only half-used toilet paper. The shower was clogged and flooded the floors of the living room. When we raised concerns, management attempted to “upgrade” us, but provided the same room type and even tried to pass off a handicap room as an upgrade because it was larger. On top of this, the room was far smaller than advertised, with photos that felt misleading. They also falsely claimed “twin beds” but they are extremely small single beds. Overall, a very poor experience, would not recommend.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Shaneka

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Adam

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great service from the start to finish. Lovely, contemporary hotel. Spacious room with unique styling. Good bathroom with nice big towels and nice toiletries. A hairdryer would have been handy though. Breakfast was nice and relaxed with food choice and quality food - very clean and fresh. Coffee machine not so good - would prefer this to be freshly made and served. A great stay in a convenient location.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Luisa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Danielle

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Stephanie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Good location, right next to the O2. Pictures look better than the actual room. Room cleanliness was ok, not the best. Stains and marks could have been cleaned. Very dusty. Mainly paying for location.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Peter

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

BAD RED RADISSON GREENWICH

It took two attempts to have the sink unblocked as it would not drain properly. The room was not cleaned one day. There was food waste and rubbish in the corridors outside rooms uncollected from early evening when I arrived until I left the following morning. The car parking is extortionate at £22 per night. The exterior parking area is in bad condition with the block paving requiring complete repair. The wheelie bin area next to the hotel has overflowing bins and waste oil containers stacked everywhere. Rats are visibly seen running around this area. Would be very reluctant to stay here again.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

SHRIYA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Paa

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan

Good location for O2

Took 25 minutes to check in as only one member of staff at 4pm. Allocated double room but booked twin, asked for linen to change it ourselves but told they would do it. Returned from concert at 11pm and it hadn’t been done. Different lady on reception changed the room for us which could have been done when we first mentioned the issue. Food was ok (pizza and chips) and decent price. Beds pretty comfy. Didn’t try breakfast as it was pricy, went to Costa by the tube station instead!
Menginap 1 malam pada Jul 2025