Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Garnì Oasi





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room Single Use

Double Room Single Use
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Saroch 1560, Livigno, SO, 23041
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 16 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Garnì Oasi Inn Livigno
Garnì Oasi Inn
Garnì Oasi Livigno
Garnì Oasi Inn
Garnì Oasi Livigno
Garnì Oasi Inn Livigno
Soalan lazim
Garnì Oasi Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
21 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
17 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Fabrizio, Bergamo
9 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabrizio
Menginap 1 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Lorens Ejnar
26 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roligt og rent hotel
Lorens Ejnar
8/10 Baik
Daniel, Diez
16 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nettes Hotel.
Daniel
Menginap 3 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Marc
7 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Marc
Menginap 7 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
Torsten
5 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Torsten
Menginap 7 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Christina
2 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Empfehlenswerte Unterkunft in Livigno
Christina
Menginap 7 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
Kilian
12 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kilian
Menginap 3 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
elisabetta
7 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
elisabetta
10/10 Cemerlang
Marcio
7 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Well located
Marcio
10/10 Cemerlang
luana, firenze
27 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Albergo vicino Livigno
luana
8/10 Baik
Tomas
4 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tomas
8/10 Baik
Bente, Randers
28 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
God til prisen, men bestemt ikke luxus
Bente
8/10 Baik
Rolf, Nora
27 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prisvärt boende
Rolf
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Anette, Aarhus
16 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Fint hotel
Anette
8/10 Baik
Jens, Odense
12 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Sur kvinde/godt hotel
Jens
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
hotel accogliente
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Manno, Bergamo
29 Mac 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tutto ottimo
Manno
6/10 Boleh diterima
K
24 Feb 2014
Sukakan: Kebersihan
Koselig hotell med ukomfortable senger
K
8/10 Baik
Tom Kisbye, Silkeborg
13 Feb 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfekt beliggenhed
Tom Kisbye
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
20 Sep 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
FnF
29 Jan 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik