Hotel Leonardo da Vinci
Hotel merangkumi semua yang terdapat marina dan pantai persendirian berhampiran
Galeri foto untuk Hotel Leonardo da Vinci





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room

Standard Double or Twin Room
7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Meja
Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Peti sejuk mini
TV panel rata
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room

Superior Double or Twin Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam berperabot
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pembancuh kopi/teh
Balkoni atau patio berperabot
Penyaman udara
Jubah mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Peti sejuk mini
Lihat semua foto untuk Economy Double or Twin Room

Economy Double or Twin Room
7.6 daripada 10
Baik
(9 ulasan)
Sorotan
Laman dalam
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Meja
Laman dalam
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Peti sejuk mini
Saluran satelit
Televisyen
Lihat semua foto untuk Economy Triple Room

Economy Triple Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)
Sorotan
Laman dalam
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Meja
Laman dalam
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Peti sejuk mini
Saluran satelit
Televisyen
Lihat semua foto untuk Economy Quadruple Room

Economy Quadruple Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Laman dalam
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Meja
Laman dalam
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Peti sejuk mini
Saluran satelit
Televisyen
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via IV Novembre, 3, Limone sul Garda, BS, 25010
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel San Pietro
Hotel San Pietro
- Kolam
- Tab Panas
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 391 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap penginapan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT017089A1BRF63CDJ, 017089-ALB-00028
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga September
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 20:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja dari 15 Jun hingga 15 September
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Leonardo Da Vinci
Hotel Leonardo Da Vinci Limone Sul Garda
Leonardo Da Vinci Hotel
Leonardo Da Vinci Limone Sul Garda
Hotel Leonardo da Vinci Hotel
Hotel Leonardo da Vinci Limone sul Garda
Hotel Leonardo da Vinci Hotel Limone sul Garda
Soalan lazim
Hotel Leonardo da Vinci Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.2/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
13 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Nader
Mengembara bersama keluarga
10 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nader
Menginap 6 malam pada Jul 2025
2/10 Teruk
jonathan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
3 Okt 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
jonathan
Menginap 4 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Manuel
3 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Manuel
Menginap 2 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Thomas
28 Sep 2025
Thomas
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
H.
17 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
H.
Menginap 7 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Sandra
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
9 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sandra
Menginap 4 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Frank
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
5 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Frank
Menginap 11 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Marko
Mengembara bersama keluarga
2 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marko
Menginap 11 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Billie
31 Jul 2025
Billie
Menginap 4 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Cemile
19 Jul 2025
Cemile
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Helmut
Mengembara bersama keluarga
19 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Helmut
Menginap 4 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Yorik
13 Jul 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yorik
Menginap 9 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Laura
Mengembara bersama keluarga
12 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabulous holiday at this hotel

Laura
Menginap 7 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Mandy
Mengembara bersama keluarga
10 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mandy
Menginap 11 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Anders
Mengembara bersama keluarga
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Anders
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Arkadiusz
6 Jul 2025

Arkadiusz
Menginap 6 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Therese
Mengembara bersama pasangan
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Therese
Menginap 7 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
K
Mengembara bersama keluarga
21 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik




K
Menginap 4 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Skrållan
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Skrållan
Menginap 7 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Diana
Mengembara bersama keluarga
19 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Diana
Menginap 7 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Michal
Mengembara bersama keluarga
12 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michal
Menginap 2 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Daniel
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Daniel
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Manfred
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
3 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Manfred
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Helmut
Mengembara bersama pasangan
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Helmut
Menginap 10 malam pada Mei 2025








