Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection

Hartanah 3.0 bintang
Hotel menghadap ke pantai dengan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection

Pemandangan dari hartanah
Lain-lain
Gebar bulu kapas, peti besi dalam bilik, meja
Business center
Sarapan bufet setiap hari (EUR 10 seorang)

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM422
RM464 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Okt - 25 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Standard Room, 1 Katil Bujang (Single), Non Smoking, Sea View (Bed is French Bed)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen), Balcony, Sea View

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen), Balcony, Sea View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, Berbilang Katil, Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Superior Room, Berbilang Katil, Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Twin bed on request)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Family Room, Berbilang Katil, Non Smoking (2 queen and 1 single bed)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Room, Berbilang Katil, Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran digital
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Lerici, Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection berada bersebelahan padang golf dan di pantai. Sementara keindahan semula jadi Pantai Lerici dan Pantai Vernazza dapat dinikmati oleh sesiapa sahaja, mereka yang inginkan aktiviti boleh ke Terminal Kapal Persiaran La Spezia. Muzium Tentera Laut dan Spazio 2000 juga disarankan untuk dikunjungi. Terokai kembara aktiviti air di kawasan ini dengan selam skuba, bersnorkel dan lawatan bot berdekatan, atau nikmati aktiviti luar yang menarik seperti denai kembara/berbasikal.
Peta
Via Lungomare Biaggini, 5, Lerici, SP, 19032

Tempat berdekatan

  • Pantai Lerici - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Porto di Lerici - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Kastil Lerici - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Venere Azzurra - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pantai San Terenzo - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Cà di Boschetti - 11 minit memandu
  • Genoa (GOA-Cristoforo Colombo) - 84 minit memandu

Restoran

  • ‪ristorante glam - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Ristorante da Paolino - Lerici - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Bar Costa - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Bar Gambin - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bar Il Pontile - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection

Hotel berdekatan Pantai Lerici
Pertimbangkan penginapan di Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection dan manfaatkan bersebelahan padang golf, teres atas bumbung dan taman. Dengan kemudahan seperti berhadapan pantai dan kerusi lepak pantai, hotel ini ialah tempat yang paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Manjakan diri anda dengan urut, rawatan badan atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki di tapak spa. Sebagai tambahan kepada perpustakaan dan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar masuk ekspres, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan tempat simpanan bagasi
  • Lif, payung pantai dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection disertakan dengan manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan bidet
  • Sebuah TV LCD dengan saluran digital
  • Setiap hari, meja dan kerusi meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 8 sehari)
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 15 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 10 untuk orang dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Padang golf bersebelahan 18 lubang
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Di teluk
  • Kerusi lepak pantai
  • Payung pantai
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan Antigen atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 13 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 48 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 13 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 15 hari sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Jun - 30 September, EUR 4.00 seorang, semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 13 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 untuk dewasa dan EUR 10 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 15.00 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi akan dikenakan untuk penggunaan kemudahan tertentu

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah IT011016A1CBOMVAG8

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk waktu ti golf, perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan.

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Shelley e delle Palme
Hotel Shelley e delle Palme Lerici
Shelley e delle Palme
Shelley e delle Palme Lerici
Shelley Delle Palme Lerici
Shelley Delle Palme Hotel
Hotel Shelley e delle Palme
Hotel Shelley e delle Palme BW Signature Collection
Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection Hotel
Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection Lerici

Soalan lazim

Adakah Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection?

Setakat 2 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection pada 24 Okt 2025 bermula serendah RM 421.86, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR15.00 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection?

Terletak di Lerici, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat bersebelahan padang golf, hanya beberapa langkah dari Pantai Lerici dan Gulf of La Spezia. Venere Azzurra dan Jeti Feri Lerici juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Shelley e delle Palme, BW Signature Collection Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.4

Kebersihan

9.2

Lokasi

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

7.6

Mesra alam

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 92 daripada 317 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 143 daripada 317 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 57 daripada 317 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 317 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 317 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Doris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is perfectly located in the center of a picturesque and charming town, making it an ideal base to explore the area. The property itself shows a bit of age but the rooms have been beautifully renovated. Everything feels clean and well cared for, offering a very pleasant stay. Parking is available just a short walk away, which is convenient given the town’s layout. The staff are warm, welcoming, and always ready to help with recommendations. A wonderful choice if you want both atmosphere and comfort.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Sergio

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
The view to the bay is well worth it. The rooms are small The safety deposit box did not work and I asked the guy in that front desk to fix it he never came We asked the same person for pillows and he kept telling me that he was alone and he would get it done. He didn’t get those for hours. We have to go get him ourselves. That was the person during the day the person in the morning in the front desk, he was friendly The same as the staff for breakfast. Breakfast was good. Bathroom was updated.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Tara, Duluth

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
There was not parking. We had to park at 15 minutes walk from me hotel. There was mold in the shower and hair on the floor in the room. The air conditioning did not cool the room at all.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Maricela

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property, only bad thing they have no parking
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Agostina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Schönes altes Hotel mit charmanten Zimmern. Super Lage.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Patrick

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Pas terrible!

Un séjour de 4 jours dans un hôtel qui est très bien situé, une belle bâtisse, mais avec un service minimum. Il mérite un grand coup de remise à neuf.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Helen

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Unfriendly, rude, dismissive, no ac

The front desk staff was incredibly unfriendly from the minute we stepped in the door. No introduction to the hotel facilities, no eye contact and would not give clarification when asked simple questions like, Where should we eat, things to do. When trying to catch a bus they weren’t willing to tell me how far or near what store. They just said it’s down the street. We were promised air conditioning and after talking to them called Hotel.com. Needless to say there was no air conditioning. We woke up late and all restaurants were closed for 5 hours. I took a pastry left out for breakfast and they told me I shouldn’t and charged me ten Euros. Every other place I stayed in Italy was friendly, helpful and wishing to make it an excellent stay. I can’t begin to recount the number of insulting interactions. BTW, although there website offers to get you a car to the train station, they said they had none and that there were no taxis. I cant believe this is part of Best Western. Shame on them for their unkindness. Obviously Hotel.com did not fix air conditioning issue for us.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sofia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Underbar utsikt och fantastisk service. Frukosten hade inte ett så stort utbud men många goda varianter på kaffe.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Christopher, Maidenhead

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very good
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Luca

Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Marlène

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Roberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Reception people have been very kind.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Jason

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

enrico, Fort Lauderdale

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely excellent stay in new and cozy room. Great breakfast and views.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Gisle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jimmy

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Lerici

Fantastiskt lägen, tips betala extra för utsikten.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Dawn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice staff and clean place
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

James

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Location for the Property. IMO, the Balcony side (Ocean View) would be the only reason to stay here. We had an issue with the elevator and was forced to walk up 3 flights. Very tough for elderly. No help or alternate from staff. Just a sign on the elevator. The breakfast was not a good option. Would I stay here again, yes, but only Ocean view side and would pass on the Breakfast option. Great location, walkable, Quiet and clean
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Mikael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really nice hotel with wonderful see views from the newly renovated room. Close to everything that you need in wonderful Lerici. Breakfast was ok but nothing extra at all. I highly recommend this hotel and Lerici, will definitely come back.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Guy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great option for Cinque Terre

Beautiful view on the bay and good breakfast in the morning
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Jonas

Menginap 5 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Adrian Florin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Helle

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Rigtig dejligt hotel, værelse og fantastisk beliggenhed og udsigt fra balkon. Dog var receptionisterne uhøflige, og de kunne stort set ikke tale engelsk og dermed hjælpe os med noget som helst. Faktisk gjorde en af dem grin med os, til trods for det var ham, der antog noget, han ikke skulle. Når man sagde hej, godmorgen eller lignende, gad de nærmest ikke svare. Tjeneren i spisesalen til morgenmad var meget høflig og serviceorienteret, men kunne heller ikke hverken forstå eller tale engelsk. Vigtigt; vandet i bruseren fungerede meget dårligt. Havde man haft børn med, havde de ikke kunnet stå under bruseren grundet meget varmt vand.
Menginap 11 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Marlis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The hotel was wonderful, as was the staff. But during the heatwave of 2024, it lacked some decent air conditioning, However, you can't beat the truly amazing location, the view, the history, and the proximity to restaurants and bars as well as the ferry to Cinque Terre. Parking, on the other hand ... get there by train if you can (no fault of the hotel).
Menginap 3 malam pada Jul 2024