La Bila Dive Resort Amed

Hartanah 3.0 bintang
Inap-sarapan dengan sarapan percuma, beberapa langkah dari Pantai Amed

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Bila Dive Resort Amed

Kemudahan sukan
Sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa
Pantai berhampiran, selam skuba
Termasuk sarapan pesanan masak setiap hari
Standard Bungalow (Double Bed) | Meja, katil lipat simpan/tambahan, Wi-fi percuma, cadar katil

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Bungalow (Double Bed)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Kipas mudah alih
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. Jemeluk, Amed, Karangasem, Bali, 80852

Tempat berdekatan

  • Pantai Amed - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pantai Jemeluk - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Amed - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Pantai Lipah - 7 min memandu - 6.0 km
  • Tirta Gangga - 17 min memandu - 17.6 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 170 minit memandu

Restoran

  • ‪Oneway Espresso - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Galanga - ‬3 min memandu
  • ‪Waroeng Sunset Point - ‬2 min memandu
  • ‪Blue Earth Village - ‬2 min memandu
  • ‪Cafe PeoplePoint - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

La Bila Dive Resort Amed

Inap-sarapan berdekatan Pantai Amed
Terletak berdekatan Amed, La Bila Dive Resort Amed menyediakan sarapan pesanan masak percuma, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Pengembara berani mungkin menyukai berbasikal dan selam skuba di inap-sarapan ini. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urut, rawatan muka atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki. Masakan tempatan dan antarabangsa restoran di tapak, PADI No Fear Diving, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan makanan ringan. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di inap-sarapan ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sewa basikal, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan penjagaan anak yang dipantau (surcaj)
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di La Bila Dive Resort Amed menampilkan manfaat seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Balkoni atau laman dalam dan tempat duduk berasingan
  • 24-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Kipas mudah alih, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Crotia, Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu, Bahasa Serbia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 13:00
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • PADI No Fear Diving

Aktiviti menarik

  • Pustaka
  • Selam skuba
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik tidur berasingan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa

  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dibina pada 2013
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 24-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kipas mudah alih
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR100000 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 750000 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 100000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Bila Restaurant Bungalows B&B Karangasem
Bila Restaurant Bungalows Karangasem
Bila Dive Resort Amed Karangasem
Bila Restaurant & Bungalows / No Fear Diving Scuba Amed Bali
Bila Dive Amed Karangasem
La Bila Dive Amed Karangasem
La Bila Dive Resort Amed Karangasem
La Bila Dive Resort Amed Bed & breakfast
La Bila Dive Resort Amed Bed & breakfast Karangasem

Soalan lazim

Adakah La Bila Dive Resort Amed mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di La Bila Dive Resort Amed?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di La Bila Dive Resort Amed?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di La Bila Dive Resort Amed?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Adakah La Bila Dive Resort Amed memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR750000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya La Bila Dive Resort Amed?

Terletak berhampiran pantai, inap-sarapan ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Pantai Amed dan Amed. Pantai Tulamben dan Bangkai Kapal Tenggelam USS Liberty juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

La Bila Dive Resort Amed Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 11 daripada 21 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 21 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 21 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 21 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 21 ulasan

8.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Saija

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Personal ist sehr herzlich und wir haben Sie sehr lieb gewonnen in den zwei Wochen. Die Zimmer sind auch wunderbar, nur das Badezimmer könnte sauberer sein. Der Strandzugang ist sehr nahe. Die Tauchschule ist super wir haben hier angefangen zu tauchen.
Menginap 14 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A quiet oasis in Amed

Friendly personal, they offer a lot. Warm recommended. I haven’t dove with them, so I talk only about the accommodation and restaurant.
Menginap 6 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nagyon alap szállás. A személyzet mindent leszervez, kedvesek és figyelmesek.
Menginap 5 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

hiu tung

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

nice

very nice staffs
Menginap 2 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Julie

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Mauvais choix pour nous

Salle de bain salle il fallait récurer l’évier et attention pas de piscine ! Nous sommes parties
Menginap 3 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Traveller, London

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay in Amed. Staff were super nice and helpful. You won’t regret staying with them.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Morgane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Top

Chambre très propre, personnel adorable et aux petits soins, petit dej extra!
Menginap 2 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Personal war sehr freundlich und um unser Wohl bemüht. Trinkwasser gab es uneingeschrängt und kostenlos. Bei der Planung unserer Aktivitäten wurden wir hervorragend beraten. Wir kommen gerne wieder.
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 9 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Det flinkeste værtspar. Vi tog på dykkertur med La Bila, hvilket var en rigtig god oplevelse. Hyggeligt lille sted, specielt for dykkere. Hængekøje ud for hver af de 4 værelser :)
Menginap 1 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Welcoming atmosphere where everyone knows each other. Well worth what you pay for. It would be nice if they quit using plastic straws. Amed seems to have a plastic waste issue.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The best thing about this property was the staff. From the manager through to the cook and cleaner, they were all fantastic. Nothing was too much trouble. If something wasn't right it was seen to immediately. They listen to their customers and having tea and coffee served to you, for free, in your room makes you feel like you are at home.
Menginap 15 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 15 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Nous avons été bien reçus, petit cocktail d'accueil délicieux, personnels gentils et disponibles,toujours prêts pour répondre à nos demandes . Le petit bémol un lit au lieu de deux prévus et payés pour la chambre, le personnel a fait de son mieux pour résoudre le problème mais j'avoue que ça m'a un peu énervée. Hôtel un peu prés de la route, bruyant la nuit jusque tard,l'évacuation de la salle de bain bouchée une paillasse au dessus en guise de toit donc les insectes rentrés pas cool.
Menginap 3 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Jonathan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Bila bungalows

Nice welcome and nice room. Just one of about 5 rooms at this place, all in a line leading away from the road in a single building, single storey I think. Centrally located. Can here some of the street noise as you can from many of the places to stay in Amed. Aircon and hot shower all worked well. Bed was nice and big.
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great staff

Staff was very friendly and helpful. Breakfast didn't have many options but was tasty. Interesting local area. I would stay here again
Menginap 3 malam pada Ogo 2018

10/10 Cemerlang

sergio 81, lavaur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Accueil plus que sympathique , familial

Personnel et patron très sympathiques , toujours aux petits soins avec un café , un cocktail , une bois de coco cueillie sous nos yeux. Toujours souriants , vraiment un grand plaisir de partage de moments si agréables. Un grand MERCI
Menginap 2 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Brendon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay at Bila at Amed.

A fantastic place to stay. Looked after incredibly well by Ketut and others. Excellent location and a great place to eat. Chilling out in the Hammocks was very relaxing after snorkeling and looking around the amazing local area.
Menginap 3 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Rohan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2017