Kindness Hotel Houyi Jiuru

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Pasar Malam Liuhe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM191
RM221 jumlah
termasuk cukai & fi
25 Nov - 26 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Elite Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(22 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan hidrourut
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Quadruple Room, 2 Katil Kelamin (Double)

9.6 daripada 10
Luar biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan hidrourut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Business Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan hidrourut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
339, Jiuru 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807

Tempat berdekatan

  • Pasar Malam Liuhe - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Central Park - 3 min memandu - 2.1 km
  • Pasar Malam Ruifeng - 4 min memandu - 3.3 km
  • Arena Kaohsiung - 4 min memandu - 3.4 km
  • Pusat Seni Pier-2 - 6 min memandu - 4.1 km

Bergerak

  • Stesen Kaohsiung - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Houyi - 11 minit berjalan kaki
  • Kaohsiung (KHH-Lapangan Terbang Antarabangsa Kaohsiung) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪老新台菜 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪阿成炒飯專賣店 - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪京城大飯店 King's Town Hotel Kaohsiung - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪湯包湯 Tang Bao Tang - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪雲家利禎 金桔檸檬大王 - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Kindness Hotel Houyi Jiuru

Hotel berdekatan Pasar Malam Liuhe
Di Kindness Hotel Houyi Jiuru, anda boleh menantikan kemudahan dobi, pusat perniagaan 24 jam dan restoran. Sebagai tambahan kepada bar/deli snek, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), lif dan tempat simpanan bagasi
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, stesen komputer dan hartanah bebas asap rokok
  • Bantuan pelancongan/tiket, dispenser air dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 98 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan hidrourut dan bidet
  • 37-inci TV LED dengan saluran kabel dan pemain DVD
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: TWD 580 untuk orang dewasa dan TWD 580 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 11 tingkat
  • Dibina pada 2013
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan hidrourut
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LED 37-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira TWD 580.00 untuk dewasa dan TWD 580.00 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini tidak menyediakan item peribadi pakai buang seperti sikat, loofah, pencukur, pengasah kuku dan pengelap kasut
Nombor Pendaftaran Hartanah 高雄市旅館428號康桔旅館股份有限公司統編:5389-1255

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Kindness Hotel Houyi Jiuru
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel Kaohsiung

Soalan lazim

Adakah Kindness Hotel Houyi Jiuru mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Kindness Hotel Houyi Jiuru?

Setakat 10 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Kindness Hotel Houyi Jiuru pada 25 Nov 2025 bermula serendah RM 191.1, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Kindness Hotel Houyi Jiuru?

Kindness Hotel Houyi Jiuru tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Kindness Hotel Houyi Jiuru?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00.

Apakah masa daftar keluar di Kindness Hotel Houyi Jiuru?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Kindness Hotel Houyi Jiuru?

Terletak di Pusat Bandar Kaohsiung, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Ladang Udang Bintang, Pasar Malam Liuhe dan Love River. Pusat Seni Pier-2 adalah 2.5 bt (4 km) jauhnya. Stesen Houyi sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen Formosa Boulevard sejauh 17 minit berjalan kaki.

Kindness Hotel Houyi Jiuru Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 615 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 323 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 50 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 1000 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

SHUI PING

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
整潔,職員有善,有專業態度,事緣我回到香港後,收到職員原來在較早時間傳信息告知我信用卡留在房間內,事後得職員幫我妥善儲存,讓我有足夠時間處理有關事宜,衷心感謝職員的幫忙,讓我安心,謝謝!祝願各位身體健康!
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

KENJI, OSAKA-SI NISHINARIKU

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
いつもは站前館ですが、今回はこちらに宿泊。 相変わらずのカインドネスホテルクオリティで総合的には満足でした。 部屋のエアコンが調節不能で少し寒かったです。 不満点はそこだけです。
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Masayoshi, Honolulu

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super friendly and accomodating staff. Less than 10 min walk fom Kaoshsiung station. Breakfast buffet is extensive. Food is prepared with fresh ingridients but the taste could be little improved. You can have free ice cream, coffe & tea, and cereal all day long. Free to use laundry machine & drier come with detergent, ironing items, laundry net & basket. Room is very clean. Bonus is shower slippers.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jenny, Irvine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is very clean. The bed and comforters are very comfortable. Parking lot is behind the hotel and easily assessable. Breakfast buffet is extensive. There is also an 24 hour snack bar with coffee, drinks, and ice cream. Overall, it was a very enjoyable stay.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

HIROSHI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
部屋は清潔であり気持ちよく滞在することができました。 フロントで対応してくれた方の対応が良く、親切でした。
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

TAKESHI, kai

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
高雄を訪問するときの定宿です。 時流の流れで、歯ブラシ等は提供されなくなりましたが、部屋の洗面所に乳液も常備されていますし、シャワートイレも完備しています。 何よりも、アイスの食べ放題と洗濯乾燥が無料なのは、気温の高い台湾では秀逸でしょう。
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Tsai-cheng

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Chizuru

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

JIa Shyang

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

優質的服務
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Chen

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
飯店整體都覺得很棒 住房旅客素質就真的看個人家教了 自己也是帶小朋友出遊 但基本上10點後就是嚴重警告小朋友當一個有素養的人 不要大叫 碰碰跳跳 但很可惜的是樓上的家庭客 教養不好 12點了還在蹦蹦跳跳 大小聲點嬉鬧
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ming feng

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
以前跟老公一起來旅遊住宿覺得不錯又帶家人一起來玩感覺很棒
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

ZHONG-JIAN

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

HSIEN CHIH

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

HSIEN CHIH

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

CHUN YING

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Wenyi, Westfield

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff is really helpful in providing local tour service.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Shaun

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
RECEIVED A CALL FROM THE FRONT DESK TOWARD THE END OF THE STAY. PROBABLY SOME STUPID CUSTOMER COMPLAINING ABOUT NOISE. IT'S 11:30AM, NOT PM!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

CHIH-HSUN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

CHING HSIANG

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

MEI WEN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

MEI WEN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Shu-Wen

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
隔音真的很不好
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

CHIA-CHEN

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025