Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road

Hotel Art Deco yang terdapat pusat perniagaan 24 jam dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM408
RM481 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Dis - 1 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single), City View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), City View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), City View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Bedroom, City View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV Pintar
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
6953 King Fahad Branch Road, Jeddah, Makkah Province, 23446

Tempat berdekatan

  • Jalan Sari - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Muzium Bandaraya Antarabangsa Al Taybat untuk Sains dan Maklumat - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Muzium Abduraof Hasan Khaleel - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Jalan Qurish - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Pusat Beli-belah Laut Merah - 9 min memandu - 11.2 km

Bergerak

  • Stesen Lapangan Terbang Antarabangsa King Abdulaziz - 22 minit memandu
  • Jeddah (JED-Lapangan Terbang Antarabangsa King Abdulaziz) - 17 minit memandu

Restoran

  • ‪Darat Al-Qahwa - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Barn's - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Moroccan Taste | المذاق المغربي - ‬6 min memandu
  • ‪كيان - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Al Baik | البيك - ‬12 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road

Hotel berdekatan Mall of Arabia
Terletak berdekatan Pusat Pameran Antarabangsa Jeddah, Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road menyediakan kedai kopi/kafe, pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan 24 jam. Sebagai tambahan kepada restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma dengan kelajuan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti).
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan rencam
  • Lif, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan 7 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 110 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, dan juga manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 45-inci TV Pintar dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran TV premium
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: SAR 110 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • The Lobby Bar

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 7 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Alat bantuan mendengar
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kakitangan yang berupaya memahami bahasa isyarat
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lantai licin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 292 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 114 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Permaidani nipis di kawasan awam
  • Pesawat angkat mudah alih tersedia
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan akses kolam renang di tapak
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 9 tingkat
  • Dibina pada 2024
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV pintar 45-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kad kredit yang digunakan untuk menempah tempahan perlu ditunjukkan oleh pemegang kad semasa daftar masuk bersama-sama dengan pengenalan foto yang sepadan serta aturan lain perlu diselaraskan dengan hartanah sebelum ketibaan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak berumur 3 tahun ke bawah mendapat sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak SAR100.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira SAR 110 seorang
  • Bayaran katil lipat simpan: SAR 100.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Nombor Pendaftaran Hartanah 10009617

Perkara yang kami harus menyebut

Pasangan yang ingin berkongsi bilik mesti menunjukkan bukti perkahwinan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road Hotel
Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road Jeddah
Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road Hotel Jeddah

Soalan lazim

Adakah Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road?

Setakat 25 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road pada 31 Dis 2025 bermula serendah RM 407.86, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road?

Terletak di Ar Rabwah, hotel ini dalam jarak 9 bt (15 km) dari Pusat Pameran Antarabangsa Jeddah, Mall of Arabia dan Jeddah Corniche. Pusat Beli-belah Laut Merah dan Laut Merah juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Ulasan

Four Points By Sheraton Jeddah King Fahd Road Ulasan

9.0

Hebat

9.4

Kebersihan

9.2

Kemudahan

10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 22 daripada 28 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 28 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 28 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 28 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 28 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Khaled

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Every thing was good except housekeeping, not efficient daily service. Staff are polite, location is excellent, rooms are initially clean and spotless, and everyone was friendly
Menginap 3 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Boubacar

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Mohamed

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Fadi

Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Wael

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thank you!
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Hana

Sukakan: Kebersihan
There was a misunderstanding during checkout. The staff didn’t address or try to resolve the matter and asked me to contact expedia instead. There was no hot water in the shower. I called the receptionist to inform them, I was told to wait until 9am the following morning for the maintenance, no one came. I went down late morning on the second and last day requesting to change rooms. Lack of communication, follow up and customer service.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Faizan

Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Omaima

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Wong Yew Hoe,

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Smooth and friendly front desk staff for efficient checkin.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Md

Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ardon

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jungho

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
전체적으로 깔끔하고 깨끗했습니다
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sara

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Sara

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Kurt

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kurt

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Godt hotel
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Mirac

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

JOHN, Duncanville

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent facility. Great stay
Menginap 4 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Ahad

Menginap 1 malam pada Mac 2025