Hotel Le Mirage

Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Dataran Taksim

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Le Mirage

Depan hartanah - siang/malam
Video pencipta
Standard Room | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Meja sambut tetamu
Taman

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM356
RM398 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Okt - 3 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Room

8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Cumhuriyet Mah Abidei Hürriyet CadNo:22, Istanbul, Istanbul, 34380

Tempat berdekatan

  • Pusat Beli-belah dan Hiburan Cevahir Istanbul - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Pusat Kongres Istanbul - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Dataran Taksim - 2 min memandu - 1.9 km
  • Istana Dolmabahçe - 2 min memandu - 2.3 km
  • Menara Galata - 4 min memandu - 4.1 km

Bergerak

  • Stesen Mecidiyekoy - 3 minit memandu
  • Stesen Osmanbey - 3 minit berjalan kaki
  • Istanbul (IST) - 43 minit memandu

Restoran

  • ‪Moc Ministry Of Coffee - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Pehlivan - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Borsa Lokantası - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Burç Büfe - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Burger Yiyelim - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Le Mirage

Hotel berdekatan Pusat Beli-belah dan Hiburan Cevahir Istanbul
Di Hotel Le Mirage, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, taman dan pencucian kering/dobi. Restoran di tapak, Cafe Le Mirage, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, perkhidmatan rencam dan kakitangan berbilang bahasa
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Le Mirage menampilkan sentuhan bermakna seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Balkoni dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe Le Mirage

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 7 tingkat
  • Dibina pada 2013
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR35.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 65 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 35.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah 2022-34-1437

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Le Mirage Boutique Class
Hotel Le Mirage Boutique Class Istanbul
Le Mirage Boutique Class
Le Mirage Boutique Class Istanbul
Hotel Mirage Istanbul
Mirage Istanbul
Hotel Le Mirage Hotel
Hotel Le Mirage Istanbul
Hotel Le Mirage Hotel Istanbul

Soalan lazim

Adakah Hotel Le Mirage mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Le Mirage?

Setakat 30 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Le Mirage pada 2 Okt 2025 bermula serendah RM 355.61, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Le Mirage?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Le Mirage?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Le Mirage memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR65 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Le Mirage?

Terletak di Şişli, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Konvensyen dan Pameran Lutfi Kirdar dan Pusat Beli-belah dan Hiburan Cevahir Istanbul. Dataran Taksim dan Istiklal Avenue juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Osmanbey hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Sisli sejauh 17 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Le Mirage Ulasan

7.6

Baik

7.6

Kebersihan

8.4

Lokasi

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

7.6

Mesra alam

7.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 24 daripada 80 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 29 daripada 80 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 80 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 80 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 80 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Hrant

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff easy access to subway nice and clean rooms
Menginap 6 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Fidan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Die Unterkunft war an sich sauber aber die Zimmer Reinigung hat die Zimmer nicht immer gesaugt so das meine Haare auf dem Boden waren.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Nadya

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Hrant

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff clean rooms
Menginap 10 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Shamir

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Hotel har ikke lobby På nattetid er mye bråkede og vindu er uisolert
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

AMIR

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 4 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Gülsüm Özge

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

VEDAT

Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Jorge G

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Ruth

Menginap 3 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

tahel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Claude

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2023

4/10 Lemah

Abim

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Mandana

Menginap 4 malam pada Apr 2023

2/10 Teruk

deborah

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I paid for 9 days and stayed there only once.i left because the hotel is stiuated by a busy street, my room was by the road and it was extremely loud. The room was extra tiny. Toilet poorly placed in the room and very smelly. The first night, my sheets were not changed, it has stains on them. The staff were rude. And no no lobby area. I will give a detailed review on google. I wasted over $800.
Menginap 10 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Chihata

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The receptionist was very nice and very helpful they left the front desk and help us to take the luggage to the front of the room and they was very polite and helpful and we felt VIP I just want to thank everyone for the service
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Christopher

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
i didnt like the fact that they advertised a room with a balcony and showed pictures on expedia of a balcony with chairs on it. when i checked in, all i had was a large glass door that opened with iron railing. there was no balcony or place to sit. felt it was false advertising
Menginap 5 malam pada Mei 2022

6/10 Boleh diterima

Ecem

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2022

2/10 Teruk

Sami

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not 4 star

Rooms are too small, not comfortable. There are many cheaper and better hotels arround.
Menginap 2 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

ALBERT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It's generally good
Menginap 3 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

evlena

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
We had a large corner room on 4th floor only problem no reliable internet had to connect to floor 3 or 5 which wasn't satisfactory.The shower cubicle needed to be regrouted as black round the edges. Kazim the front desk manager moved us to the 5th floor without hesitation. Breakfast excellent as where the staff. Have stayed at this hotel a few times, this is the first time have had any complaints. It is well situated for shops etc, would stay there again
Menginap 4 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Taiwo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing
Menginap 1 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Taiwo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

HAJAR

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel

Nice hotel, good location , kindly staff
Menginap 7 malam pada Nov 2021