Galeri foto untuk Hotel Zagakukan





Ulasan
9.8 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room (Roof Top Open Air Bath)

Deluxe Twin Room (Roof Top Open Air Bath)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Tab panas persendirian atas bumbung
Penyaman udara
Televisyen LCD
Tab mandi mata air
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
Bidet
Lihat semua foto untuk Executive Twin Room (Roof Top Open Air Bath)

Executive Twin Room (Roof Top Open Air Bath)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Tab panas persendirian atas bumbung
Penyaman udara
Televisyen LCD
Tab mandi mata air
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
Bidet
Lihat semua foto untuk Superior Twin Room

Superior Twin Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Tab mandi mata air
Jubah mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Tab mandi mata air
Jubah mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

642-1 Yumoto, Hakone, Kanagawa, 250-0311
Tentang hartanah ini
Hotel Zagakukan
Hartanah serupa

Yumoto Fujiya Hotel
Yumoto Fujiya Hotel
- Spa
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 999 ulasan
Harga ialah RM760
RM979 jumlah
8 Okt - 9 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanak berumur 11 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel ZAGAKUKAN Hotel
Hotel ZAGAKUKAN Hakone
Hotel ZAGAKUKAN Hotel Hakone
Soalan lazim
Hotel Zagakukan Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
10/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
9.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
3 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Mary
3 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Mary
Menginap 4 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Jamelah
Mengembara bersama pasangan
28 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jamelah
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Haruka
Mengembara bersama keluarga
25 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Haruka
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Bill
25 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bill
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Yuanchao
6 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yuanchao
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
KWANG SEOK
31 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
KWANG SEOK
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
SARA, Shinagawa
Mengembara bersama pasangan
31 Ogo 2025
Sukakan: Kemudahan
SARA
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Lisa
Mengembara bersama pasangan
17 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan




Lisa
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Maria
Mengembara bersama keluarga
9 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maria
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Vipanee
Mengembara bersama pasangan
7 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vipanee
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Hinako
27 Jul 2025
Hinako
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Steph
Mengembara bersama pasangan
10 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Steph
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Dharma
19 Jun 2025
Dharma
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Atsuko
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Atsuko
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Leslie
10 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leslie
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Takashi
Mengembara bersama kumpulan
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Takashi
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Gerard
23 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gerard
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Charles
21 Mei 2025
Charles
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Michelle
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Michelle
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ryane
Mengembara bersama pasangan
25 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan




Ryane
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Miguel
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Miguel
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Christopher
7 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christopher
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
ram n, Stockton
6 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ram n
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Matthew
2 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Matthew
Menginap 1 malam pada Apr 2025