Hotel Le Grotte
Hotel di Genga terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Le Grotte





Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM664
RM730 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Jul - 1 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Classic Suite, 1 Bedroom, Jetted Tub, Park View

Classic Suite, 1 Bedroom, Jetted Tub, Park View
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Superior Room, 1 Bedroom, Terrace, Park View

Superior Room, 1 Bedroom, Terrace, Park View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Lihat semua foto untuk Comfort Room

Comfort Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bidet
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Frazione Pontebovesecco, Genga, AN, 60040
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Terme di Frasassi
Hotel Terme di Frasassi
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
8.8 daripada 10, Terbaik, 66 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 10 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 30 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT042020A1J3V4PHQ8
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Tetamu di bawah 14 tahun tidak dibenarkan masuk ke tab panas
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Le Grotte
Hotel Le Grotte Genga
Le Grotte Genga
Hotel Grotte Genga
Hotel Grotte
Grotte Genga
Hotel Le Grotte Hotel
Hotel Le Grotte Genga
Hotel Le Grotte Hotel Genga
Soalan lazim
Hotel Le Grotte Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.8/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
17 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Stefano
Pengembara perniagaan
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabriano hotel
Stefano
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Michaël, VIRY-CHÂTILLON
Mengembara bersama pasangan
20 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michaël
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Debora, Cesena
Pengembara perniagaan
10 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Debora
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Sabine
Mengembara bersama pasangan
2 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sabine
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Abby
1 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pleasant one night stay
Abby
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Zach
24 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zach
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Francesco
24 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Francesco
Menginap 2 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Gastón
Pengembara perniagaan
27 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gastón
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Andrea
Mengembara bersama keluarga
5 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo servizio e grande cortesia
Andrea
Menginap 1 malam pada Apr 2023
8/10 Baik
NAZARIO, Bellaria
Mengembara bersama keluarga
9 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
NAZARIO
8/10 Baik
sandro
Mengembara bersama pasangan
13 Nov 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
sandro
Menginap 3 malam pada Nov 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
per
Mengembara bersama kumpulan
24 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
per
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
20 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Fabio
12 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Una notte, più che soddisfatti.
Fabio
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
riccardo
Pengembara perniagaan
6 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Contento
riccardo
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Marco
Mengembara bersama keluarga
24 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marco
Menginap 3 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Saverio, Milano
21 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Saverio
Menginap 5 malam pada Ogo 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
16 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
26 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
6 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
29 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019