Dost Hotel

Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Pantai Çalış

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan hidrourut
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan hidrourut
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Design Apartment

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Standard Quadruple Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan hidrourut
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan hidrourut
Saluran satelit
Meja
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Foca Mahallesi, Mustafa Kemal Bulvari No 195, Fethiye, Mugla, 48300

Tempat berdekatan

  • Kawasan Perlindungan Burung Pantai Calis - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Taman Şehit Fethi Bey - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Sultan's Aquapark (Taman Air) - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Çalış - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Fethiye Kordon - 3 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Dalaman (DLM-Lapangan Terbang Antarabangsa Dalaman) - 55 minit memandu

Restoran

  • ‪Sardunya Hotel - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Baba Fırın - Cafe Çalış - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Bol kepçe lokantası - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Sevi Hotel Havuz Başı - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Mutlu Hotel & Restaurant - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Dost Hotel

Hotel berdekatan Pantai Çalış
Sarapan bufet percuma, bar kolam dan majlis makan percuma setiap hari merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Dost Hotel. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada 2 bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, sajian kopi/teh di ruang bersama dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Dost Hotel menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan hidrourut dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan hidrourut
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 14:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Nombor Pendaftaran Hartanah 2022-48-2047

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga November

Hartanah juga dikenali sebagai

Dost Hotel Hotel
Dost Hotel Fethiye
Dost Hotel Hotel Fethiye

Soalan lazim

Adakah Dost Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak.

Adakah Dost Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Dost Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Dost Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Dost Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Dost Hotel?

Terletak berhampiran pantai, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Sultan's Aquapark (Taman Air) dan Pantai Çalış. Taman Şehit Fethi Bey dan Kawasan Perlindungan Burung Pantai Calis juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Ulasan

Dost Hotel Ulasan

5.6

5.8

Kebersihan

7.0

Lokasi

6.4

Kakitangan & perkhidmatan

4.0

Mesra alam

5.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 25 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 25 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 25 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 25 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 25 ulasan

Ulasan

4/10 Lemah

Necdet

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

2/10 Teruk

Jose

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sans commentaires hôtel sales et bruyant
Menginap 3 malam pada Ogo 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

HIZIR HAKAN

Menginap 3 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

Bayram

Menginap 5 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Tahsin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Shakeb

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible stay

I dont advise this hotel to anyone, it was a terrible experience.. Bathrooms didnt have ventilation, staff was rude and zero costumer experience , I will never come to this hotel it left a very bad image of Beautiful city of Fethiye..they advertising 500tl stay and breakfast , but us we got charged double throughout the hotels.com app it is completely missadvertised..lots bugs and mosquitoes in the rooms , no room service.
This is they called your room is ready
This behind the bed
This is their dresser
This is the comforter they provided
Menginap 4 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Imtiaz

Menginap 14 malam pada Jun 2022

6/10 Boleh diterima

Ünsal

Menginap 1 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Murat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Güzell

Yıllardır turizm işiyle uğraşan biri olarak söyleyebilirimki fiyat performans olarak bölgedeki çok iyi bir işletme.Temiz, güzel kahvaltı çıkıyor, havuz yeterli büyüklükte.Ekip isteklerinizi yerine getirmek için ellerinden geleni yapıyor.Geceleri acıkırsanız fast food larından yemenizi özellikle tavsiye ediyorum Harun ve Hüseyin beye çok teşekkürler..
Menginap 2 malam pada Jun 2022

4/10 Lemah

Samir

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked 5 nights at the hotel , when we arrived to check in I was told that my booking was for one person, I told them that my booking was for me and my wife , he refused and asked me to pay 300 lira extra each night , I told him that if he cancel my booking and I can book on line , he told me that I need to contact the agency , I did sent 3 emails but no respond , my booking stated that hotels are the authority who can make changes, the officer neglected me for more than 3 hours waiting for respond from the agency, at the end of the day I had no option than to pay him extra money in order to get in, we stayed 5 days I had the worst place I don’t recommend this hotel
Menginap 5 malam pada Jun 2022

4/10 Lemah

Nurdan

Menginap 4 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Nataliya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Staff is very friendly! Nice breakfast. Very good with this price .
Menginap 1 malam pada Apr 2022

6/10 Boleh diterima

Azat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Location far from centre other than that okay
Menginap 2 malam pada Apr 2022

2/10 Teruk

Marzena

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There wasnt anything to like.dirt dirt.selotaped apliances. .health and safery zero!!!!.i dont know how you can front such "hotel" its a danger to health
Menginap 1 malam pada Apr 2022

6/10 Boleh diterima

Oleksii

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Jul 2020

6/10 Boleh diterima

Ali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 6 malam pada Jul 2020

2/10 Teruk

Eniz

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tam bir rezalet ve sahtekarlik rezervasyon kahvalti dahil Olmasina ragmen inkar ettiler ve kahvalti dahil dediler cikista yuzumuze bile bakip gule gule bile demeyen nezaketsiz igrenc bir yer
Menginap 1 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

SOPHIE

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bon séjour

Très bon séjour, avec des hôtes très à l'écoute et très attentif. La chambre est bien avec un petit balcon mais la salle de bain serait à revoir, même si elle est petite pour se doucher vous êtes obliger d'inonder la salle de bain car il y a aucune séparation et c'est bien dommage. Un autre bémol, un petit chien est attaché au même endroit tout le temps et ne vous étonnez pas si vous l'entendez aboyer car il a très peu d'espace et est oublier de ses maîtres.
Menginap 2 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Karine, Montréal

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Hotel bien situé, chambre propre mais petite et un peu "délabrée": tiroir brisé, tablette qui ne tient pas. On a pas ete en mesure de me donner une carte de la ville. Piscine propre qui semble bien entretenue. Parfait pour une nuit en transit.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Kahraman

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Bilal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I found this hotel through Expedia as I was looking for something low budget as we were travelling in a group. We found the experience surprisingly great for several reasons. The restaurant was amazing, we would all highly recommend anyone to try their Turkish pizzas as they were some of the best we’ve had! The rooms were very roomy, clean and comfortable. Aircoditioned and very breezy rooms. Most of all, we loved the hospitality of the staff! We were extremely well looked after, where nothing was too much trouble and we made fabulous friends wirh the staff! We love you Harun! Thank you for your hospitality! We will definitely be back if we visit Fethiye again!
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Resul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2019