Hotel Ferrari
Hotel di Chiavari terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk Hotel Ferrari





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Family Room

Family Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Corso De Michiel, 57, Chiavari, GE, 16043
Tentang hartanah ini
Hotel Ferrari
Hartanah serupa

Doria Hotel
Doria Hotel
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 188 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.25 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Nombor Pendaftaran Hartanah IT010015A1OZA7D2T6
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Ferrari Chiavari
Ferrari Hotel
Hotel Ferrari
Hotel Ferrari Chiavari
Ferrari Hotel Chiavari
Hotel Ferrari Hotel
Hotel Ferrari Chiavari
Hotel Ferrari Hotel Chiavari
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Ferrari Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.0
Kebersihan
8.2
Lokasi
9.0
Kakitangan & perkhidmatan
8.4
Mesra alam
8.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
5 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Mark
Mengembara bersama pasangan
26 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mark
Menginap 2 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Marialuisa
28 Jul 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Week end a Chiavari
Marialuisa
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
EWELINA
Mengembara bersama keluarga
28 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan


EWELINA
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Marcel
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Marcel
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pierre
Mengembara bersama keluarga
19 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon hôtel
Pierre
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Joli
Mengembara bersama keluarga
19 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Joli
Menginap 3 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Bruna
20 Sep 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Very good location and very helpful staff
Bruna
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
elmo
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
elmo
Menginap 5 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Barbara
2 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Barbara
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Massimiliano
Pengembara perniagaan
14 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Massimiliano
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Julie, Saskatoon
14 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Julie
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
23 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Caitlin
Mengembara bersama kumpulan
8 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Caitlin
Menginap 2 malam pada Mei 2023
8/10 Baik
Ebru
Mengembara bersama keluarga
19 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ebru
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Jose Antonio Clarete
11 Apr 2023
Jose Antonio Clarete
Menginap 5 malam pada Apr 2023
8/10 Baik
Alexander
Mengembara bersama pasangan
6 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexander
10/10 Cemerlang
Andrea
Mengembara bersama keluarga
30 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrea
Menginap 1 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Massimo
Mengembara bersama keluarga
3 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Massimo
Menginap 3 malam pada Dis 2022
6/10 Boleh diterima
Nada
1 Jan 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Nada
Menginap 2 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Francesco
Mengembara bersama keluarga
28 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Francesco
10/10 Cemerlang
Antonella
22 Dis 2022
Antonella
Menginap 1 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
Camille
14 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Camille
Menginap 10 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Stephane
27 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
1-4 nuits: ok !
Stephane
Menginap 2 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Katia
Mengembara bersama keluarga
28 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Katia
Menginap 14 malam pada Ogo 2022








