Ramada by Wyndham Cheltenham

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, di sekitar Universiti Gloucestershire

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ramada by Wyndham Cheltenham

Teres/patio
Meja, ruang kerja komputer riba, kalis bunyi, seterika/papan seterika
Bahagian luar
Restoran
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Bar
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM270
RM324 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Nov - 10 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Business Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV plasma
Katil sofa
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Mob,Tub w/Grab Bars)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV plasma
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.2 daripada 10
Sangat baik
(22 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV plasma
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV plasma
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV plasma
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Gloucester Road, Staverton, Cheltenham, England, GL51 0ST

Tempat berdekatan

  • Universiti Gloucestershire - 6 min memandu - 5.1 km
  • Dewan Perbandaran Cheltenham - 7 min memandu - 5.7 km
  • The Promenade - 7 min memandu - 6.0 km
  • Balapan Lumba Kuda Cheltenham - 9 min memandu - 7.3 km
  • Gloucester Docks - 11 min memandu - 12.3 km

Bergerak

  • Stesen Cheltenham Spa - 8 minit memandu

Restoran

  • ‪The Old Elm Inn - ‬6 min memandu
  • ‪The Redgrove - ‬2 min memandu
  • ‪Hare & Hounds - ‬4 min memandu
  • ‪The House in the Tree - ‬3 min memandu
  • ‪National Hunt - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Cheltenham

Hotel berdekatan Universiti Gloucestershire
Terletak berdekatan Dewan Perbandaran Cheltenham dan The Promenade, Ramada by Wyndham Cheltenham menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Inggeris (surcaj), basikal di tapak hartanah dan daftar keluar ekspres
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Ramada by Wyndham Cheltenham menawarkan sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba, serta kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut
  • TV Plasma dengan saluran digital
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari Sarapan Inggeris tersedia 8:00 hingga 10:30 dengan bayaran: GBP 10 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Basikal
  • Gimnasium 24 jam
  • Tempat simpanan basikal

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 5 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Permaidani cerucuk tinggi di dalam bilik
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 2 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV plasma dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak GBP10 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: GBP 24.95
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: GBP 12 (dari 5 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap orang dewasa: GBP 59.95
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap kanak-kanak: GBP 12 (dari 5 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: GBP 69.95
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: GBP 35 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap orang dewasa: GBP 29.95
  • Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap kanak-kanak: GBP 15 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Hari Valentine (14 Februari) bagi setiap orang dewasa: GBP 34.95
  • Makan Malam Gala Hari Valentine (14 Februari) bagi setiap kanak-kanak: GBP 17 (dari 5 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira GBP 10 seorang
  • Bayaran katil bayi: GBP 10 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Tetamu mesti menghubungi hotel ini terlebih dahulu untuk menempah katil tambahan untuk kanak-kanak di bawah berumur 12 tahun dan ke bawah.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Cheltenham mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada by Wyndham Cheltenham?

Setakat 31 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada by Wyndham Cheltenham pada 9 Nov 2025 bermula serendah RM 269.73, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Cheltenham?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Cheltenham?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Cheltenham?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Cheltenham?

Terletak di kawasan perniagaan, hotel ini sejauh 3 mi (4.9 km) from Universiti Gloucestershire serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Dewan Perbandaran Cheltenham dan The Promenade. Balapan Lumba Kuda Cheltenham dan Stadium Kingsholm juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Ulasan

Ramada by Wyndham Cheltenham Ulasan

7.8

Baik

8.2

Kebersihan

7.8

Lokasi

8.2

Kakitangan & perkhidmatan

6.6

Mesra alam

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 238 daripada 739 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 270 daripada 739 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 125 daripada 739 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 65 daripada 739 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 41 daripada 739 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

COLIN

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay,friendly staff, clean and comfortable room . Only let down breakfast was luke warm.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Kimberley

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The curb appeal isn’t great as you pull into the car park but once you walk through the doors, the hotel is pleasant. Check in was easy and the room was spacious and clean, though again a little bit dated. The bathroom had a very loud extractor/buzz that continued through the night even with all lights off. It was quietened by keeping the bathroom door closed but still noticeable. I showered at 6.15am and had warm water, but when my husband got in the shower around 6.30-6.35 there was no hot water in the shower or the sink. Not great!!! We didn’t eat at the hotel so unable to offer a review of the food and drink. Check out was also very simple.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Jose Merdino

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They can provide better accommodation for the value we’re paying
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Adrian

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First impressions upon arriving poor. Untidy externally, slates missing from roofs. Reception not manned. Lift not working. Air conditioning not working. Room itself ok BUT, no hot water in the morning at 5.50am in basin or shower. First time EVER. I have stayed in a hotel with no hot water. Would I stay again; no.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Lee

Sukakan: Kemudahan
The property and the car park area do not look good. However the staff are friendly. The food excellent. The bar area relaxed. It’s a good hotel to stay in
Menginap 3 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Lynsey

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

No air con in height of summer

Wouldn’t stay again, only good thing was location
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Stephen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good for Cheltenham and Gloucester

Location and access is excellent. The staff, as ever, were superb and attentive to our needs. Bedroom was sparklingly clean and the bed very comfortable. However, room was very hot and air-conditioning not working (showing Error 004) and the stand-alone heater/fan rather flimsy and very noisy. Also the bathroom was looking a bit tired. But our needs were met and we would stay there again if in the area.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

John

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Stop off.

The hotel in our minds was very tired particularly the restaurant. Outside was very poor. Whilst the staff were most welcoming the property was not. Not easy to find as confusion with the name Ramada or Regent ?
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Gary

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very tired hotel much in need of upgrade in the public areas, staff were helpful and friendly.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Martin

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Gail

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Needs refurbishment…..hot meals should be served on hot plates not cold ones.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Debbie

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Mark

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Initial impression... it didn't change.

The external view of hotel as i drove in was very tatty/untidy - it didn't give a good impression. The car park was unkempt and there were people in cars loitering. The bins were all full.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

john

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Carlos

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Tanya

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Poor hotel

The room was large and everything looked dated. Unfortunately for us the air conditioning wasn’t working and hasn’t been for months but it was the hottest weekend this year and the room felt like an oven and stayed so the three days we were there. We hardly got a wink of sleep. The bathroom was shabby and had long black hairs on the floor which were still there 3 days later. When the toilet rolls ran out we got a pile of tissues left for us to use. The towels were ragged at the ends. The breakfast was adequate but we didn’t see a member of staff at all this morning, and nothing was topped up. The dining room was shabby and had had a leak at sometime in the ceiling and the wallpaper was peeling off the walls. There was no one on the reception desk when we left so didn’t see a member of staff all morning. We won’t be going back I’m sure.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Jessica

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

wendy

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Too hot

Room was clean. But far to hot no air con we had a electric fan which just circulated warm air. Could hardly feel it. Breakfast was adequate. Dining room staff ran off their feet kept running out of things and had to ask the staff x
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Paul

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Unmanned early departure

Chain hotel everything was good except checkout. I had an early start so was checking out at 5.30 there was no one on the front desk called the number told to leave the key on the front desk. I expect a hotel of this size to have someone there not someone sound like I have woken them up.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

John

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ben

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Very very poor would not have booked if we knew how poor it was, no air conditioning cold showers dirty rooms iron board broken excessively hot in rooms no light in bathroom I could go on
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Maggie

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Clive

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Super staff
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Derek

Menginap 2 malam pada Jun 2025