Hotel mewah dipulihkan pada 2022 dan terletak berdekatan Piazzetta Capri
Terletak berdekatan Villa San Michele dan Grotto Biru, Il Capri Hotel menyediakan sarapan percuma (masakan tempatan), kelab malam dan majlis makan percuma setiap hari. Pastikan anda menikmati Makan tengah hari dan Makan malam berserta masakan Itali dan pemandangan lautan di dua restoran di tapak. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 50+ Mbps.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
Kolam renang terbuka bermusim
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), perkhidmatan rencam dan hartanah bebas asap rokok
Porter/tukang angkut, perkhidmatan menjaga haiwan dan kakitangan berbilang bahasa
Meja/kaunter hadapan 24 jam, tempat simpanan bagasi dan bantuan pelancongan/tiket
Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kemudahan termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
Sistem pemanasan kawalan suhu, setiap hari dan telefon
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 9:00 hingga 20:00 atas permintaan
Makanan dan minuman
Sarapan masakan tempatan percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:30
1 bar/ruang istirahat
2 restoran
Majlis makan pengurus setiap hari percuma
Restoran di tapak hartanah
Lobby bar
Rooftop Vesuvio
Vesuvio Restaurant
Aktiviti menarik
Kelab malam
Kolam renang terbuka bermusim
Kemudahan
Buku panduan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Peti sejuk berkongsi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Pakej lamaran/romantik
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Pertukaran cadar (atas permintaan)
Pertukaran tuala atas permintaan
Porter/tukang angkut
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Ambal ruang di dalam bilik
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
Restoran mudah diakses kerusi roda
Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
Tanjakan pintu masuk depan
Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga
Lain-lain
3 tingkat
Cawan boleh guna semula
Dasar kitar semula yang komprehensif
Dasar sisa makanan yang komprehensif
Dibina pada 1890
Hartanah bebas asap rokok
Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
Pendiangan di lobi
Pilihan tempat makan vegan
Pilihan tempat makan vegetarian
Pinggan mangkuk boleh guna semula
Sarapan vegetarian tersedia
Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
Seluruh hartanah diubah suai - Julai 2022
Tiada botol air plastik
Tiada botol minuman ringan plastik
Tiada straw minuman plastik
Tiada sudu kopi plastik
Tingkap dwilapisan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Gebar bulu kapas
Langsir gelap terus
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi
Berus gigi dan ubat gigi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
Pancuran mandi
Pengering rambut
Sabun
Syampu
Tuala disediakan
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Penyaman udara
Perabot berasingan
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Pengubahsuaian dan penutupan
Hartanah ditutup antara 21 Oktober dan 13 April.
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 50.00 setiap penginapan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air, perkhidmatan menjaga haiwan dan bekas najis tersedia
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak berumur 18 dan ke bawah tidak dbenarkan berada di hartanah untuk dewasa sahaja ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 18 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 390 setiap bilik (sehala)
Bayaran haiwan kesayangan: EUR 50.00 setiap penginapan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah IT063014A1ONSYDBOW
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga Oktober
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 19:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Il Capri Hotel Hotel
Il Capri Hotel Capri
Il Capri Hotel Hotel Capri
Soalan lazim
Adakah Il Capri Hotel mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim. Akses kolam dari 9:00–19:00.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Il Capri Hotel?
Setakat 9 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Il Capri Hotel pada 10 Ogo 2025 bermula serendah RM 2,648.35, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Adakah Il Capri Hotel mesra haiwan kesayangan?
Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR50.00 setiap penginapan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.
Berapakah fi parkir di Il Capri Hotel?
Hartanah ini tidak menawarkan parkir.
Apakah masa daftar masuk di Il Capri Hotel?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Il Capri Hotel?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Adakah Il Capri Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 9:00–20:00 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR390 setiap bilik dikenakan.
Di manakah terletaknya Il Capri Hotel?
Terletak di Bandar Capri, hotel mewah ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Piazzetta Capri dan Villa San Michele. Grotto Biru adalah 4.6 bt (7.5 km) jauhnya.
Il Capri Hotel Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 54 daripada 74 ulasan
10 - Cemerlang
54
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 74 ulasan
8 - Baik
13
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 74 ulasan
6 - Boleh diterima
4
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 74 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 74 ulasan
2 - Teruk
2
9.6/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
David
Mengembara bersama pasangan
8 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful hotel, great location, amazing rooftop pool, great food, amazing staff and service
David
Menginap 6 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Denice
19 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great value
Denice
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ramsey
Mengembara bersama pasangan
14 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Il Capri Hotel was an amazing place to stay during our trip to Capri. It is conveniently located in the heart of the Piazzetta area and is walking distance from all the shops, cafes, restaurants, bus stop and funicular. The pool area has a stellar view of the island and they even have a rooftop restaurant and bar called Deviant. Our hotel room was always kept clean and they gave us complimentary water and a pastry for my wife and I. Definitely would recommend staying here.
Ramsey
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Erin
1 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Il Capri was wonderful all around! Beautiful design and architecture and very friendly staff. Great location!
Erin
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Daniel
Mengembara bersama pasangan
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything great, great location, staff excellent!
Daniel
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Matilda
8 Mei 2025
Matilda
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Adriano
19 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adriano
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Carrie
2 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carrie
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
NOVA
23 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The front desk is very nice and helpful
NOVA
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Renee
Mengembara bersama kumpulan
22 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved our stay at Il Capri! Not only was the hotel darling, but it was so conveniently located next to the funicular. Made it very easy coming from the ferry to get our bags up the hill and checked in. The staff were 5-stars, from check-in, to the bar to the porters. All went above and beyond to make our stay wonderful. My notes on the property condition could partially be due to weather (some moisture in the room) and an old mattress. We had some drooping in the middle of ours that could be improved with a mattress topper or new bed. Other than that - I definitely recommend as a place to stay. We would return.
Renee
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Dana
Mengembara bersama kumpulan
21 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It took me ages to decide on which hotel to book. I made the right choice! It was easy enough to take the funicular and walk the distance to the hotel, if you want to save Euro 25 for a quick ride. Hotel has been renovated very tastefully. Breakfast was very good and the staff, especially Luca was just amazing. We loved it and if ever back in Capri I would not hesitate to stay in the same hotel again.
Dana
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Hunter
Mengembara bersama pasangan
17 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful stay!
Hunter
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Dominik
Mengembara bersama pasangan
13 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Worth it
Dominik
Menginap 2 malam pada Sep 2024
2/10 Teruk
Benoit
Mengembara bersama kumpulan
9 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cette hôtel est super bien situé mais le décors est pris dans le temps . Les uniformes du personnel son désuet et même malpropre . Les chambres laisse à désirer par le décors, les tapis sont tachés , la céramique de salle de bain sont désuet mais le plus important les matelas des lits sont les pires que nous avons jamais vues. Nous avons adresser le problème malgré le staff et seulement 5 ou 6 chambres occuper sur 30 chambres il n était pas capable de nous présenter une chambre avec un lit convenable . Tout les matelas sont complètement défoncée ou briser nous sentions le font des lits et des springs des lits . Pour ce qui est du reste le services est très bons . Nous n avions rien à dire à ce propos . Si le confort et la propreté est important pour vous passer votre tour .
Benoit
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
wael
6 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Leah and the entire front desk crew were amazing
wael
Menginap 5 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Flavia
4 Okt 2024
Flavia
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Kathryn
3 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful Capri Hotel
We had a wonderful 3 night stay at Il Capri Hotel. The staff was fabulous and we had a beautiful room with a balcony and incredible view. We enjoyed the rooftop pool and the bar. An added bonus was the high quality sheets and pillows!. Great location to shops and restaurants as well!
We would definitely stay here again.
Kathryn
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Ana Carolina
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel excelente! Localização perfeita. Dar pra fazer a pe os principais pontos da ilha de capri. Atendimento, limpeza, funcionários e café da manhã, de cinema! Vale muito!
Ana Carolina
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Marcel
Mengembara bersama kumpulan
18 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved the interior and vibe of the hotel. Close to Capri main square and town.
Marcel
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Zoe
18 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Zoe
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Ægir
17 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ægir
Menginap 2 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
natalia
16 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan
I was hoping for something much more.
Staff was helpful but the hotel simply wasn’t what we were expecting
It doesn’t have an elevator
The pool seems beautiful in photos and once you get there it’s a shallow pool and for you to go to a restroom you have to go down 4 floors
When we asked for body lotion they said they didn’t had that but you can buy one for 80€
I wouldn’t return to this hotel
natalia
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Frederick
Mengembara bersama keluarga
14 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel and location
Frederick
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
William
23 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A hidden gem, in the middle of it all!
This place seems to good to be true, but it is actually incredible. We learned on our trip that Capri is an island of traditions which makes newer places like this hard to gain demand compared to the older establishments.
The staff were all very friendly, but I'd like to give a special shout out to Luca who made us feel like family. He went out of his way to make sure we were taken care of and had the perfect honeymoon vacation.
William
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Nicole
19 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan