ibis Cannes Mandelieu

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pantai yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk ibis Cannes Mandelieu

Bahagian luar
Peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi, seterika/papan seterika
Bar (di hartanah)
Bahagian luar
Bar (di hartanah)

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM299
RM350 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Mei - 5 Mei

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
802 Boulevard Des Ecureuils, Mandelieu-La-Napoule, Alpes-Maritimes, 6210

Tempat berdekatan

  • Berenang dengan Lumba-lumba - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Kelab Golf Cannes-Mandelieu - 3 min memandu - 2.3 km
  • Kelab Golf Riviera - 4 min memandu - 2.9 km
  • Château de la Napoule - 5 min memandu - 3.6 km
  • Pantai Bocca - 7 min memandu - 3.7 km

Bergerak

  • Stesen Mandelieu-la-Napoule - 5 minit memandu
  • Nice (NCE-Cote d'Azur) - 26 minit memandu

Restoran

  • ‪La Brasserie - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪La Pizzoca - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Cosmo Sushi - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Mister Pizza - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪L'Aparté - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Cannes Mandelieu

Hotel terletak di Les Termes
Di ibis Cannes Mandelieu, anda boleh menantikan teres, bar dan bilik-bilik mesyuarat. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat simpanan bagasi dan surat khabar percuma
  • 3 bilik mesyuarat, meja/kaunter hadapan 24 jam dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Kesemua 96 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Kot/katil bayi percuma, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 20 meter
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 9.90 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 120 meter persegi

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.14 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9.90 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Cannes Mandelieu
ibis Cannes Mandelieu Hotel
ibis Cannes Mandelieu Hotel Mandelieu-La-Napoule
ibis Cannes Mandelieu Mandelieu-La-Napoule
ibis Cannes Manlieu ManlieuNa
ibis Cannes Mandelieu Hotel
ibis Cannes Mandelieu Mandelieu-La-Napoule
ibis Cannes Mandelieu Hotel Mandelieu-La-Napoule

Soalan lazim

Adakah ibis Cannes Mandelieu mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Cannes Mandelieu?

Setakat 30 Apr 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Cannes Mandelieu pada 4 Mei 2025 bermula serendah RM 298.77, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Cannes Mandelieu?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di ibis Cannes Mandelieu?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di ibis Cannes Mandelieu?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ibis Cannes Mandelieu?

Terletak di Les Termes, hotel pantai ini sejauh 2 bt (3 km) dari Nager avec les Dauphins, Kelab Golf Cannes-Mandelieu dan Pantai Robinson. Pantai Sable d'Or dan Pantai Dauphins juga dalam jarak 2 bt (3 km).

ibis Cannes Mandelieu Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 84 daripada 294 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 130 daripada 294 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 52 daripada 294 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 294 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 294 ulasan

8.4/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

david

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Florence

Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Benoit

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Une honte deux lit une place coller sa fais 8 ans que je vien dans cette hôtel Fini il me verront plus qual honte
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

philippe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Responsable super
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Perla, Bonao

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Jean Claude

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

ANDREA

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Yasser

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

PHILIPPE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Patrick

A very mixed experience. One extremely helpful young man was on reception several nights during my stay, he was excellent and really went so far to help me. Other staff were polite but mostly indicated that they didn’t speak any English. There was a problem with the supplier of linens to the hotel on the day I arrived and I had no pillowcases. My pillows were wrapped in sheets. Surprisingly and very disappointedly they stayed like that for three nights despite my bringing it to the hotel’s attention and being told that the pillow cases had arrived the day after I checked in. I had also placed my towels on the floor of the shower one day, only to find that these same soaking wet towels were left hanging for me to reuse. Like seriously who does that? On leaving this morning I noticed that the paper cups to be placed in the room for the next guest were sitting face down in a dustpan. Who trained these people about hygiene. This one thing should cause the hotel to shut down. The only reason I did not give the hotel a zero rating is because of that one extremely helpful young man on night duty.
Menginap 5 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Shesielle, Nutley

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The concierge, Depasquale was super helpful and knowledgeable. It was a convenient hotel to stay with kids and clean. Will definitely recommend!
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Anas

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The recpetionist was very rude. I have reserved the room online and he was mad because he promised it to someone else who was a walk-in and it was the last room in the hotel. He started shouting at me and was very rude he didn't help in the parking which there was free parking but he didn't lead me to it intentionally. The next day I also found a parking ticket because apparently the free parking is upstairs. I don't know how he even works at a hotel with that manner.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Anna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Catherine

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

richard

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

nickel

parfait en tout point
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Thierry

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

karim

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien parking gratuit
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

SEBASTIEN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent.

Excellent pour 1 nuit. Accueil très à l'écoute et compétent.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Matthieu

Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Samuel Alberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 14 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

richard

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Julien

Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Alastair

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Jean Luc

Menginap 1 malam pada Dis 2023