Sakkara Inn Hotel
Inap-sarapan di Al-Badrashayn terdapat sarapan percuma dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang
Galeri foto untuk Sakkara Inn Hotel





Ulasan
7.2 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Economy Double Room, 1 Katil Raja (King)

Economy Double Room, 1 Katil Raja (King)
Sorotan
Sistem pemanasan
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Comfort Triple Room, 1 Bedroom, Balcony, City View

Comfort Triple Room, 1 Bedroom, Balcony, City View
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Sakkara Road 20, Al-Badrashayn
Tentang hartanah ini
Sakkara Inn Hotel
Hartanah serupa

Cairo Jixiangzhai Homestay
Cairo Jixiangzhai Homestay
- Sarapan tersedia
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: EUR 1 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
- Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: EUR 1 sejam (kadar mungkin berbeza-beza)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah juga dikenali sebagai
Sakkara Inn Hotel Abu Sir
Sakkara Inn Hotel
Sakkara Abu Sir
Sakkara Inn Hotel Al-Badrashayn
Sakkara Al-Badrashayn
Sakkara Inn AlBadrashayn
Sakkara Al Badrashayn
Sakkara Inn Hotel Al-Badrashayn
Sakkara Inn Hotel Bed & breakfast
Sakkara Inn Hotel Bed & breakfast Al-Badrashayn
Soalan lazim
Ulasan
Sakkara Inn Hotel Ulasan
7.2
Baik
7.2
Kebersihan
6.0
Lokasi
7.4
Kakitangan & perkhidmatan
7.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
28 Feb 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
12 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jul 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
2 Jan 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 25 malam pada Dis 2018
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
26 Nov 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 8 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Leonie
24 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leonie
Menginap 7 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2018
6/10 Boleh diterima
MA, paris
4 Sep 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Hôtel accueillant et serviable
MA
Menginap 5 malam pada Ogo 2018
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
22 Apr 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
hotel in ver cl Hotel clost
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2018
2/10 Teruk
Lisa
15 Apr 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Avoid. dishonest.
Lisa
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
31 Mac 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Ben, Maine, USA
20 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Archeologist's dream!
Ben
10/10 Cemerlang
Jean-marc
18 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-marc
Menginap 1 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Katie, Florida, USA
27 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing hotel in the desert!
Katie
Menginap 2 malam pada Jul 2017
2/10 Teruk
beyan, london uk
30 Jan 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ghost house
beyan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
21 Nov 2016
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Kam Tong, London
10 Sep 2016
Good service but very expansive for tour package
Kam Tong
10/10 Cemerlang
Mohamed, Sheffield.UK
30 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
Mohamed
10/10 Cemerlang
Andy, Ambleside, Cumbria, UK
24 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly and quiet place to stay, convenient for C
Andy
10/10 Cemerlang
Larry, Iowa
23 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful people.
Larry
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
2 Jan 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik








