Hotel Sant Anton
Hotel mesra keluarga yang terdapat sarapan percuma dan sebuah kelab kesihatan
Galeri foto untuk Hotel Sant Anton





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Pengering rambut
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Pengering rambut
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Family Quadruple Room

Family Quadruple Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Pengering rambut
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room

Superior Double or Twin Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Pengering rambut
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Pengering rambut
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Pengering rambut
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Family Triple Room

Family Triple Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV
Pengering rambut
Hulu semburan hidrourut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Leghe Grigie 1, Bormio, SO, 23032
Tentang hartanah ini
Hotel Sant Anton
Hartanah serupa

Cristallo Hotel Residence
Cristallo Hotel Residence
- Termasuk sarapan
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 99 ulasan
Harga ialah RM463
RM538 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Dis - 2 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 50.00
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: EUR 35.00 (dari 3 hingga 8 tahun)
- Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap orang dewasa: EUR 50.00
- Makan Malam Gala Tahun Baru (1 Januari) bagi setiap kanak-kanak: EUR 35.00 (dari 3 hingga 11 tahun)
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Mei, EUR 2.30 seorang, semalam, sehingga 6 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Jun - 31 Disember, EUR 3.00 seorang, semalam, sehingga 6 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Residence Sant Anton
Hotel Residence Sant Anton Bormio
Hotel Sant Anton
Residence Sant Anton
Residence Sant Anton Bormio
Sant Anton
Sant Anton Hotel
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Sant Anton Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0
Kebersihan
9.0
Lokasi
8.8
Kakitangan & perkhidmatan
8.0
Mesra alam
8.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
9 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2025
8/10 Baik
Peter
Mengembara bersama kumpulan
15 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Peter
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
2/10 Teruk
jose ignacio
Mengembara bersama kumpulan
4 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
jose ignacio
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Svein Otto
13 Jul 2025
Svein Otto
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Gianpaolo
Mengembara bersama keluarga
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Buono
Gianpaolo
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
alessandro
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
alessandro
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Giorgia
Mengembara bersama pasangan
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Giorgia
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Rhaiza
Mengembara bersama pasangan
21 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rhaiza
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
yuval
Mengembara bersama keluarga
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel no air conditioning
yuval
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Augusto
Mengembara bersama pasangan
13 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Augusto
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
davide
12 Mei 2024
davide
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Nicola
10 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicola
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Arve
9 Jul 2023
Arve
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
vania
Mengembara bersama keluarga
28 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
vania
Menginap 4 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Francesca
Mengembara bersama pasangan
14 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Francesca
Menginap 1 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Raquel
29 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Raquel
Menginap 2 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Marco
Mengembara bersama pasangan
6 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Marco
10/10 Cemerlang
Maurizio
24 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maurizio
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Mads
18 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mads
Menginap 7 malam pada Sep 2022
6/10 Boleh diterima
franco
Mengembara bersama kumpulan
11 Ogo 2022
franco
Menginap 7 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Linda
27 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fint ställe i Bormio
Linda
Menginap 5 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Jun 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Jessica
24 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jessica
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Lucrezia
Mengembara bersama pasangan
11 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lucrezia
Menginap 1 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
fabrizio
Mengembara bersama keluarga
2 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
fabrizio
Menginap 1 malam pada Feb 2022








